Pane malossi kollane jah. Punane natuke jäik. Valge kui ma ei eksi peaks olema sinna stock surveka poole
Kas selline asi on võimalik et 4t rolleril venib mootori kett välja. eile panin süüte õigeks ja siis proovisin käima panna, läks kohe, peale seda jätsin seisma ja proovisin uuesti siis enam ei läinud. võtsin uuesti lahti ja oli süüde vale, keerasin vaikselt ringi mootorit ja kuskilt viskab ketti üle aga ei saanud aru kus kohast.
Peale karpa puhastust uimab 0-10, siis tuleb tõmme. Segukruvi ei näppinud, ainult düüsid said puhtaks tehtud.
Tervist NOS- Kas sa mulle oma rolleri birkast ehk tagaratta ja kütusebaagi alt alumiinium sildist pilti ei taha teha? Saan aimu milline alumiinium silt mu rolleril olema peab? Hetkel on mul see puudu ja rollerit arvele ei saa võtta! :| Kui näeks silti siis laseks birka järgi teha ning arvele võtta! Tänud ette! janlin
Honda Dio asi selle et masin ei liigunud üldse suri ära parast puhastasin karpa ära ja masin töötas ja jalle suri ära parast hoidsin tagapidur ja masin töötas nii nägu peab lasin pidur lahti masin jälle suri ära mis viga on? masin töötab ainult siis kui pidur hoiad kinni :roll:
Mees, sa jäid 2 päeva hiljaks... Viisin just emexi raami, mille oleks ilusti arvele saanud. Keeway Focuse oma oli aka Facti...
Sai rolleril vahetatud väntvõll ära, aga enam ei käivitu hakkasin asja uurima ja süüde äkki paigast. Keegi oskab öelda millises asendis peavad olema need täkked magneeto ja süütelugeja peal? ja kui nad koos on siis millises asendis kolb? masinaks yamaha aerox.
Külmast peast ei taha hästi käima minna, läheb käima ja siis sureb suht kohe välja, soojast peast seda probleemi pole. Oskaks keegi aidata? SR50 Street on masinaks
Tere palun taaskord abi . Masinaks aprilia sr50r piaggio . Peal on tal Stage6 sport pro väikse pordinguga ja Gianelli shot ja 17,5 karpa 85 düüsiga . 0-80 kiirendama hakkad siis algus on jumala pöördes 0-40-neni ja siis läheb normaalselt . Peal on 4,5 grammi rullid ja kolllased sidurivedrud ja stage6 strong .
Milles probleem kui vaatada küünlaga sädet ja korraks on ja siis enam pole, kui uuesti starterit käiata siis jälle korra on ja siis jälle pole. Mõõtsin ka mähist ja sealt tuleb kahest otsast pidevalt voolu (neli otsa kokku). Kas asi võib olla siis CDI-s?
CDI või süütepool võivad küll põhjustajaks olla. samas on ka võimalik et halliandur ehk sädemeandur on läbi ega anna iga pöörde peale voolu.