Sai siis uuritud veidi seda värki ja kolb oli õieti sees ikka. Küünla säde oli muidu selline kollakas, kui panime teise küünla peale, mis oli küll natuke lühem, millel oli helesinine säde siis pika tampimise peale lubas kuskil 2-3 korda isega ja see oligi kõik. Kui igakord kicki lüüa siis ei tule ka sädet. Umbes 2-3 korda pead alguses lööma enne, kui säde tuleks. See normaalne ?
Sai nagu vaadatud ja näpitud neid väheke aga midagi nagu silma küll ei jäänd, et lahti oleks või logiseks kuskilt.
Kui sädet ei tule, on kas magneeto, mähis, cdi, süütepool, küünal või mõni juhe peetis. Ise kahtlustaks CDI'd, kuna omast kogemusest tean öelda et keeway'del ning CPI'del lähevad need suhteliselt kergelt läbi.
Mul on selline lugu, et võtsin esiratta alt ära ja piduri võtsin ka küljest. Nüüd ei saa enam pidurit tagasi panna, sest klotsid on koos ning lahku ei lähe. TEgemist õli piduritega. Mida teha?
Kui mingi kruvika lükkad piduriklotside vahele ja kangutad siis peaks ikka minema. Kui ei lähe ikka, siis kas õli kinni külmund või miski muu jama. Tuleb kas supordi ventiil lahti keerata või siis piduritopsikaan maha võtta. Aga peaksid saama ka nii et painutad.
Kui süsteemis on õhk või vesi sees siis võib vabalt kuskile tropp ette külmuda. Miks muidu talvel ekskavaatorite ja kallurite voolikuid soojendatakse.
Kes veest rääkis, kas sa ei mõista lugeda mille punaseks tegin? Kas õli automootoris külmub sul ka meie kliimas ära või? Veokatel, eriti veneaegsetel soojendati talvel suurte külmadega mitte õli vaid õhutorusid, mille pealt pidurid töötasid. Kondents süsteemis lihtsalt külmus.
Õli siiski muutub konsistentsi poolest pudruks -30 juures ja seda on Eestis iga talv. Aga paned suurema lapikkruvikeeraja vahele ja siis ketas ja asi peaks korras olema.
Yamaha Aerox R LeoVince ZX 76 düüs Motoforce unlimited CDI malossi punane survekas 5,5g rullid kollased sidurivedrud silindri väljalase ümaraks tehtud Sovvitage mida teha, kuni 20ni muneb siis kiirendab ja tipp aind 70, stock survekaga on üle 80 kõvasti kuid siis kiirendus olematu, kergemate rulldiega läheb algul pöörde ja edasi ei liigu ültse, endal mõstus juba täitsa koos :|
Käi sitale oma pudrujutuga! Olen autot ka miinus kolmekümnega käivitanud ja kui seal mootoris pudru oleks, siis vist poleks kaugele sõitnud ka või mis. Sa õlide koostistest ja parameetritest küll sittagi ei tea. Pole ju raske uurida ja lugeda enne, kui möga ajama hakkad.
Aitasin ju, nüüd ta vähemalt peaks teadma, et õli pole küll asi, mis tal kümus. Enne, kui kedagi munadeta härjaks nimetad võiksid vähe ka loetust aru saada.