Keegi teab kas Sr50R'i pingekas sobib NRG Power'ile? Ning mis kamm on, masin all lõugab ning kiirendus on nagu enamvähem kuid tippkiirus puudub. Ennem läks normaalselt edasi kuid puterdas, lampi hakkas selline jant pihta.
Oskate midagi variaatorisse soovitada, kui minek on kuskil kuni 50km/h aeglane ja siis hakkab koguma ja lendab 60km/h ära, aga pöörete järgi saaks veel rohkem kiirust, sest kui lasta gaasi mingi veerandi võrra vähemaks, jääb kiirus ikka samaks? Sees on 7g rullikud, stock sidurivedrud ja uus kollane survekas. Kui panna raskemad rullikud tippkiiruse jaoks, siis jääks minek ju veel halvemaks.. 70cc
3. cdi juba mis nii teeb, keeway omaga ei tee nii, aga keeway oma ei lähe pöörde ka. lisamass olemas küünal vahetatud 3 erinevat cdid proovinud, kõik teevad samamoodi https://youtu.be/NzXhgw9wULI?t=45s
Street '08, gaas jääb peale vahest, ainult täisgaasile, tee mis tahad, aga kuidagi maha ei saa enam,kui peale on jäänud, tuleb ise lambisel ajal maha lihtsalt.. Juhtub suht harva, aga liikluses võib sitasti lõppeda Kui peal on, siis gaasirull käib üsna kergelt ja lõpus teeb mingi nõksu vms.. Abi?
esmalt vaata kus sul tross jookseb, ega poel mingeid järske jõnkse ega midagi, kui ei ole siis õlita tross ära siis peaks kyll kõik ilusti käima.
Ei aita õlitamine ,sest kiud võib kesta sees lahti olla ja haakub kinni.Teine varjant .Kontrolli kaasi krip üle .On olnud juhuseid kus tross ei taha seal soones korralikult liikuda.
Küsimus siis, et kas Aprilia Sr50 DiTechile(Aprilia mootor) on võimalik peale panna Gianelli Shot sumpa?
Aga kui täiesti stock mootoriga DiTechile(aprilia mootor) külge panna, siis kas kõik toimiks ilusti ja jääks ikka norm?
DiTech on sissepritsega ja seal see vist eriti ümberseadistusteta ei hakka toimima. Vähemalt karpaga mootoril tuleb tavaliselt peale summuti vahetamist vahetada düüs sobivaks. Samas ehk see tark elektroonika suudab ise kütusekoguse ära määrata.
Karpaga mootoril ei pea vahetama midagi kuna tegemist on välja laske mitte sisselaskega ,Muutma pead varjo setti Kuna shot hakkab tööle kõrgematel põõretel vajaks sidurise nõks kangemaid siduri vedrusi ja kergemat rulli mitte rohkem ,kui gramm kergemaid.Juhul ,kui peaks segu rikkamaks muutmine vajalik olema saab seda teha ka nõela tõstmisel. Stok silkule soovitan osta sumps mis klapib kokku silindri hobustega .Kui silku maks hobused on 8 siis summut võiks jääda maks 8,4-5 hobust.seal hakkavd mängima vastusurved ja muud asjad. Soovitan siiralt pritsega mootorite näpimine jätta asjatundjamate hoolde siis on ka kindel,et seadistatakse ratas õieti.
Selge, tänud info eest! Aga kas stock mootoriga DiTechile on üldse mõttekas panna sportsumpat, ja kui on siis millist? See sobiks? http://www.scooter-center.com/en/produc ... FF_AUSPUFF
zx sobib stok silkule .zx-idega see lugu,et tegemist on madalama põõretega sumpsiga mis tähendab ,et tööle hakkab varasematel põõretel .Kuskil 4000-5000 juures .Selle sumpsiga saad vahetada ainult rullid nõks kergemaks.Nii,et kokku hakkaks klappima siduri haakumis ja rullikute tõusu ehk mineku moment siis toimetab kenasti .Olen kasutanud ka 50neste peal doppler s3r -i.Samuti tõõtab ilusti aga tööle hakkab 5-6tuhande vahel .Doppler kuulub juba nõrgemate sport silindrite klassi mille hp jääb 9,5 -10ne kanti .
Milles nüüd asi, kui külmast peast läheb esimesest paugust tööle, aga soojast peast peab 2-5 korda taguma ja gaasi andma? 2takti. Ja kas on võimalik jalgratta spidomeetrit rollule paigaldada?
heh endal sama prooblem kui seisnud kaua 1 laks ja töötab ja tühikäik olemas, aga kui sõitnud ja mootor soe peab gaasi andma ja 3-5 korda taguma