Rullidega oli segadus orig vario rullid sai kogematta pantud mitte minu poolt,seega läks sidur kuumaks...sidurikell on ka päevi näinud...vaja uut... 4,7g rullidega peaks hakkama kohalt paremini minema või 4,5g?? 4,1 tundus liiga pöördes aga siis olid hiina punased sidurivedrud nendega oli kohalt minek raske...peale 10km hakkas alles rebima Hetkel 5,55g
Nii nüüd vario paigas ja pöördes aga karjub rohkem kui liigub...pole nagu see Sett: stage6 streetrace 70 Yasuni c16 17.5 dellorto 80 düüs segu paigas Orig filter, Malossi punase swammiga Malossi Multivar 4,7g rullid Malossi punased sidurivedrud Malossi punane survekas Mida teha veel??
Probleem selline, et magneetot tahaks kätte saada aga tõmmitsa mis tellisin jäi väikseks, sest ma loll vaatasin ainult, et oo peugeotile ja rohkem variante peugeotile polnud ka ning mööte pole jälginud. Põhimõtteliselt oskab keegi nõu anda kuidas ma selle kätte peaks saama ilma tõmmitsata või oleks mingisugune viis isegi väiksemat tömmitsat kasutada? :roll:
Sul ainuke võimalus siis kangutada see sealt lahti. Suur paks tavaline kruvikeeraja vahele, vaata et magneeto alla paned mitte süüteplaadi ja siis hoiad hästi tugeva pinge all kruvikat ja peksad haamriga peale niikaua kuni tuleb. Kui kunagi maha pole võetud magneetot siis võib olla nii, et ainult tõmmitsaga saadki lahti.
Kunagi pole maha võetud siis tihtipeale ei tule ka haamriga. Ise korra sellist nalja näinud kus isegi spets-tõmmits ei võtnud maha magneetot, lõpuks sai see käpptõmmitsaga kõveraks ning maha tõmmatud ulme jõuga. Kui asud Tallinnas, siis võid uurida Camexist, ehk nad on nõus sulle õiget tõmmitsat laenama.
Kunagi kindlasti see maha võetud aga see blokk millelt maha tahan võtta seisis umbkaudu 3 aastat räästa all seisnud niiet päris roostes on see magneeto ja kinni. Ja camexit külastada ma ei saa. Kui midagi üle ei jää proovib haamrit vist :|
Saime kätte, nihutasime veits süütelugejat ettepoole ning tekkinud avast sain talle tagant kruvikaga pihta anda
Väntvõllilt või blokist? Väntvõllilt saad spetstõmmitsaga, blokist saad kas pressi või samamoodi tõmmitsaga.
Laager vända peal kinni, samas ka blokis üks kinni. Pakuti väja, et laager kuumaks ajada ja siis vändale freezerit vms peale lasta ning siis kangutada, kahtlen, et toimib.
relakaga saaks küll aga ma tahaks tegelt ikkagi seda laagrit veel kasutada niiet mingit varianti tahaks millegalaager terveks ka jääb :lol:
Panin lihtsalt pildi, et teaksid mida otsida. Vändale pane ikka pärast uus laager, need ei maksa ju väga palju, et mingit jama kokku keerata.
Tere! Mure siis NRG Poweriga. Piaggio mootor, Malossi S 70cc, Dellorto 19mm jne. Kuni veerand gaasini on minek vägev ja tõmmates saab tagale ka. Veerand gaasist edasi hakkab jõnksutama justkui 4t piiraja vms. Vahele jätmine on suht ühtlane. Olen proovinud teisi küünlaid. (Mitte küll uusi, aga selliseid mis teiste masinate peal töötavad) Samuti olen proovinud ka teist süütepooli ja sellega täpselt sama lugu. Küünal on pigem tumeda poolne ja kui ei saaks kütet kätte, siis oleks ju segu ka lahja ja küünal hele?? Ise panustaksin pigem süüte probleemile. Justkui ei suudaks kõrgel pöördel sädet anda. Kas võib näiteks süütelugeja(andur) sellist asja teha. Ei suuda lihtsalt nagu magneetolt lugeda. Endal on juba mõtted otsas :| Video ka siis sellest: https://www.youtube.com/watch?v=lI26SW0A4wE