Help@Chat

Discussion in 'Help!' started by Z0ne, Okt 5, 2011.

  1. NOS-

    NOS- Active Member

    1,024
    0
    36
    Keegi teab kas Sr50R'i pingekas sobib NRG Power'ile? Ning mis kamm on, masin all lõugab ning kiirendus on nagu enamvähem kuid tippkiirus puudub. Ennem läks normaalselt edasi kuid puterdas, lampi hakkas selline jant pihta.
     
  2. Hiinarollu

    Hiinarollu Member

    280
    1
    18
    Oskate midagi variaatorisse soovitada, kui minek on kuskil kuni 50km/h aeglane ja siis hakkab koguma ja lendab 60km/h ära, aga pöörete järgi saaks veel rohkem kiirust, sest kui lasta gaasi mingi veerandi võrra vähemaks, jääb kiirus ikka samaks? Sees on 7g rullikud, stock sidurivedrud ja uus kollane survekas. Kui panna raskemad rullikud tippkiiruse jaoks, siis jääks minek ju veel halvemaks.. 70cc
     
  3. Madiz

    Madiz Active Member

    1,334
    1
    38
    3. cdi juba mis nii teeb, keeway omaga ei tee nii, aga keeway oma ei lähe pöörde ka.

    lisamass olemas
    küünal vahetatud
    3 erinevat cdid proovinud, kõik teevad samamoodi

    https://youtu.be/NzXhgw9wULI?t=45s
     
  4. Vents

    Vents Member

    40
    0
    6
    Süüte asend vale äkki?
     
  5. Madiz

    Madiz Active Member

    1,334
    1
    38
    Kiil terve
     
  6. CoRiden

    CoRiden New Member

    10
    0
    1
    Street '08, gaas jääb peale vahest, ainult täisgaasile, tee mis tahad, aga kuidagi maha ei saa enam,kui peale on jäänud, tuleb ise lambisel ajal maha lihtsalt.. Juhtub suht harva, aga liikluses võib sitasti lõppeda :D Kui peal on, siis gaasirull käib üsna kergelt ja lõpus teeb mingi nõksu vms.. Abi?
     
  7. #122

    #122 Member

    446
    7
    18
    esmalt vaata kus sul tross jookseb, ega poel mingeid järske jõnkse ega midagi, kui ei ole siis õlita tross ära siis peaks kyll kõik ilusti käima.
     
  8. CoRiden

    CoRiden New Member

    10
    0
    1
    Õlitasin isegi eile mõlemast otsast.. Kuskil 15km ei teinud kordagi ja täna jälle..
     
  9. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Ei aita õlitamine ,sest kiud võib kesta sees lahti olla ja haakub kinni.Teine varjant .Kontrolli kaasi krip üle .On olnud juhuseid kus tross ei taha seal soones korralikult liikuda.
     
  10. SR50DiT

    SR50DiT New Member

    22
    0
    0
    Küsimus siis, et kas Aprilia Sr50 DiTechile(Aprilia mootor) on võimalik peale panna Gianelli Shot sumpa?
     
  11. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Tuttava sr-il oli .Aga sumps peaks ikka kokku klappima silindrist tulevate hobustega
     
  12. SR50DiT

    SR50DiT New Member

    22
    0
    0
    Aga kui täiesti stock mootoriga DiTechile(aprilia mootor) külge panna, siis kas kõik toimiks ilusti ja jääks ikka norm?
     
  13. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    DiTech on sissepritsega ja seal see vist eriti ümberseadistusteta ei hakka toimima. Vähemalt karpaga mootoril tuleb tavaliselt peale summuti vahetamist vahetada düüs sobivaks. Samas ehk see tark elektroonika suudab ise kütusekoguse ära määrata.
     
  14. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Karpaga mootoril ei pea vahetama midagi kuna tegemist on välja laske mitte sisselaskega ,Muutma pead varjo setti Kuna shot hakkab tööle kõrgematel põõretel vajaks sidurise nõks kangemaid siduri vedrusi ja kergemat rulli mitte rohkem ,kui gramm kergemaid.Juhul ,kui peaks segu rikkamaks muutmine vajalik olema saab seda teha ka nõela tõstmisel.
    Stok silkule soovitan osta sumps mis klapib kokku silindri hobustega .Kui silku maks hobused on 8 siis summut võiks jääda maks 8,4-5 hobust.seal hakkavd mängima vastusurved ja muud asjad.
    Soovitan siiralt pritsega mootorite näpimine jätta asjatundjamate hoolde siis on ka kindel,et seadistatakse ratas õieti.
     
  15. SR50DiT

    SR50DiT New Member

    22
    0
    0
  16. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    zx sobib stok silkule .zx-idega see lugu,et tegemist on madalama põõretega sumpsiga mis tähendab ,et tööle hakkab varasematel põõretel .Kuskil 4000-5000 juures .Selle sumpsiga saad vahetada ainult rullid nõks kergemaks.Nii,et kokku hakkaks klappima siduri haakumis ja rullikute tõusu ehk mineku moment siis toimetab kenasti .Olen kasutanud ka 50neste peal doppler s3r -i.Samuti tõõtab ilusti aga tööle hakkab 5-6tuhande vahel .Doppler kuulub juba nõrgemate sport silindrite klassi mille hp jääb 9,5 -10ne kanti .
     
  17. Hiinarollu

    Hiinarollu Member

    280
    1
    18
    Milles nüüd asi, kui külmast peast läheb esimesest paugust tööle, aga soojast peast peab 2-5 korda taguma ja gaasi andma? 2takti. Ja kas on võimalik jalgratta spidomeetrit rollule paigaldada?
     
  18. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,770
    12
    38
    Miks su hiinarollul nii tohutult palju probleeme on :eek:
     
  19. Dimitri

    Dimitri Active Member

    1,226
    5
    38
    heh endal sama prooblem :D kui seisnud kaua 1 laks ja töötab ja tühikäik olemas, aga kui sõitnud ja mootor soe peab gaasi andma ja 3-5 korda taguma :D
     
  20. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    See on tingitud valest segukruvi/tühikäigukruvi asendist.
     

Jaga seda lehte