Oskab keegi targematest öelda kas on vahet kas on 50 cc mähis vöi 100cc mähis ? Mõned on öelnud et ei ole vahet mõned öelnud et ei anna piisavalt sädet vm. Mootor ise on 100cc
Mis viga kui masin ei taha ilma tofkata tööle minna? Aga mingi 5 minti peale sõitu läheb, ja siis seisab 10 ja enam ei lähe.
Sym'il on täitsa oma mootor, pigem kaudselt meenutab ta rohkem piaggiot, kui minarellit, kuid ei sobi talle kummagi jupid. Idiootsus, ainsad vahed on süütenurgal ning arvatavasti mähiste suurusel.
Milles viga võib olla , et siis selline jama on et kui kiirendan kõik on hea aga siis yhelt maalt mingi asi nagu piirab ja tõmbab kiiruse maha siis jälle kiirendab ja jälle võtab maha ja nii koguaeg.... Pena saab ilusti ( toore trossiga ka andnud pena ) . Kui kõrged pöörded kas siis võib selline asi olla?=
Palun aidake ! . Ikka pole masinat timmi saand . Aprilia sr70r . 0-30 masin läheb nii pöördesse ,et väriseb all ja lõugab rohkem kui liigub . 30 - 60 suht uimaselt ja 70 - 90 -neni tervalt nii ,et tunned ikka ,et masinal on jõudu . Milles asi ??? küünal oli 72 düüsiga kohvipruun ilusti . Stage6 Racing mk2 Gianelli shot 21mm karpa 75 düüs. Strong survekas Kollased vedrud ( Kaido väitis ,et need kõige kangemad ) 4,3 rullid .
aga kas nii ei ole ,et kui ma 17,5 karpa paneks ja 90 düüsiga ,et võtaks vähem bensu ? . 21mm neelab korralikult ikka bensu annab juurde ka siis midagi ?
Miks panite siis setupi, mida Teie ei suuda üleval pidada? Pange siis väiksema kubatuuriga silinder ja väiksema läbimõõduga karbüraator ja ärge kusege siis selle küttekulu pärast. Düüs tundub veits väike. Kütusekulu suurendab ka timmist väljas vario ja karpa.