numbrid pole olulised ju, lähed motopoodi , küsid sealt pesoole rihma , sp2 peaks olema long blokiga siis seda ütledki , ning siis saab sealt mõõdud ka kui vaja , ja ma arvan et googeldades leiaks ka midagi
Kõigepealt uurin, et kas on võimalik, et varios vahepeal tekkivat undamist võib tekitada sidur? Asi niimoodi, et vahel kui sõidan ja ss seisma jään, hakkab kõvemini undama varios, kui uuesti seisma jään nt ja jälle sõitma hakkan v ringi keeran võib hoopis täiesti vaikseks jääda.. Eesmine rullide jms pool on igatahes kõik korras, kicki pole hektel üldse külge pandud. Siduril on sellel otsal üks väike jubin ka puudu muidu.. Teiseks mõni targem võiks öelda, et kas stock summ töötab kahetaktilisel kõrgematel pööretel kehvemini, kui madalatel, ning kui jah,ss kui palju kehvemini? Või ei loe see vario nii väga? Tegu ss endiselt Piaggio vesijahutus mootoriga. Stage 6 vario Medium surveka, mingi 5g rullide ja kollaste malossi sidrunivedrudega
Vilin võib tulla mitme põhjuse pärast. Vaata variaatorikaane kûljes olev. laager üle, mis on siduri kohapeal. Teiseks kui ainilt sõidu pealt viliseb, on arvatavasti reduktorilaagrid läbi. Mul on kogemusi olnud ka sellega, et kui kick vänta pole aga süsteem on variaatorikaanel küljes, siis on väga tugev vilin. Stock summuti on piirajatega, töötab suhteliselt madalatel pööretel. Kõik oleneb summutitest - kangemad summutid tahavad rohkem pöördeid liikumiseks.
Paar päeva taasi hakkas ka minul midagi roxil varjos vilistama.Järsku oli kahin lahti ja mootor kiilus kinni .Arvasin,et läks kokku ära aga laiali lendas varjo poolne vända laager ja veel nii õnnelikult,et ei lõhkunud mitte midagi muud ära .Kui sul varikas ,sidur ja muud asjad varjos korras siis .soovitan laagrid ära vahetada .
See pole naq vilin, vaid rohkem ragina vms moodi, ei oska kirjeldada, laagrid on kõik vahetatud. Ise kahtlustan seda väikse jupi puudumist, aga tulevasel nädalal saab ehk uue kah selle. Kui ss ikka häält teeb, on mul mõistus otsas. Seda tean, et sportsummid töötavad kõrgete pööretega jne, aga lihtsalt mõtsin stocki ka juurde osta, kui sportsumm jälle katki v miskit, et saaks kohe alla lükata, aga väga venida kah ei taha ning variot ka ei plaani igakord muutma hakata..
Ragin arvatavasti sellest et kick vänta pole küljes - piaggiol on nii, et kui kicki eemaldad, pead ka variaatorikaane sees oleva sisu eemaldama .
Kuna erril näeb displei pealt ka aku taset, ss olen ära näind, et laadimiseks on ikkagi kõrgemaid pöördeid nats vaja, kui niisama kohapeal podisedes.
jou , rääkige kas leovince tt handmade sumpaga saab airsal 50cc sportsilkust kogu jõu kätte ? kui ei siis võiksite soovitada sumpat sellele silkule