Help@Chat

Discussion in 'Help!' started by Z0ne, Okt 5, 2011.

  1. minaise

    minaise Active Member

    1,322
    0
    36
    1 post üleval pool võiksid lugeda, et ei ole iluvidin.
     
  2. kert

    kert Member

    772
    0
    16
    Ning sa võiksid 2 posti üleval pool lugeda, et Kõige suuremat effekti annabilma klapilehtedeta mootoritel.

    Oled ise muidu proovinud?
     
  3. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Karterites vaakumi asemel surve tekkides, surutakse valmis küttesegu tagasi karburaatorisse, kus ta saab liigrikastuse. Boost bottle saab valmis küttesegu endasse, kus ta järgmise karteri imemise peale valmis küttesegu välja laseb.
     
  4. kert

    kert Member

    772
    0
    16
    Teoorias tõesti kõik tore ning ilus kuid kahjuks ei näe just eriti palju rollereid ringi sõitmas nendega.
    Nagu ma ka ütesin, et teeorias ilus, kuid teiste kogemused öelnud, et ei anna midaig juurde ning sel juhul ka ei näe mõtet, miks raisata 20-30 eur mingise jubina peale, mis hiljem täidab vaid ilujubina kohustust. :roll:
    Tõesti seda teemat nii palju räägitud. Osad usuvad sellesse osad mitte. Eks see ole juba igaühe enda enese otsus kas osta või mitte. :p

    Küsiks huvipärast siis ka Kaidolt selle kohta:
    Bensiini otsese pealejooksuga pole kuskilt otsast tegemist. Muide, oleme mitmel korral saanud sõimata põhjusel, et oleme remondi käigus boost bottle bensiinivoolikute vahelt välja ühendanud.
    Miks välja ühendanud?
     
  5. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Kuna inimesed arvavad et need on tagallaskmiseks mõeldud bensuanumad, ning panevad nad bensiinivooliku vahele, mitte vaakumi.
     
  6. -vanaisa-

    -vanaisa- Active Member

    2,735
    0
    36
    sest see ei käi benavoolikute vahele vaid vaakumi
     
  7. kert

    kert Member

    772
    0
    16
    Tore teada kuna pole just nendega(boost bottled) sina peal. :)
    Kuid jah sooviks siiski kellegilt kindlat/kindlaid sõnu/tegusi, kus asi end õigustanud. No ei oska ma öelda ega võrrelda Saksa kogenuid tuunereid vs Eesti tuunereid niiet jah tõestage vastupidist, et asjast ka kasu :).

    Nii palju ma siiski veel mäletna kui kunagi uurisin, et boostbottle peaks olema nii, et 50cm3 kubatuuriga mootorile 55cm3 boostbottle(mahtuvusega) ning 70cm3 mootorile 75cm3 boostbottle.
    Ning ka nende S6-te TNT jms metall boostbottled pidid puhas crap olema. Malossil seevastu olevat midagi pakkuda, mis on, kui ma ei eksi sellise nö lõõtsa süsteemiga vms, mis siis nagu peaks ka liikuma kui võtab segu sisse ning välja lastes.
    Ei tea kas need väited vastavad tõele, kuid neid ma olen ise lugenud :)
     
  8. spirit

    spirit Member

    337
    0
    16
    Välja ühendanud selle pärast, et see on paigaldatud valesti. Nagu ka teised siin öelnud, ei panda seda bensiini voolikute vahele. Selele pole bensiini vooluga mingit pistmist. Vaata seda likni, mille paar postitust tagasi lisasin. Veel nii palju, et Kerdil õigus, et boost bottle töötaks, peab ta olema õige mahuga vastavalt silindrimahule.
    Osa boost bottle'id on reguleeritava mahuga. Malossil on näiteks isereguleeruv. Peast ma ei mäleta, mitmendik silindrimahust see olema peab. Meil omal ka erilisi kogemusi selle koha pealt pole. Kui kellelgi hirmus huvi, siis võin Malossi tehnikutelt proovida uurida, mida nad selle vajalikusest ja tulemustest klapilehtedega masina puhul räägivad. Aga seda saan alles järgmisel nädalal teha.
     
  9. spirit

    spirit Member

    337
    0
    16
  10. Kymco Sup

    Kymco Sup Member

    916
    0
    16
    Iseenesest võiksite uurida. Saaks ise kah rohkem teada boost bottle plussidest. :)
     
  11. kert

    kert Member

    772
    0
    16
    Kaido võiksid uurida tõesti, kui viitsid. Saab see teema siis ka kõigile vähe selgemaks :)
     
  12. spirit

    spirit Member

    337
    0
    16
    Ok. Üritan järgmisel nädalal mingit infot Malossist saada. Seal see paha süsteem, et pean kõiki tehnilisi asju läbi tõlgi küsima, sest nende tehnikatark räägib ainult itaalia keelt :( ja tänu sellele võib asi aega võtta.
     
  13. TUUR

    TUUR Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    1,137
    9
    38
    Ma usun, et kõik plussid on kahes eelnevas asjakohases lingis ära toodud.
    Ehk siis vähene segu ühtlustamine madalatel pööretel, mis omakorda väljendub paremas gaasireaktsioonis.

    Malossi "lõõts" oli mul SR Ri küljes ca kaks aastat, kahjuks ei proovinud ma kunagi ühte ja sama seadet koos ja ilma boost-bottleta.
     
  14. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    [​IMG]
    Kuidas sellist asja koduste vahenditega hea teha?
     
  15. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Metallitükk, puur, haamer, relakas ja keevitus.
    Ilma keevituseta saab ka hakkama aga jääb nõrgem.
     
  16. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Kuidas.Mitte millega.
    Muidu lõikad sarnase plaadi välja.Painutad ja puurid sinna augud.Siis soovikorral võid ka värvida selle.Kuid see jääb ikka nõrgemaks kui see originaal.
     
  17. spirit

    spirit Member

    337
    0
    16
    Sellel konkreetsel isendil on ju selle kronsteini sees veel kummipuksid. Kui ilma nendeta teed, siis hakkab hullult vibreerima ja lagunema.
     
  18. Hiinarollu

    Hiinarollu Member

    280
    1
    18
    Väike jama selline, et rolleril ei hakka tuled tööle (Akut ei ole). Kui lülitan tuled OFF asendisse hakkavad väga kõrgetel pööretel suunatuled vilkuma aga pidurituli töötab ka madalatel pööretel. Täna garaazis käima pannes hakkasid ka tuled tööle. Teab keegi milles jama? Süütepoolis ei ole ju kui pidurituli töötab?
     
  19. henryx698

    henryx698 Active Member

    1,468
    1
    38
    Pingerelee võib läbi olla.
     
  20. Hiinarollu

    Hiinarollu Member

    280
    1
    18
    Ma arvasin ise ka sama, aga eile hakkasid ju ikkagi normaalselt tööle kuni välja lülitasin...
     

Jaga seda lehte