Ning sa võiksid 2 posti üleval pool lugeda, et Kõige suuremat effekti annabilma klapilehtedeta mootoritel. Oled ise muidu proovinud?
Karterites vaakumi asemel surve tekkides, surutakse valmis küttesegu tagasi karburaatorisse, kus ta saab liigrikastuse. Boost bottle saab valmis küttesegu endasse, kus ta järgmise karteri imemise peale valmis küttesegu välja laseb.
Teoorias tõesti kõik tore ning ilus kuid kahjuks ei näe just eriti palju rollereid ringi sõitmas nendega. Nagu ma ka ütesin, et teeorias ilus, kuid teiste kogemused öelnud, et ei anna midaig juurde ning sel juhul ka ei näe mõtet, miks raisata 20-30 eur mingise jubina peale, mis hiljem täidab vaid ilujubina kohustust. :roll: Tõesti seda teemat nii palju räägitud. Osad usuvad sellesse osad mitte. Eks see ole juba igaühe enda enese otsus kas osta või mitte. Küsiks huvipärast siis ka Kaidolt selle kohta: Bensiini otsese pealejooksuga pole kuskilt otsast tegemist. Muide, oleme mitmel korral saanud sõimata põhjusel, et oleme remondi käigus boost bottle bensiinivoolikute vahelt välja ühendanud. Miks välja ühendanud?
Kuna inimesed arvavad et need on tagallaskmiseks mõeldud bensuanumad, ning panevad nad bensiinivooliku vahele, mitte vaakumi.
Tore teada kuna pole just nendega(boost bottled) sina peal. Kuid jah sooviks siiski kellegilt kindlat/kindlaid sõnu/tegusi, kus asi end õigustanud. No ei oska ma öelda ega võrrelda Saksa kogenuid tuunereid vs Eesti tuunereid niiet jah tõestage vastupidist, et asjast ka kasu . Nii palju ma siiski veel mäletna kui kunagi uurisin, et boostbottle peaks olema nii, et 50cm3 kubatuuriga mootorile 55cm3 boostbottle(mahtuvusega) ning 70cm3 mootorile 75cm3 boostbottle. Ning ka nende S6-te TNT jms metall boostbottled pidid puhas crap olema. Malossil seevastu olevat midagi pakkuda, mis on, kui ma ei eksi sellise nö lõõtsa süsteemiga vms, mis siis nagu peaks ka liikuma kui võtab segu sisse ning välja lastes. Ei tea kas need väited vastavad tõele, kuid neid ma olen ise lugenud
Välja ühendanud selle pärast, et see on paigaldatud valesti. Nagu ka teised siin öelnud, ei panda seda bensiini voolikute vahele. Selele pole bensiini vooluga mingit pistmist. Vaata seda likni, mille paar postitust tagasi lisasin. Veel nii palju, et Kerdil õigus, et boost bottle töötaks, peab ta olema õige mahuga vastavalt silindrimahule. Osa boost bottle'id on reguleeritava mahuga. Malossil on näiteks isereguleeruv. Peast ma ei mäleta, mitmendik silindrimahust see olema peab. Meil omal ka erilisi kogemusi selle koha pealt pole. Kui kellelgi hirmus huvi, siis võin Malossi tehnikutelt proovida uurida, mida nad selle vajalikusest ja tulemustest klapilehtedega masina puhul räägivad. Aga seda saan alles järgmisel nädalal teha.
Ok. Üritan järgmisel nädalal mingit infot Malossist saada. Seal see paha süsteem, et pean kõiki tehnilisi asju läbi tõlgi küsima, sest nende tehnikatark räägib ainult itaalia keelt ja tänu sellele võib asi aega võtta.
Ma usun, et kõik plussid on kahes eelnevas asjakohases lingis ära toodud. Ehk siis vähene segu ühtlustamine madalatel pööretel, mis omakorda väljendub paremas gaasireaktsioonis. Malossi "lõõts" oli mul SR Ri küljes ca kaks aastat, kahjuks ei proovinud ma kunagi ühte ja sama seadet koos ja ilma boost-bottleta.
Kuidas.Mitte millega. Muidu lõikad sarnase plaadi välja.Painutad ja puurid sinna augud.Siis soovikorral võid ka värvida selle.Kuid see jääb ikka nõrgemaks kui see originaal.
Sellel konkreetsel isendil on ju selle kronsteini sees veel kummipuksid. Kui ilma nendeta teed, siis hakkab hullult vibreerima ja lagunema.
Väike jama selline, et rolleril ei hakka tuled tööle (Akut ei ole). Kui lülitan tuled OFF asendisse hakkavad väga kõrgetel pööretel suunatuled vilkuma aga pidurituli töötab ka madalatel pööretel. Täna garaazis käima pannes hakkasid ka tuled tööle. Teab keegi milles jama? Süütepoolis ei ole ju kui pidurituli töötab?