Eile viisin sõpra koju ja lambist vaatan spidolt et ei lae enam. Lõpuks ei saanud isegi pidurit vajutada, sest pidurituli tõmbas kõik voolu ära. Täna vaatasin indikaatoriga, et mähise viga ei ole ja pingeka pistikust proovisin indikaatoriga, siis kui gaasi andsin, siis indikaatori tuli läks heledamaks kõvasti. Siis võib pingeka viga olla? Pool aastat tagasi ostsin kasutatud pingeka. mis võib pingekad ära süüa?
Avastasin, et olin pannud 20A kaitsme vahele 7,5A asemel. Kas see võibki põhjustada selle, et mul on 2 pingekat ja 2 cdid ära söönud?
Kaitse ise ei saa viga olla, kui liigsuur kaitse siis on see sama hea kui olematu. Kui aga sobiliku kaitsme läbi lööb, on tegu lühisega.
Panin 7,5 kaitsme nüüd. Selline küsimus sulle, et kui ma ostsin polini rihma, siis sellega teebki selle lollaka jõnksu sisse, stock rihmaga seda ei tee. Kas seljuhul tuleb seibidega mängida varios?
Mille jaoks on siis erineva amperaažiga kaitsmed tehtud? Eks vist selleks, et kannataksid erinevat koormust. Kui tal 7,5 A asemel 20 A, siis see võib seda põhjustada. Eks lühise pärast põleb see kaitse jah läbi.
Z0ne mõtleski seda, et sellest 20A-st ei olnud seal vahel midagi kasu, väiksema(7,5A) oleks ilmselt jah läbi löönud.
Kas survevedru väljavahetamine oleks mõtekas? Hetkel Malossi kollane, tahaks täpselt seda sama soetada aga uut. Hetkene vedru on olnud peal ca 1,5 aastat, vahepeal rollu korralikult seisnud ka.
Hei, selline mure et sx-il hakkas lambist spidokas jamama, näitas 170 täna sõites, milles jama võib olla? Edit: Piduritule juhe läks vastu raami ja siis kaitse läks läbi, vahetasin ära ja nüüd korras
Milles asi, kui masinat peab külmalt käivitamiseks umbes 5 minutit kickist kõvasti taguma ja siis lubamiste peale jääb tööle lõpuks? Lisaõhk peaks olema kui gaasi hoides üldse tööle ei lähe ja minek on ka poole gaasiga parem kui täisgaasiga. Kas õhupuhasti võib liiga palju läbi lasta? Kuna karpa küljes on ta väga korralikult.
Kahte automaattoorest proovinud, aga kui lihtsalt svam karpa ees ja hoian kahte sõrme ees, siis 2. laksust töötab. Aga noh silinder võib läbi kah olla..
Kui saad, siis mõõda kompressioon ära. Kuskil 5-6 vahel jääb käivitumine ära. Probleemiks võivad olla ka ebatihedad väntvõlli kaelustihendid.
Likvideeri siis see kuskilt vahelt võtmine ära, sest kui ta tõesti kuskilt vahelt võtab, siis pole see mitte filtreeritud õhk ja mõjub mootorile pahasti.
Tervist! Kas keegi oskaks vastata et kas oleks stock CPI Oliver Spordile mõtet vahetada sidurivedrud, surveverdu ja rullid, et kas annaks midagi juurde ka, prg rolleril tippu aind 45km/h. #nohate