materjali vahe. Tavalised plekis, teised carbon nagu nimi ütleb. Carbonist liiguvad paremini ja kiiremini kui plekist.
Tavalised võivad puruneda kergelt tekitades väga suuri kahjustusi, carbonid nii kergelt ei lähe ja ei tekita suuri kahjustusi. Mida õhem leht seda parem kiirendus, mida paksem leht seda parem jõudlus.
Mida õhem leht, seda kiiremini reageerib. Mida paksem, seda aeglasemalt. Õhuke leht avaneb kiiremini, kuid kõrgematel pööretel võib jääda nö "hõljuma", ehk ta ei jõuagi sulguda. Sellejaoks kasutataksegi paksemaid lehti.
Tervist, probleem selline, et kui sõidan mõnest august läbi siis kustub kogu elektroonika ära ja kui sõidan järgmisest läbi loksub elektroonika paika tagasi. Mida ma tegema peaksin, et seda likvideerida? Milliseid juhtmeid näppida ja kus need asuvad?
Vaata aku juures juhtmed üle.Vaata üle igasugused pistikud ja lülitid lenksul.Seda on väga raske seletada,kui pole teada isegi,mis rolleril see pask lahti on.
Selline küsimus,et praegu mul seisab selline set: Silinder Malossi Sport 70 LC Summuti LeoVince ZX handmade (toru leovinci oma,silincer malossi mhr replica oma) Väntvõll Stock Simmerid ja laagrid Top Performace Sidur Stock Survevedru Stage6 Strong Sidurivedrud punased Karburaator 17,5 mm , düüs 70 Rihm Malossi X-Kevlar Variaator Malossi Multivar MHR 2005 Rullid Malossi 7g Kas tasub sinna osta Tecnigas Treki? Või see mis praegu ka teeb head koos tööd silindriga? :roll: ja kas düüs pole väike?
Aku juhtmed vast ikka leiad kusagilt. + juhe peaks olema punane, miinus juhe must, must on mass ZX teeb piisavalt head koostööd, hardstaril oli ka peal ja ma küll ei kurdaks. Pigem vahetaksin algatuseks survevedru lahjema vastu, võimalik et isegi sidurivedrud, kuigi need võivad punased jääda. Siis paneks kergemad rullid ning peale seda mõtleks düüside peale. See võib hetkel väike olla, kuid proovimise asi, iga masin käitub erimoodi- kunagi ei saa kahe sama setiga masinat sama moodi käituma.