Help@Chat

Discussion in 'Help!' started by Z0ne, Okt 5, 2011.

  1. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Ta kiirendab vaid korra, sest põõrded rohkem ei kasva. Ilmselt minu probleem siduris, jah?
     
  2. Kymco Sup

    Kymco Sup Member

    916
    0
    16
    Sul see super delta millel seda plaati pole? Markol oli üks mida ma ei julgenud proovida kuna sellel polnud ühtegi laba stopperit. Tiba kõver tundus kah kuid eks oma silm on kuningas.
     
  3. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Kui kohalt läheb hästi, kuid edasi uimab, siis on rullid rasked. Kohalt uimab siis kas sidur või muu probleem. Suurema kiiruse pealt läheb pöörde ja hakkab tõmbama?
     
  4. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Ma ei ole selle masinaga veel suurte kiirusteni jõudnud, mingi 20 või 30 on lagi :lol:
    Muidu praegu on Malossi Delta Clutch, 107mm korv, mustad vedrud, punane survekas ja 6,5g rullid. Sidur ilmselt probleemne?
     
  5. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Kas sidurivedrudega on sama ,et erinev värv siis erinev kangus jne?
     
  6. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Erinevad värvid näitavad erinevat kangust.Igal virmal need tähistused erinevad.Kõik sidurivedrud ei sobi stock sidurile.
    Siin on lingike,kus saad rohkem lugeda.
    viewtopic.php?f=11&t=5962
     
  7. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Ega keegi ei oska aidata, et kuidas saada lahti Aeroxi amorte ? Mõtlen seda amordi all olevat sisekuuskant polti. Nimelt kui seda keeran siis käib kogu amordi sisu ringi. Ehk keegi on varem teinud amorte ja sama probleem olnud.
     
  8. nschill

    nschill Member

    621
    0
    16
    Boosterile läheks peugeoti sumps? :roll:
     
  9. carl1452

    carl1452 Active Member

    1,066
    0
    36
    kui ülevalt kullinokkadega kinni hoida siis saab lahti,endal vähemalt nii sain :)
     
  10. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Saan aru mida mõtled aga sa hoidsid kinni seda amordi tööpinda (See läikiv osa) ? Seda hoian jh kinni aga see sisu mis seal sees on see käib ringi. Muudmoodi simmekat vist kätte ei saa kui lahti võtta ?
     
  11. -vanaisa-

    -vanaisa- Active Member

    2,735
    0
    36
    mhm
     
  12. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Amorti avatakse suruõhuga. Kui amordi tööpinda tangide või kullinokkadega kinni hoida, rikud sa tööpinna ära ning amort läheb kergelt läbi.
     
  13. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Kullinokkadega pole veel midai teinud piisas ainult käega kinni hoidmisest aga jah siis tuleb minna küsida tuttava käest õhuvõtit. Aga tänud!
     
  14. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Kellegil õpetust on kuidas rihma maha võtta koduste vahenditega?
     
  15. Kaltsyum

    Kaltsyum New Member

    899
    0
    0
    kompressor, suruõhu trell, erinevad padrun võtmed
     
  16. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Lihtsalt võta variaatori jahutustaldrik maha ja saad rihma maha võtta.

    Juhuks kui ei tea kuidas vario maha saada:

    /viewtopic.php?f=47&t=2202
     
  17. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Pole kompressorit ega suruõhu trelli.Padrunid padruniteks , mul ju vaja midagi mis hoiab taldrikut kinni ,et ma keerata saaks.
     
  18. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Keera küünal maha, pane kolvistopper(spets võti) sisse, keera käsitsi lahti.
    Kolvistopperit pole, ajab asja kasvõi piibujuhtmega ära.
    Mina ei vastuta kui midagi puruks keerad nii.
     
  19. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Mis on vahet tavalistel klapilehtedel ja carbon klapilehtedel?
     
  20. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Originaal klapilehed on plekist. Need ei kannata võimsamat silindrit - võivad silindrisse sattuda. Aga carbon on üpriski nõrk materjal ja silindrisse sattudes ei juhtu midagi.
     

Jaga seda lehte