Mis viga? gaas on põhjas ja edasi ei liigu, suitseb ka mingil põhjusel. Kuigi pole õli rikas segu. http://www.upload.ee/files/4808416/20150629_135022.mp4.html
Poleks iial arvanud,et seda küsin Kuidas cpil gaasitrossi vahetus käib? Tross pooleks gaasirulli ja karbi vahelt mis esikondli all. Vana võtsin ära ja uue panin karbussi siibri külge ära, too osa on okei, aga ei saa aru kuidas teine ots gaasirulli külge kinnitub. Jämedam trossiots ei mahu kuidagi sealt läbi. Kas peab karbist lahti võtma ja siis kõrist välja tõmbama ja siis läbi gaasirulli ja kõri tagasi karpi ajama? Ei ole ju loogiline? edit: ise küsin, ise vastan vist. minu rull on selline http://www.upload.ee/image/4808895/gaasirull.jpg kuigi peaks vist olema selline http://startright.co.uk/images/mini-20130715_00224.JPG erinevus siis trossi kinnituskohas. Kas keegi oskaks kindlalt midagi väita? Ilmselt toptuunerid kallal käinud ja vale rutska pannud? :lol:
Mis düüs panna cpi 2t stock karbuss, sumpa ja õhupuhasti, 70cc silinder. Hetkel sees 80 ja jääks nagu väheks, üle poole gaasi teeb böö ja sureb ära.
Kui tosooli on mootorisse sattunud, kas siis üldjuhul piisab silindri maha võtmisest või peab bloki ka pooleks võtma?
Aprilia sxil lekkis silindripeatihned ja tosool voolas kõik silindrisse, võtsin küünla pealt ja peksin lihtsalt kickist asja kuivaks tosoolist ja küünal peale ning töötas, kui tahad asja korralikult teha siis võid pea ka maha võtta.
Tervist rk rahvas . Mul oleks küsimus . Nimelt vahetasin aeroxil väntvõlli ja väntvõlli laagrid ,simmerlingid. Mootor käib vähe raskelt ringi.
Vänt on pinges. Alati jääb rohkem või vähem pingesse, kui mootor kokku panna. See pinge tuleb lihtsalt maha võtta. Võta üks 40cm pikkune 25x40mm jupp nelikanttoru ning keskele puuri suurem auk (et vända varika ning magneeto poolsed otsad sealt läbi mahuks. Pane see toru nüüd ploki peale nii, et vända ots august läbi on ning keera vända mutrit kõvasti kinni (suure seibe vms võib olla vaja alla panna). See tõmbab vända laagrid ilusti lõpuni paika ning ei riku vänta võrreldes mingi haamri vms lahendusega. Asi on korrektne siis, kui vändal on väike loks vasakule paremale (nii palju laager loksu võimaldab ca 0,4mm tunde järgi). Tavaliselt peab ainult magneeto poolt tõmbama, kuid see oleneb sellest kuidas sa ploki koostasid.
Milles võib asi olla, kui masin läheb käima vahest kuni 3 sekundiks ja siis sureb välja. Korra õnnestus teatud gaasiga minutiks käima jätta, aga nii kui gaasi asend muutus, siis suri välja. Karburaator on uus, tihendid uued, simmerid jms. Kas võib asi selles olla, et silinder hõre? Bensiini nagu saab normaalselt peale, kõik klapisüsteem ka uus.
Keegi teab kust saab sellisele peeglile uut klaasi?? http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v4/8578 ... 001002.jpg
Väike probleem, masinaks mbk booster spirit Set : Malossi Sport 70cc silinder Leovince ZX summutaja 17.5 Motoforce Racing karpa 7,5 G rullid, punane survekas kui ka punased sidurivedrud Probleem siis selles et eelnevalt olid sees 7g rullid, tõmme oli uhke aga tippu läks kuskil 55, karjus tühja. Panin peale 7,5 g rullid, nüüd tõmme suht mõts, tagarattale minemisest võib unistada ainult, tippu nüüd nõksu rohkem (67). Tahaks samas mõlemat, tippu kui ka tõmmet, vaatad rolleriklubis ringi osadel 3,6 g rullid ja tippu 100... . Või vedrudega mingi teema, et timmi saada? Tugevamad sidurivedrud ja tugevam surevekas? Sportsidur aitaks?
No saad aru kui sees olid 7g rullid ja tõmme oli hea ning tipp sitt, mis *PIIKS* moodi ma siis veel 4,5 g-sed panna saan ? :|
No võimalik, et nende 7g rullidega ei jõuagi tippu ära vedada. Ma prooviks ka ikkagi kergemaid. Kui midagi valesti siis parandage.