säde võib sul hobuse ka maha niita, kui kütust peale ei saa siis ei ole võimalik ka kõrgepingega käima minna. Samuti ka siis kui uputab näiteks. Selles osas mõtlesin, et vaata küünalt.
Siuke kasjakk on siis aeroxiga, et sees oli 110düüs, nõelaaste kõige üleval ja uimas räigelt enne kui pöörde läks. Peale seda läks sisse 102 düüs, nõelaaste samuti kõige üleval, külmana läks sitaks hästi edasi, tegid ühe tiiru ära, lasid gaasi maha ja kui uuesti hakkasid gaasi andma hakkas uimama, uimas ja siis lendas jälle. Mis viga saab olla, ei oska enam midagi teha, saab palju peale, vähe peale? Küünlaid erinevaid proovinud, teist karpat proovisin ka. Puterdas v jättis vahele ka siis kui teist tiiru läksid tegema, esimese tiiruga ei teinud midagi, liikus kenasti ja ei jätnud vahele. Lihtsalt kui tänava otsa sõidad liigub kenasti ( 200m ), keerad otsa ümber ja siis hakkabki nali pihta. Küsiks ka seda, et mis kuumusastmega küünalt racing mk1le soovitatakse? Netist ei leia sellist infot, SA's oli piaggiole 9a kuumusastmega ainult. Loodan, et saate midagi aru
Küsin ka abi ladusin mootori kokku, nüüd proovin käima, lubab ning mõne ajapärast lööb silku ja sumpa(leegikas vms) vahelt leeki, mis viga võib olla ? süüde varajane ? kiire
HELP! Sai soetatud uus Aerox, 25 PHBL karpaga, Malossi Racing. Kohapeal läheb ilusti pöördesse ja värki. Kui oled saanud suurema kiiruse sisse, või näiteks anda kohapeal gaas põhja, hakkab puterdama ja seda ühtlastel pööretel tehes. Kiirus ka enam ei kasva. Vahepeal viskab ka lambis pooma ennast ja siis lased gaasi lahti, mingi 5-6 seki ootad, tühikäigupööretel töödates ja siis jälle kerib. Vahepeal käib ka jumala hästi edasi, ei puterda ega midagi, aga nüüd on see probleem juba sõltuvuseks muutunud.. Oskab keegi aidata? Kas viga on rohkem süütes või karpas (segu jne)? Ette tänades!
Probla karpas, nõelaaste ja düüs muuda ära Kui niisama puterdab sooja mootoriga, siis suur düüs, kui puterdab aind tühikäigul + veerand gaasil siis nõela astet muuda
Seega võimalus, et ujuk ei sulgu korralikult, saad ise proovida järele, puhkudes õigetest kohtadest sisse ning vaadates, kas ujuk sulgub sellise kraadi all või mitte
Masin on yamaha tzr 50, karpa malossi 21mm ja silku top performance 70cc, mootor am6 Mis avad need silindril on? http://www.upload.ee/image/3934633/DSC_8772.jpg ning mis see on karpal, mõlemal pool on samasugune, ning eelmise karpal olid sarnased kuid teises kohas ja need käisid sinna silku külge mis on eelmisel pildil. http://www.upload.ee/image/3934638/DSC_8773.jpg http://www.upload.ee/image/3934665/DSC_8774.jpg ning mis on see siin? käis karpa külge. http://www.upload.ee/image/3934662/DSC_8777.jpg
2 küsimust, et kui starter ei võta järgi kas siis on mingi viis teada saada kas asi starteris või relees ja kas hiinaka starterit annab veel parandada kui see järgi ei võta? Teine küsimust on, et kui masinal on originaalis 7ah aku ega siis 10ah-ne sellele liiga ei tee ju?
Kas starter ei tee midagi või kerib tühja? 1. variant süüde sisse ja relee pealt paned + ja - kokku. 2. variant kui midagi ei juhtu kontrollid juhtmed üle(kas starteri peale minev ilusti küljes jne). 3. võtad starteri lahti ja vaatad üle,puhastamine ja määrimine ei tee halba. Originaalis ma ei ole ausaltöelda 7ah näinud, tavaliselt 3-4ah. Enamustele mõõtmete poolest üle 7ah vahele ei mahu. Loomulikult võid panna 10ah,kuid vaata kas mõõdud istuvad(akuboksi suurus ehk laius,pikkus,KÕRGUS). 10ah tavaliselt on üsnagi kallis aku,7ah ajab samuti asja ära peaasi et võimalikult uus oleks. Parem 4ah tutikas kui 10ah mitu aastat vana. 7ah on hinna poolest kõige mõistlikum.
Plaanis osta ikka 10ah tutikas ja mõõdud klapivad kuid starteri kohalt nii palju, et ringi ka vedama ei hakka aga eks ma proovin + ja - kokku panna EDIT: See ei toiminud, nüüd tuleb starter maha nokkida.