Help@Chat

Discussion in 'Help!' started by Z0ne, Okt 5, 2011.

  1. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    mida õhem see silindrialune tihend on seda parem , sest siis väheneb põlemiskambri maht ,ning suureneb kompressioon . see tähendab et jõudlus suureneb.
     
  2. kaido-

    kaido- New Member

    3,276
    0
    0
    oh tänud.jätan alla ainult aspest tihendi,sest olen kuulnud,et need alumiinium tihendid pole nii efektiivsed :roll:
     
  3. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    ega need alu tihendid jh kõige paremad pole . hea on seda , sellest ise lõigatavast tihendi materjalist teha . eitea kuidas seda nimetatakse :roll:
     
  4. RapsiPoiss

    RapsiPoiss Member

    233
    0
    16
     
  5. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    kui on püstine silinder siis on vertikaal mootor , mis nendel olema peakski :p aga kui silinder maaga parelleelis, siis horisontaal mootor .
     
  6. wwatu

    wwatu Member

    753
    0
    16
    ta teadis et on horisontaal ju :D küsis mis mootor on

    hondadel on oma plokk minuarust, aga kuna horisontaal siis võib ka muu olla, niiet kindlalt ei julge midagi väita...
     
  7. ###

    ### New Member

    28
    0
    0
    kiire küsimus, mis 2taktilise ja 4taktilise mootorivahe siis ikka on, kas 4taktilisele lähevad samad silkud peale mis 2taktilisele?

    tänan ette.
     
  8. sparc0

    sparc0 New Member

    796
    0
    0
    ei kindlasti ei l2he samad silkud , 2t mootori tüüp on ikka võrdelisi ikka palju kergem kui 4t .
    ja 2t on alati ka 2kkilisem .
     
  9. ###

    ### New Member

    28
    0
    0
    okei, suur tänu :)
     
  10. wwatu

    wwatu Member

    753
    0
    16
  11. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    [/quote]

    no minarelli see kindlasti ei ole :D
     
  12. pohjakas

    pohjakas Member

    226
    0
    16
    kui gaasi lahti lasen hakkab nats järele paukuma,väga põõrde ka nagu ei lähe? :roll:
    4t,sumpa (leovince scoot),silinder (täpselt ei tea aga suurem kui 50cc,kuna 50cc oli 39mm deameeter kolvil ja sellel on 47mm),silindripeal on sisselaske ja väljalaske avad ka toredalt suuremad kui 50cc omal. varemat mootori töötamis kirjeldust ei oska õelda :| ja kas keegi teab üldse kasutaja Uremtt,käes olnud Freeod 6 kohta?
     
  13. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    palju saab kätte see aparaat sul :p , silinder on 70 cc , ja põõrde ei lähe sellepärast et saabki liiga palju peale ja ei jõua pealetulevat bena ära põletada .
     
  14. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Kas see Freedo6 ei olnud mitte 89cc Naraku ?
     
  15. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Tegemist 80cc silindriga kui kolv on 47mm.
    4 takti peabki õrnalt paukuma kui gaas maha lasta.
     
  16. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    aga 70cc on siis 46mm jh ?
     
  17. Neos16

    Neos16 New Member

    386
    0
    0
    47mm on 72cc silindrile!!!
     
  18. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Keegi teab kuidas ja millega 4t masinal komp. mõõta ?
    Kas sama moodi nagu 2t / küünla pealt ?

    E:
    50cc 39mm
    60cc 44mm
    70cc 47mm
    80cc 49mm
    90cc 51mm

    Sellised on 4t masinate ( 50cc plokikaanega ) kolvide mõõdud.
    Kuubikuid on mingil määral ümardatud.
     
  19. pohjakas

    pohjakas Member

    226
    0
    16
    ennem oli masin väidetavalt korralikult töödanud ja põõrde läinud,seda küll( originaal sumpsiga) / LeoVince Scoot on uuendus. et peaks siis väiksema düüsi panema w?
    kuna vahepeal sai silinder maha võetud siis äkki on kett valesti,seega võib niiõelda nats varane või hiline olla äkki? :roll:
     
  20. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Sa vist ei taju miskit 4t masinatest ? Või kirjutasid midagi valesti... Seega ei hakka maha tegema kedagi.

    Kui 4t masinal võtta silinder maha ning muu kupatus tuleb magneetolt vaadata, et F ja T täht õigesse kohta saaks. Kett ei saa sul varajane või hiline olla, saab olla süüde... Kuid 4t masinatel pigem klapid ning nukk veidi vales asendis.
     

Jaga seda lehte