probleem siis järgmine, et bena ei taha karpasse minna. Kuna mul on läbipaistev bena voolik siis bensiin jääb lihtsalt sinna vooliku lõppu ega lähe karpasse. Karpa puhastatud, düüsid jm läbi puhutud jne.
Pingeregulaatoril ei ole sädeme tekitamises või selle puudmises mitte mingisugust rolli. Küünal pekkis.CDI pekkis. Küünlajuhe-piip vigane.
[/quote] Mingid õhumullid sul bensiinivoolikus ei koti sittagi. Kui sind häirivad, siis pane läbipaistmatu voolik.
Mingid õhumullid sul bensiinivoolikus ei koti sittagi. Kui sind häirivad, siis pane läbipaistmatu voolik.[/quote] *PIIKS* ma ju kirjutasin et õhumullidega ei läinud käima, mul vähemalt
Nii sain siis asjaga niikaugele, et vaatasin ja katsusin igast juhtmed ja särgid värgid üle ning ei näind, et kusakil logsises või oli lahti. Säde on nüüd normaalne, proovisin el. starterist ka. Aga ta ei taha nagu eriti bena peale võtta. Karpasse jõuab kyll seda, nii et kalla välja seda liitrite kaupa aga küünal on ikka nagu kuiv. Saab siis kuskilt lisaõhku nii hullusti ?
no kui küünal märg siis ta ei sa bena k2tte , 2kki on liiga s*** kompression , et bensiin k2tte ei saa . :roll:
Kompressioon olemas siis peaks silindripea tihend korras olema, kui aga peale ei tõmba võib vabalt olla lisaõhk. Võta õhufilter küljest, käsi karpa ette ning käia starterit. Kui kohe üldse midagi ei tunne siis ta ei ime bensiini peale ehk tugev lisaõhk. Käe märjaks lööb siis imeb ka bensiini peale. Suhteliselt raske on läbi neti seletada, aga topkaga peaks siiski tööle minema, või siis kasvõi korraks häält tegema kui kompressioon ning säde on olemas.
te ei taha ette kujutada kui sitt komp minu rolleril on :| Tihendid küll normaalsed uued , panen uued klapid varsti .
Milles võik viga olla, tegu oli järgmine, valasin paagi tühjaks ja võtsin puhastamiseks karpa ära. Panin siis tagasi karpa ja hakkasin paaki bena valami, ja amal ajal hakkas karpa ujuki kambrist bena välja jooksma( põhi oli korraliklt kinni jat ihend vahel ning sealt ei ajanud midagi välja ). Siis andsin paar korda vänta ja jäi kinni, valasin bena juurde ja nagu enam ei voola. Siis hakkasin üritama seda tööle saada, tagusin pikka aega, siis hakkasin keerama küünla välja ja vaatasin,et sumps on silku alt kõik märg, küünal oli ka märg. Puhastasin ära küünla tegin õige vahe(0,7 nagu kirjas) säde oli korralik ja ei lähe ikka tööle. Düüs oli esialgu 80, ja panin 52, tegu stock mootroiga.
http://pood.automaailm.ee/est/moto/moto ... uctID=3147 On keegi kasutanud seda? Hind jube hea koguse kohta.