Ta mõtleb, et kui hästi mis karpaga edasi kerib.Ütlen seda et sul pole vaja rohkem kui 21mm, olen realselt testinud,sellest piisab küllaga.
Vända laagrid võiks ära vahetada. Aga portimine puhtalt enda valik. Kui tahad seda viimast sealt kätte saada siis pordi ära kui mitte siis pane silku niisama sinna peale.
Praegu peaks vist c3 olema stockis. Kust leiab palju Airsal EBE/EBS Derbile pöördeid võtab ning palju laagrid kannatavad? Otsinud pikka aega.
Kui hakkan silindrit vahetama kas siis peab jahutusvedeliku voolikutest välja laskma ja kuidas karpat maha võetakse?
polegi võimalust, et jätad vee sisse, sest kohe kui sa vooliku ära võtad hakkab kogu vesi välja jooksma, karpa mahavõtmist ei oska seletada, see nii lihtne asi et kui sa istme ära võtad koos boxiga ja karpale peale vaatad jne siis saad juba aru
Võtad lihtsalt voolikud lahti ja jookseb sul ise tühjaks. Silindril on oma veesärk ka kui sa võtad kaane lahti, seal on ka natuke vett, see voolab ise välja. Karpa võid peale ka jätta, aga võid ka maha võtta, see on küll lihtsamast lihtsam see ära võtta.
Ma arvan,et kui te ei oska maha võtta karbüraatorit ja ei mõista seda,et jahutusvedeliku peab enne silindri vahetamist välja laskma,peaksite silindri vahetamise mõne kogenuma inimese hooleks jätma.
Jahutus vedeliku kohta küsisin selle pärast et kui ma silindri maha võtan saab põhimõtteliselt vooliku otsad kinni pigistada ja ei pea vett välja laskma ja ma tahtsin teada et kas nii saaks ka aga nüüd sain aru et lihtsam on see ikkagi väljalasta.
Camexist öeldi, et peab vastu stock laagritega. Peale ei lähe mingi high-end polini või malossi, kõige odavam airsal. Aga eks ma siis vahetan ära laagrid. Miks muidu neid silkusi tehakse nii, et portima peab, lihtsalt ei saa siis peale panna?
Ma ise mõtlesin ka, et kuidas saab olla kohustuslik portida. Ühe rõngaline airsal tuleb jah, kuna rohkema jaoks finantsi ei jätku. Laagrid vahetan siis arvatavasti ära, saab ise ka targemaks, aga millised sinna siis panna tuleks? C4 minarelli ei lähe?