Lahti keerates alles sain aru. Polnud aega proovida eriti. Ta ei olnud tuugalt kinni vaid käe jõuga lõppu tõmmatud nii et näppudega lahti keerata ei saanud. Arvatavasti on küünla viga. Homme saab teada. Tänud!
12mm karpa sport prol. Noo tõesti kus on ajud. Selle karpa võid stockile toppida sport prole 19mm karpa peale ja saad jõu tunnetust ilusti perse järgi aru.
Aprilia R-il gaasi andes tuleb kuskilt tagaratta kandist mingisugune kõlin,nagu mingi kivike oleks kuskil sees või midagi,keegi teab milles asi?
Kui mingi kõlin/vilin siis on ilmselt reduktoris viga E: ehk käigukastis kui sõna reduktor ei ütle sulle midagi..
Sama olukord oli sõbra R-il ning nõellaager( tuntud ka kui kolvisõrme laager) koostöö lõpetas. Nimelt olid siis pooled nn "nõelad" minema jooksnud. Henry: kuidas puutub siia reduktor kui vastavalt gaasi andmisele vilin intensiivsemaks muutub?
see võib vabalt tulla reduktorist, kirjelda seda kas kui gaasi annad kas siis on kolin/vilin või just siis hakkab kolin kui ratas hakkab ringi käima? teine asi proovi käega ratast ringi ajada ja kuula hoolega kas kuskil midagi viliseb kui ei siis kaldun arvama, et nõellaager jah ja see teeb palju pahandust kui sa sellega edasi sõidad...
Loodan, et raatsite vahepeal ka mind aidata. Nimelt siis kondlite kruntimisel läheb vana värv krundi all ''kortsu''. Olen juba korduvalt seda lihvinud ja uuesti kruntinud(juba 4 korda :roll: ). Äkki keegi, kes on sellisest probleemist mingil viisil jagu saanud, raatsib lahendust jagada? Muidu olen suures hädas.
tere , probleem selles ,et aprilia sr50r esituled ei põle ja tagumine . Muidu roller sõidab ilusti jne ja aku täis . Millest viga otsida ?
Ehk on lülitis viga mis lülitab kinni/välja? Kontrolli juhtmeid. Tekib keemiline reaktsioon. Uuri, mis baasil su eelmine värv oli ning mis baase kannatavaid krunte on võimalik saada. Kui see lahendus ei sobi, siis pead vanast värvist täielikult vabanema, et reaktsiooni ei tekiks.
No reaktsioon tekib, kuid olen proovinud juba erinevate firmade krunte. Pole ainult püssiga veel proovinud. NRG-l oli sama probleem, kuid lihvimine ja uus kiht krunti lahendasid probleemi ära. Aga proovib siis püssiga ära.
Kui mootor ei tööta ja niisama ratast ringi ajan käega siis tuleb mingi vile või selline kägin aga sõidu ajal pole mingit vilet lihtsalt kõliseb.
Auto värvi poodides peaks sellist asja nagu värvi eemaldi olema. See peaks selle vana värvi maha võtma ma arvan.
Nende värvieemalditega on kogemus mul jama. mitte ainult ei võta ta värvi lahti, vaid ta hakkab plastikut söövitama, ning gondlid muutuvad väga pehmeks.
Plastiku söövad jap ära.. Siksl uksi värvisin oli sama viga.. Lõpuks lihvisin metalli haljaks ja siis happekrunt krunt ja siis värv.. Kõik sama firma värvid ja ei mingit keemist :roll: Kindel et sul ikka plastikuvärv?