mida õhem see silindrialune tihend on seda parem , sest siis väheneb põlemiskambri maht ,ning suureneb kompressioon . see tähendab et jõudlus suureneb.
oh tänud.jätan alla ainult aspest tihendi,sest olen kuulnud,et need alumiinium tihendid pole nii efektiivsed :roll:
ega need alu tihendid jh kõige paremad pole . hea on seda , sellest ise lõigatavast tihendi materjalist teha . eitea kuidas seda nimetatakse :roll:
kui on püstine silinder siis on vertikaal mootor , mis nendel olema peakski aga kui silinder maaga parelleelis, siis horisontaal mootor .
ta teadis et on horisontaal ju küsis mis mootor on hondadel on oma plokk minuarust, aga kuna horisontaal siis võib ka muu olla, niiet kindlalt ei julge midagi väita...
kiire küsimus, mis 2taktilise ja 4taktilise mootorivahe siis ikka on, kas 4taktilisele lähevad samad silkud peale mis 2taktilisele? tänan ette.
ei kindlasti ei l2he samad silkud , 2t mootori tüüp on ikka võrdelisi ikka palju kergem kui 4t . ja 2t on alati ka 2kkilisem .
2t käib üles ja alla kolb silindris, et saaks kokku 1 terve töötakti, imeb A/F surub üles, plahvatab, CO2 välja 4t käib üles, alla,üles ja alla kolb silindris, et saaks kokku 1 terve töötakti, http://www.whitedoglubes.com/images2/4strokecycle.jpg
kui gaasi lahti lasen hakkab nats järele paukuma,väga põõrde ka nagu ei lähe? :roll: 4t,sumpa (leovince scoot),silinder (täpselt ei tea aga suurem kui 50cc,kuna 50cc oli 39mm deameeter kolvil ja sellel on 47mm),silindripeal on sisselaske ja väljalaske avad ka toredalt suuremad kui 50cc omal. varemat mootori töötamis kirjeldust ei oska õelda :| ja kas keegi teab üldse kasutaja Uremtt,käes olnud Freeod 6 kohta?
palju saab kätte see aparaat sul , silinder on 70 cc , ja põõrde ei lähe sellepärast et saabki liiga palju peale ja ei jõua pealetulevat bena ära põletada .
Keegi teab kuidas ja millega 4t masinal komp. mõõta ? Kas sama moodi nagu 2t / küünla pealt ? E: 50cc 39mm 60cc 44mm 70cc 47mm 80cc 49mm 90cc 51mm Sellised on 4t masinate ( 50cc plokikaanega ) kolvide mõõdud. Kuubikuid on mingil määral ümardatud.
ennem oli masin väidetavalt korralikult töödanud ja põõrde läinud,seda küll( originaal sumpsiga) / LeoVince Scoot on uuendus. et peaks siis väiksema düüsi panema w? kuna vahepeal sai silinder maha võetud siis äkki on kett valesti,seega võib niiõelda nats varane või hiline olla äkki? :roll:
Sa vist ei taju miskit 4t masinatest ? Või kirjutasid midagi valesti... Seega ei hakka maha tegema kedagi. Kui 4t masinal võtta silinder maha ning muu kupatus tuleb magneetolt vaadata, et F ja T täht õigesse kohta saaks. Kett ei saa sul varajane või hiline olla, saab olla süüde... Kuid 4t masinatel pigem klapid ning nukk veidi vales asendis.