Lase vana värv korralikult maha. Autopoest saad spetsiaalset plastiku krunti(läbipaistev) ning siis lase mingi kvaliteetne värv peale.
Plastiku läbipaistev krunt on nakkuvuse parandamiseks plastidel, mis polnud eelnevalt värvitud. No pakendil oli küll kirjas, et sobib plastiku kruntimiseks.
Kuidas saab ilma, et võtaks bloki alt ära Piaggiole summutit külge? Ükski tööriist ei tundu mahtuvat sinna, kiige jääb ette. Ning Yasuni R vajab mingeid pukse bloki ning kinnituse vahele? Hetkel jääks velg ette.
Piaggio mootoril Yasuni R'i kinni keerata kahjuks tõesti padruniga ei kannata, omal olin sunnitud bloki alt võtma.
Sain juba ise ka, ühelt poolt mahtus padrun ilusti teiseltpoolt sai ka kuidagi padruni ning lehtvõtmega kinni.
KIIREMAS KORRAS VAJAN VASTUST APRILIA SR50R tilgub bensu siit august . Probleem seisneb selles ,et siit august voolab pmts bensiin õhufiltrisse .
100% stock Keeway F-Actile (50cc) sai peale pandud Leovince ZX sumps. Hetkel kuni kiiruseni 25km/h sama kiirendus mis enne, alles peale seda kiirendab sportsummutile omaselt. Mitme grammised rullikud oleks otstarbekas panna (stock vist 6 grammi)?
Jama selline, et kui võtan pingeregulaatorilt pistuku tagant ära ja lasen otse aku pealt voolu näiteks starterisse/tagatulle siis puudu ainult nuppu ja asi töötab... Aga pistiku pingeregulaatoriga ühendada ei toimi midagi... Pingeregulaator 8 klemmiga ja ühes kollases juhtmes on vool sees ka. Teab keegi mida järgmisena vaadata? Milles võib olla jama?
on see normaalne, kui keeran variaatorit ringi siis ühes kohas liigub raskemalt ringi ja siis edasi keerates liigub kergemalt??