mis probleem on , yamaha aerox 07a , akuga on säde , ilma akuta sädet pole ! ,kuidas saada et ilma akuta säde oleks ?
Kasutaja kerdil täpselt sama teema uuematüübi juhtmestikuga millegipärast kuid mu jogil täpselt sama juhtmestik ja se aku ei loe mitte midagi.
vist läheb ja tühjaks , homme proovin teise roxi pealt panna , kas ka keegiteab palju ta maksma läheb uuest osta ?
Aidake palun kiiresti mis seal olema peaks? praegu on sinna polt keeratud, masin töötab ja selle lahti keerad siis hakkab alguses tosooli auru ajama ja hiljem tosooli Tegu Piaggio Nrg mc1'ga.
üleeile enam-vähem jahutus toimis ja eile oli nii et masin kuumenes üle kuid radikas oli täiesti külm, sai täna uuritud... veepumba rihm on korralik (kui see on see mis vario pool on), see voolik kust peaks tosool paisupaaki tagasi jõudma peale veesärgis ära käimist oli veits umbes aga selle puhusin läbi ja imedes tuleb tosooli suhu, see teine voolik kust tosool paisupaagist radikasse jõuab kah umbes pole. õhutusnippel on kahtlane, keeran lahti ja õhutan ära nii, et peale tosooli midagi muud ei tule (õhku) ning keeran kinni ja siis mingi aja pärast keeran jälle lahti kui masin käib siis hakkab tosooli auru ajama ja seejärel alles tuleb tosool (peale minutist auramist). mõlemad voolikud (see mis silkupeast välja tuleb ning see jäme voolik mis veepumpa läheb/sealt tuleb) lähevad soojaks/kuumaks. Kui masin töötab ja võtta see voolik paisupaagi küljest ära kus peaks vesi radikast paisupaaki jooksma siis ei tule sealt munnigi, aint imedes. Veepump läbi? Aidake palun kiiresti, vabandan kui jutt segane
Võta veepumpa minev plastiktoru välja ning vaata silmaga üle kas mootorit keerates pöörleb veepump kaasa.
alguses pöörles kaasa ja siis natuke keerasin tühja ja siis hakkas jälle kaasa pöörlema, kruvikaga veepumpa katsusin siis see käis seal igasse ilmakaarde nagu lamba till, seega veepump jep?
selgus, et termostaat vms perses. kuid kui juba lammutamiseks läks siis võtan kõik täiesti laiali ja teen korda, sai juba veepumba remondikomplekt ka ära ostetud
Tahtsin küsida ,et mul honda x8r-s on cdil 4 pistikuline cdi ,aga motohobi väidab ,et see on vale ,et tegelt peaks olema 5 pistikuga . Kas ma tohin siis tolle pistiku vahelt ära lõigata ja uue 5 pistikulise cdi ühendada ?
Kui töötab, siis mille perse pärast sa peaks ära lõikama? Motohobi väitku mis tahab, originaalis seal 4 pistikuga on, siis on tal 4 pistikuga.