tervist. olen ma saanud õigesti aru et kui panna raskemad vario rullid siis tippkiirus tõuseb aga kiirendus langeb?
Antud arusaam on vale, et kergemate rullidega on parem kiirendus ja raskematega parem tipp. Üldjuhul on siiski ainult ühed õiged rullikud, millega on tippu ja kiirendust kõige normaalsemalt. Muidugi, mingil määral saab tõesti tippu kasvatada raskemate rullidega, kuid selleks ei ole nad mõeldud. Tippkiiruse kasvatamiseks on aga muud nipid, olgu see siis töömahu suurendamine, veidi pikema rihma panemine või ülekande muutmine.
Kahjuks pilti pole, aga võtan seda kui pilti piaggio velje vahejupist. Aeroxi velje ning vanema piaggio 13'' ketasvelje suurim vahe on ET's, ehk offsetis. Kes on auto velgedega kunagi tegelenud, teab millest jutt käib. Kes aga ei tea - siis väike seletus: Offset näitab velje kinnituskoha nihutatust velje keskjoone suhtes. Aeroxi veljel on piaggio veljest erinev offset, tänu sellele istub ta teises asendis, kui piaggio oma. Pannes aeroxi tagavelje piaggiole, on oht et velg ja rehv käivad piki amorti, või summutit. Suurem oht on aga selles, et esi ja tagavelg ei istu pärast enam ühes joones, ning masina juhitavus muutub kõvasti kehvemaks.
Link on jh jooksma pannud kusgile, lisan siia siis pildi sellest adaptorist vms.. tegemist siis kiesleri toodanguga https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... esler.html
Reduktori all on polt selle keerad lahti ja saad välja lasta. Aga kas ploki peale pole kirjutatud palju peab sees olema ?
Mis minu tuttav mehaanik alati soovitab - lisa alati 50ml õli rohkem. Vahet ei ole et sinna peale kirjutatud et 110ml - panen 160ml. Krossikal samamoodi kui on 650ml siis panen 700ml. Niiet soovitan panna julgelt 50ml rohkem.