et küsimus siis selles , kui väntvõlli simmer ajab läbi ,kas siis läheb masin halvemini tööle ? ja uputab karpa üle ? ette tänades !
käima läheb väga raskelt , tükk aega peab kick-i lööma selleks aga kui tööle saab selle siis sõidab see nii nagu peab
WTF, simmeri vahelt toimub ju aind õlitus ? E: Vähemalt ma arvasin nii, no muidugi jutt oli minupuhul ka 4t masinast... Aga mis sealt k2ib bena ka l2bi ?
mul sõbral oli ka just nii , simmer oli küljepealt lahti , siis masin licalt käima ei läinudki ,kuni simmer paika pandi
No Jott, selleasemel, et siin Fakkitada, siis õpeta natukene vähem teadjaid... Mis nende simmerite ülesanne on, mis sealt läbi käib vms... Ning mis saab kui need pekkis :roll:
Sealt ju tõmbab õhku vahele! Sa kutt paned siin foorumis rohkem tühja kui midagi muud. Sellise asja peale pole midagi muud ju öelda Selleks on selline asi nagu "Otsi..." olemas ja google, otsi enne ja siis kui ei ole tõesti selle kohta midagi, siis küsi. Hea, et keegi ei küsi kuidas rehvi pumbata. Külmalt läheb raskelt ja soojalt kergemalt ? Loodan, et oled rahul minim2gnus
Jummel küll! ja sellisd vennad peavad end ülitüünijateks :lol: Simmerring, eestlased ütlevad simmerling, inglased oil seal on mõeldud liikuva osa, võlli läbimisel teatud osade-alade tihendamiseks. Neljataktilisel hoiab see tihend väntvõllilaagri ees ära näiteks mootoriõli väljumise. Kahetaktilisel hoiab hermeetlisena näiteks karteri-väntvõlliruumi. Kui see katki, siis liigse lisaõhu tõttu on probleemid paratamatud.
See jutt ei pruugui kindlasti tõsi olla, sest rikkis olekus automaatne tooreklapp on RIKKA segu asendis kogu aeg ja külmalt peaks käivituma nagu peaks.