Siis on kindlasi mingi muu viga , kui topkaga ei l2he siis ple ka karpa syy. Mingi 2kki s2de n6rk v6i pole piisavalt massi vms :roll:
Ei säde on normaalne olemas, seda massi ma veel uurin aga pakkuge pakkuge veel mis võiks viga olla, nv läheb suuremaks uurimiseks.
kui silku vahetus k2is vms panid kõik rõngad ja kolvid õieti ? ja kas sul küljejala blokeerija on ? et kui paned kylejala maha siis ei lhe roller tööle !
Küljejala värki pole, aga eks võtan lähipäevil silku pea maha ja tsekin järgi, kuid minuarust sai ikka õigetpidi peale (nool sinna väljalaske suunas).
mkm ei näe. Seda on suht vaevu näha kui sa uut kolbi käes hoiad(kui ta tahmanud siis ei näegi vist). Ma sain aru et tegemist cpiga ehk õhkjahutsega, et see silindir pea maha võtmine pole mingi mure.
Mul selline mure, et mul domino heeblikonsool ja gaasil on koda mis on kogu heeblisüsteemi küljes, ning koht kus gaasi tross kotta läheb oli plastik junn mis hoidis teda sees ja õigtepidi, et kas seda on kuskil saada, kuna camxis öeldi et neil pole varem domino heeblitega tegemist olnud.
Äkki keegi oskab aidata !? :roll: Tahaks siis oma rolleri odomeetri näitu ära nullida ,kui võimalik,kuna lappisin rolleri kokku ja tahaks sellega nullist pihta hakata ,sai ostetud kasutatud spido kus megasuured numbrid ees . See ei ole müümise pärast ,kui keegi seda arvas. Tegemist siis aprilia sr streedi spidoga !
mingi akutrelliga peaks saama sealt selle velje juurest keerad spido trossi lahti , ja siis akutrelliga pöörad.
Tagurpidi ei saa kahjuks nii, ainult edasi - pead lõpuni numbrid laskma. Teine võimalus oleks laiali lammutada spido ning ise nullida käsitsi.
Millega silku seest roosteplekke maha saada? Silku jäi talve alguses garaaži seisma, õline lapp oli küll sees, aga ei aidanud rooste vastu. Soovitati tuhandest vesiliivakat, enne selle variandi kasutamist ootaks mingeid muid soovitusi ka