Sai punane malossi survekas pandud...läks nagu paremaks aga algus ikka jama...ei võta nagu tuure ülesse vms ...ja suuremal kiirusel nagu paugub...ei saa nagu midagi kätte vms...samas tippu nagu on...krt mu stock jog r kiirendab ka paremini) ja rebib nokka Aerox sett: S6 Streetrace + yasuni c16 Dellorto 17,5 düüs 80, orig kopsik malossi punane swamm Punased sidurivedrud - vaja siis lahjemaid siniseid proovida?? Multivar 4,1 rullid
Tra Karburaatori segu oli jama ... nüüd kerib hästi aga alles 10-15km pealt täis gaasiga ja lóppu sain105km aga enne sai tee otsa... läheb veel Aga kuni 10km on väga uimane,foori tagant startida nati jama..kas vaja veel kergemaid rullikuid?? Või vell kangemaid malossi musti sidurivedrusi?? Või natuke lahjemaid siiski kollaseid, sinised? Ei saa aru enam..
Siiski on vastupidi, punased kangemad kui sinised ja sinistest lahjemad on kollased. Otsi foorumist ülesse, kuskil oli Malossi sidurivedrude jäikustabel vms
Aga stock sidurile on ju valged kõige kangemad vms??http://www.malossistore.com.au/en/p...r-ORIGINAL-CLUTCH_29-7714?MM=MO/YABR50&Type=M Need punased, sinised jne on mõeldud mitte stock sidurile ju...või saan ma midagi valesti aru??
Eieiei Malossi valged on mõeldud tehaseseadmes masinale, ehk siis natuke kangemad kui stock, siis tulevad kollased, sinised, punased, mustad. Midagi taolist, enamvähem saad aimu kuidas on.
Mida kõrgematel pööretel sidur haakub seda kangemad/jäigemad on sidurivedurd, mida madalamatel pööretel sidur haakub, seda lahjemad/pehmemad on sidurivedrud. Kui tahad normaalset tõmmet siis pead panema jäigemad sidurivedrud ehk siis sidur haakub kõrgematel pööretel ja jõudu on rohkem.
Aga milleks siis soovitatakse lahjemaid siniseid, kui punased on kangemad??)))) Tuleb välja, et sinised on siis kangemad, kui punased??
Pmst sidurivedrude taga on see minek...need õiged panna on jõhker püss valmis...no ja rullikutega võiks veel mängida ja suuremat düüsi veel proovida...aga enne vaja vario paika saada..
Vaata see point selles, ma ei usu, et sa tahad väga aeglaselt sõita. Asi peab tasakaalus olema, sidurivedrud, rullid ja survekas peavad paigas olema, siis on rolleril hea kiirendus ja ka tippkiirus. Sidurivedrudega mõjutad tugevalt kohalt minemist, samas ka tippkiirust. Näiteks kui sidur haakub kõrgetel pööretel. Sidur haakub, pöörded kõrgel, kiirendus on hea, aga tippkiiruseks enam mahti ei ole, kuna pöörded liiga kõrgel. Nüüd see asi peaks küll selge olema
:| ei, ei ole nii. Sidurist soovitaksin muidu Malossi Delta osta, hea äkilise haakuvusega ning hästi seadistatav. Enne, kui siduri vedrude kallale tõsisemalt asud peab varikas paigas olema. Vähemasti niipalju paigas, et hetkel kui sidur haakub ei tohi rihm eespool taldrikutel olla tõusma hakanud. Kui rihm selleks hetkeks, kui sidur haakuma hakkab on juba kuskile ülespoole rännanud juhtub 2 asja: 1) Tõmme on sitem (ala nagu läheks jalgrattaga kohapealt ära kõrge käiguga). 2) Sidur haakub tunduvalt madalamatel pööretel. Viimane väide tahaks kindlasti pikemat lahtiseletamist... Kui Sidur X millel on X vedrud haakub 7000 pöörde juures (kui varikas on õieti seadistatud), siis valesti seadistatud varika juures võib ta haakuda näiteks 4000rpm juures. Kui rihm on vale seadistuse tõttu eesmisel taldrikul juba pea poole peale välja jooksnud. Sidur on meil ju rolleri puhul peale käigukasti (variaatorit). Kui mootorist tuleb näiteks 5000rpm, siis varika tagumine taldrik kus sidur on võib olenevalt varika asendist teha näit 2500-7500rpm. Miks mitte panna hästi tugevad vedrud? Ei ole just eriti hea sõita kui masin hakkab liikuma, siis kui kõrvadest sitavett juba jooksma hakkab.
Lisaks siia juurde ka selle, et igal masinal on teatud pööretel maksimaalne jõudlus, enne seda ei jaksa minna, peale seda karjub tühja. Liiga kangete vedrudega läheb masin järsu nõksuga kohalt ära, ning peale seda jääb karjuma, kuniks lõpuks hakkab variaator liikuma ning toob pöörded tagasi õigele tasemele(tingimusel et variaator on paigas). Liiga lahjade vedrudega haagib sidur liiga vara, ning masin jääb uimerdama kuniks ta suudab õiged pöörded üles võtta ning hakkab edasi astuma.
Nii tuli välja, et olid mingid hiina punased sidurivedrud sai pandu kõige kangemad malossi punased ja start paranes...aga rullid siiski liiga kanged veel, praegu segamini 4,1gx3 ja 7gx3 üle ühe...tundub, et liiga rasked. Kas vaja 5g ?? Ja kas oleks mõtet proovida suuremat düüsi?? Hetkel 80 17,5 karpa..
Kas täisgaasil hakkab pooma? Kas küünal on hele? Miks arvad et suuremat düüsi vaja on? Rullide keskmine raskus on sul praegu 5.55, C16'ga võiks rullid jääda sinna 4-5g vahele, eelistatavalt kergemale poolele.