peaks ikka enam-vähem korralikult kütust täis minema, kui ei lähe siis oii kuidas ta hakkab kaniitama
No üks pool läheb sellest täis aga teine nagu eriti ei lähe, poest ostetud tutikas filter. Kaniitab jah rsk, vahepeal poob kinni, külmast peast tühikäiku pole jne, liigub kusiselt. Samas usun, et see küünlast kuna küünal ka lahti(saab näppudega maha keerata), keeran millalgi kinni kui küünlavõtme saan. E: Jamasin selle filtriga, keerasin küünla kinni. Nüüd sõidab normaalselt uuesti.
Uus jama, asi siiski ei käivitu normaalselt. Panen külma mootoriga tööle siis läheb väga halvasti tööle ning siis töötab ka ainult paar sekundit. Võtan karpa maha, puhun düüsid bensiinist puhtaks, mustust düüsides pole ning panen asja kokku ja siis käib paarist löögist ning töötab terve päev muretult kuni järgmise hommikuni, siis tuleb jälle sama jama. Automaattoores võib asi olla? Ilma, et karpat lahti ei võta siis läheb peale pikka tagumist ainult korra tööle ning sureb välja ning peale seda ei saa üldse enam tööle kuni karpa lahti võtab.
Pill suri peale ristmiku välja kui kiirendama hakkasin ja enam käima ei läinud, milles asi võib olla? Rihm läks katki?
Eeldan et sa pead silmas variaatori rihma. Variaatori rihm ei ole kuidagi seotud mootori töötamisega. Põhjuseks, miks masin enam ei tööta võib olla et mootor jooksis kotti. Kas esines enne seda midagi kahtlast, enne kui see juhtus?
Kas see on normaalne, et mu Dellorto 17,5'l on siiber teistpidi kuidagi. Ühtemoodi annab aind sisse panna, aga see alumine kumer serv (punasega tähistatud) jääb millegipärast kollektori poole mitte nii nagu pildil. Tühikäigu kruvi see soon on ka õigesti kruvi poole jne. Samuti pole millegipärast tühikäiku üldse, Mikuni ja dellorto 19'ga on tühikäik ilusti olemas.
Vale siiber kui kumer ära lõigatud osa kollektori poole jääb. Tänu sellele pole ka arvatavasti tühikäiku korralikult.