70cc masin, minek on hea, aga tippu pole, on vaid kõrged pöörded. Sees on 7,5g rullikud. On see reaalne, et need jäävad ikka veel kergeks?
7,5g rullikud ilmselt liiga rasked, 70cc puhul alustaks 5,25g rullidest proovimist alla poole (kergemaks). Teine võimalus, et survekas lahja või kange ning kolmas võimalus, et sidurivedrud liiga kanged Sidurivedrud muidugi juhul, kui alguses ka pöördes ja asi ei liigu (Sidur ei haaku).
Algul haakub jumala hästi ja kiirendab, aga kuskil 50km/h kiirus tõuseb ja siis on pöörded põhjas, aga hoogu juurde ei tule. 7g rullikutega oli asi veel hullem :I PRaegu on 5300km sõitnud stock survekas, aga mul kollane ka ostetud, ei tea kas selle pealepanek aitaks :I
Surveka võid julgelt kollase vastu vahetada, ehk valgustaksid ka, mis 70cc silindriga tegemist? Väikses tippkiiruses võib süüdi olla üsna palju asju - igasugused piirajad, lühikesed reduktorid, valesti reguleeritud karpa jnejne. :roll:
Naraku 70cc mingi peaks olema. Piirajaid ei saa olla, sest kunagi jooksis viiekümnesena 85km/h välja... Kui tegin 50cc kolvivahetuse, tuli esimest korda see jama, et pöördeid jäid kõrgeks, aga tipp väikseks. Siis ma vahetasin 6g rullikud 7g vastu ja probla sai lahendatud. Ma olen küll aru saanud, et mida raskemad rullikud, seda suurem tipp...
Jah. Aga proovi masin originaal seadesse tagasi panna. Siis peaks normaalne olema. Ma kaldun arvama et survekas on väsinud.
Noo ma vahetan surveka ära, aga viskasin 6g sisse eile ja nagu oleks ikkagi parem , aga päris kindel ei saa olla, sest lume peal ei saa sama tulemust kui kuival teel. Originaalseade all mõtled variaatori seti?
50cc silku pu**is ja ei taha seda 70cc seisma jätta. Igatahes viskasin kollase surveka peale, minek läks veel metsikumaks, aga tipp ei paranenud, asendasin 6g rullid 7g-ga ja natuke läks tipp paremaks.
Ma nüüd mõtlen, kas vahetada siis rullikud kergemate või raskemate vastu? Nii paljudel 70-nestel on 4g rullikud
Kui tegemist hiinakaga, millel cdi piiratud siis ilmselgelt tippkiiruse jama sellepärast :roll: Nimelt hiinakatel CDIs pöörete piiraja, mis tõttu, ei saagi sul meeletut tippkiirust tekkida rullide vahetusel - mitte, et muidu ainult rullide vahetusega hakkama saaks
Jah, viiekümnesena jooksis 85km/h välja ja nüüd tekkis piiraja peale? Kuidas keegi aru ei saa, e mul sõidu ajal pöörded põhjas, aga ülekanne on nagu jalgratta esimesel käigul
Äkki siis varjorihm väsinud, käib tühja, survekas väsinud jnejne.. Karpat üldse timmisid peale silindrivahetust? Kui ei, siis ilmselt düüs väike ja poob lihtsalt. 7g rullid on isegi 70cc puhul kuidagi ulmeliselt rasked. :roll: Ega ilma proovimata teada ei saagi :roll:
Rihm ja kollane survekas läksid eelmine nädal peale, aga iseenesest mootor saab ju kütet kätte, kui nii karjub käes
Kuidas ma nüüd peaksin aru saama, kumb arv on õige, kui düüsi ühtpidi hoides on numbe 89 ja teistpidi keerates 68? Eeldatavasti on õige 89, aga kui suure düüsi umbkaudu peaks 70cc-le panema?