Polini dokumentatsioon annab küünlaks Championi L78C. Vaatasin ka sissesõidu pikkuse üle - 500km Polini malmsilindriga.
Muidu tänud veelkord! Muidu kiire Google näitab, et tegu on lühikese keermega küünlaga- mul on seal aga praegu pika keermega. Keda või mida uskuda? :roll:
Palju õli tuleks panna Piaggio ketasbloki reduktorisse? E:Sain teada.Unustasin,et sellel korgil on näidud.
Minu meelest hakatakse neid siis tegema kui öösel vähemalt +10C. 2012 aastal hakkas see alles mai lõpus. Muidu on see värk, et teooria kestab koolis 2 nädalat, siis tuli teooria eksam(kooli oma) ja peale seda oli vaja sõite teha(ei mäleta palju neid oli). Kui sõidud saad tehtud, siis on kooli sõidueksam. Peale seda lähed ARKi ja teed seal mõlemad eksamid. Peab arvestama, et on järjekorrad. Ma ise ootasin kokku üle kuu aja neid igasuguseid aegu...
Tartus saab igastahes aprilli algusest minu teada, vbl ka märtsi lõpu poole, teiste kohtade kohta info puudub. Omal läks ka üle kuu, 10 tundi teooriat + 8 või 10 h sõitu ka peaks olema kool.
nonii selline küss, et miks süüteküünlad nii tihti koostöö lõpetavad ? Mul isiklikult neljas küünal see kuu, olen proovinud denso ja ngk 9 soojus astmega, värvus nagu ikka tumepruun :| :| suht kulukas juba.
Kuulge, panin ploki kokku, aga vänt käib maru raskelt :\ sain suht kiiresti pooled kokku ja poldid kinni, niiet selles ei tohiks asi olla et maha jahtus enne vms. Eelmine kord kui kokku panin oli sama jama, aga peale käimist läks kõvasti paremaks, kuid siiski mitte nii nagu võiks. Minus ei tohiks ka viga olla, sest keeway plokil sain väga ilusti liikuma vända. Kui võtaksin lahti ja lõikaksin tihendipaberist tihendi vahele võib parem saada? Ja kas uuesti lahtikiskumine laagreid ei riku?
Sõitsin siis rolleriga, hoidsin umbes 100-150 meetrit gaasi peal ja kiirus oli 60 km/h, ning siis hakkas põhja alt suitsu tulema (leegitoru kinni) ja roller jäi vaiksemaks kuni lasin välja surra tal. Kui üritasin käima panna ei läinud ja tegi kiljuvat häält, aga kolb liikus. Kodus võtsin silkupea maha ja ilma silkupeata seda kiljuvat häält ei teki, vaid on täiesti normaalne hääl. Sooviks mingisugust infi kes anda oskab ja ei taha kuulda mingit pläma. Aitäh.
Vabandust jah, tegemist on 2 taktilise masinaga. Kohe kui küünla kasvõi natukene sisse keeran hakkab kohe krigisema, muidu ei krigise...
Küünal välja, võta mingi kuuskant või muu pulk, küünlaaugust sisse, õrnalt suru kolvi peale ja siis liiguta mootorit käega ringi. Mõni laager täiesti õhtal omadega, või midagi laiali lennanud.
Ma ajasin jahutusketast ringi siis ei ole midagi kuulda aga ma siis vaatan kas mõni stopper või rõngas laiali lennanud äkki.
Jou, aerox nussib. Säde on olemas. Topkaga lubab isegi korra, aga ilma topkata ei tee mitte si**agi. Karpa on 12mm dellorto, 90 düüsiga. Ennem liikus selle karburaatoriga kuidagi hädiselt. Kas võib aidata see ka, et peale panna 17.5mm karpa koos vähe väiksema düüsiga?