Mis võib olla viga. Päeval sõitsin oli kett päris pingul, väike lõtk oli sees nagu peab, paar korda sai tagal lastud ja ühe korra ka päris suure kraadi all (ei tea kas need mõjutavad), õhtul koju tulles oli kett väga lõdva. Kas kiige taha panna topeltpingutid need mutrid või siis vaadata üle need suured mutrid mis velje poltide otsas. Mul üks on originaal, teine on ise ostetud peenkeermega, 1,25 on samm, aga ma ei tea kas on õige, mutter läheb poolenisti sisse ja enam lihtsalt ei lähe, tee mis tahad, ei lähe edasi, sinna sinise ääreni ei jõua, aga enne sai sõidetud küll koguaeg ja nüüd järsku juhtus nii. Targemad kutid, kes sõitnud ketiga rastega, ehk tevad mis viga võib olla ja kas mutter 1,25 sammuga on õige. Aitäh.
Homme boltlandist siis läbi, ostan kõik M12 keermega mutrit erinevate sammude ja keermetega mis neil seal on ja siis proovib. Vaatasin aprilia originaal 1,79€, postikulu 10€, aga mutri eest ei ole valmsi nii palju maksma :lol:
Alguses läheb, nagu peab. täiesti ilusti ja siis mingi kohapealt läheb ta edasi, aga ta nagu ei jää kinni, võtan teise poole originaal mutri ja vaatan.
Esiteks, tsikkel on mootorratas mitte wc ja teiseks, ta ei pea oma "peldikut" põlema panema mingi ühe mutri pärast.
Miks ei toimu? Suur osa vahetavad enda masinaid aina saastamate vastu, siis kirjutavad haige proje ja värk ja siis vahetavad järgmise sitamajaka vastu, kuna ise ei suuda midagi teha. Samas mõni ehitab päris hästi. Kuid nõustun vanaisaga. Uued hälvikud on tõsised hälvikud. Lisaks sellele,et nad hälvikud on, arvavad nad, et nad on ülitargad ja kõikvõimsad.
Selline pede mure, et gaasitross ei tõmba tagasi lambist. Päeval tõmbas, praegu ei tõmba, mis võib olla põhjus miks gaasitross ja gaasirull nii teeb?