Help@Chat

Discussion in 'Help!' started by Z0ne, Okt 5, 2011.

  1. koonus

    koonus Member

    792
    0
    16
    Isegi siis, kui säde on korralik jne?
     
  2. Kaltsyum

    Kaltsyum New Member

    899
    0
    0
    säde võib sul hobuse ka maha niita, kui kütust peale ei saa siis ei ole võimalik ka kõrgepingega käima minna.
    Samuti ka siis kui uputab näiteks.
    Selles osas mõtlesin, et vaata küünalt.
     
  3. Marten12

    Marten12 Active Member

    3,211
    4
    38
    Siuke kasjakk on siis aeroxiga, et sees oli 110düüs, nõelaaste kõige üleval ja uimas räigelt enne kui pöörde läks. Peale seda läks sisse 102 düüs, nõelaaste samuti kõige üleval, külmana läks sitaks hästi edasi, tegid ühe tiiru ära, lasid gaasi maha ja kui uuesti hakkasid gaasi andma hakkas uimama, uimas ja siis lendas jälle. Mis viga saab olla, ei oska enam midagi teha, saab palju peale, vähe peale? Küünlaid erinevaid proovinud, teist karpat proovisin ka.
    Puterdas v jättis vahele ka siis kui teist tiiru läksid tegema, esimese tiiruga ei teinud midagi, liikus kenasti ja ei jätnud vahele. Lihtsalt kui tänava otsa sõidad liigub kenasti ( 200m ), keerad otsa ümber ja siis hakkabki nali pihta.
    Küsiks ka seda, et mis kuumusastmega küünalt racing mk1le soovitatakse? Netist ei leia sellist infot, SA's oli piaggiole 9a kuumusastmega ainult.

    Loodan, et saate midagi aru :D
     
  4. est-sr50

    est-sr50 Member

    386
    0
    16
    Küsin ka abi :D ladusin mootori kokku, nüüd proovin käima, lubab ning mõne ajapärast lööb silku ja sumpa(leegikas vms) vahelt leeki, mis viga võib olla ? süüde varajane ? :oops: kiire
     
  5. ensu

    ensu New Member

    363
    0
    0
    HELP!
    Sai soetatud uus Aerox, 25 PHBL karpaga, Malossi Racing.
    Kohapeal läheb ilusti pöördesse ja värki. Kui oled saanud suurema kiiruse sisse, või
    näiteks anda kohapeal gaas põhja, hakkab puterdama ja seda ühtlastel pööretel tehes. Kiirus
    ka enam ei kasva. Vahepeal viskab ka lambis pooma ennast ja siis lased gaasi lahti, mingi 5-6 seki ootad,
    tühikäigupööretel töödates ja siis jälle kerib. Vahepeal käib ka jumala hästi edasi, ei puterda ega midagi, aga
    nüüd on see probleem juba sõltuvuseks muutunud.. Oskab keegi aidata? Kas viga on rohkem süütes või karpas
    (segu jne)?

    Ette tänades!
     
  6. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Probla karpas, nõelaaste ja düüs muuda ära :) Kui niisama puterdab sooja mootoriga, siis suur düüs, kui puterdab aind tühikäigul + veerand gaasil siis nõela astet muuda :)
     
  7. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Mitte ainult nõelaaste ning düüs valed, karpa on ka 80 kraadise nurga all.
     
  8. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Seega võimalus, et ujuk ei sulgu korralikult, saad ise proovida järele, puhkudes õigetest kohtadest sisse ning vaadates, kas ujuk sulgub sellise kraadi all või mitte :)
     
  9. nschill

    nschill Member

    621
    0
    16
    Masin on yamaha tzr 50, karpa malossi 21mm ja silku top performance 70cc, mootor am6
    Mis avad need silindril on?
    http://www.upload.ee/image/3934633/DSC_8772.jpg
    ning mis see on karpal, mõlemal pool on samasugune, ning eelmise karpal olid sarnased kuid teises kohas ja need käisid sinna silku külge mis on eelmisel pildil.
    http://www.upload.ee/image/3934638/DSC_8773.jpg
    http://www.upload.ee/image/3934665/DSC_8774.jpg
    ning mis on see siin? käis karpa külge.
    http://www.upload.ee/image/3934662/DSC_8777.jpg
     
  10. Hiinarollu

    Hiinarollu Member

    280
    1
    18
    2 küsimust, et kui starter ei võta järgi kas siis on mingi viis teada saada kas asi starteris või relees ja kas hiinaka starterit annab veel parandada kui see järgi ei võta? Teine küsimust on, et kui masinal on originaalis 7ah aku ega siis 10ah-ne sellele liiga ei tee ju?
     
  11. GLStd.exe

    GLStd.exe Member

    268
    0
    16
    Kas starter ei tee midagi või kerib tühja?
    1. variant süüde sisse ja relee pealt paned + ja - kokku.
    2. variant kui midagi ei juhtu kontrollid juhtmed üle(kas starteri peale minev ilusti küljes jne).
    3. võtad starteri lahti ja vaatad üle,puhastamine ja määrimine ei tee halba.

    Originaalis ma ei ole ausaltöelda 7ah näinud, tavaliselt 3-4ah. Enamustele mõõtmete poolest üle 7ah vahele ei mahu. Loomulikult võid panna 10ah,kuid vaata kas mõõdud istuvad(akuboksi suurus ehk laius,pikkus,KÕRGUS). 10ah tavaliselt on üsnagi kallis aku,7ah ajab samuti asja ära peaasi et võimalikult uus oleks. Parem 4ah tutikas kui 10ah mitu aastat vana. 7ah on hinna poolest kõige mõistlikum.
     
  12. Hiinarollu

    Hiinarollu Member

    280
    1
    18
    Plaanis osta ikka 10ah tutikas ja mõõdud klapivad kuid starteri kohalt nii palju, et ringi ka vedama ei hakka aga eks ma proovin + ja - kokku panna
    EDIT: See ei toiminud, nüüd tuleb starter maha nokkida.
     
  13. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Pane kohe 70Ah aku vahele.Endal oli ja probleeme ei tekkinud kunagi.
     
  14. nschill

    nschill Member

    621
    0
    16
    Keegi tõesti ei oska midagi öelda?
     
  15. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
  16. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
  17. nschill

    nschill Member

    621
    0
    16
    Aga need silkupea küljes ja mootori kuljes?
     
  18. tennu

    tennu Active Member

    1,561
    0
    36
    Silkupea küljes on avad karburaatori soojenduse jaoks ja mootoriküljes olev jookseb õlipumpa.
     
  19. nschill

    nschill Member

    621
    0
    16
    Kui ma karpa soojendust ei pane mis siis on? ja ennem jooksis see õli värk karpa külge.
     
  20. nschill

    nschill Member

    621
    0
    16
    ?
     

Jaga seda lehte