mm ,see ei ole võimalik sest tegu on morini mootoriga ,see tähendab et karpa on tagumise ratta ees + kollektor ka
freedo 5'el peaks ka olema,vähemalt mul oli,ja see oli ka ainuke küljesolev piiraja ning see peaks lõppu piirama aga läks ikka 70 välja :lol: (gps'iga )
Löön masinat tööle, hakkab minema, siis järsku viskab küünla märjaks ja enam ei taha nagu .. kuivantan küünla ära, ikka sama asi, segu põhjas ja nõela aste kõige üleval, viskab ikka küünalt märjaks,
Milles võib probleem olla, kui gaasi anda, siis pöörded tõusevad ülesse, kuid gaasi lahti lastes ei lähe pöörded alla kiiresti vaid aeglaselt? Sama teema kohapeal gaasi andes ja ka sõidust tulles.
ise lampi hakkas nii tegema ? või vahetasid midagi ära või muutsid setti ? selline info oleks väga teretulnud sest nii on raske õelda mis viga :roll:
Õrn lisaõhk või lahja segu. Omal igal masinal olnud nii et kui segukruvi liiga kinni siis pöörded jäävad kõrgele mõneks ajaks.
Löön masinat tööle, hakkab minema, siis järsku viskab küünla märjaks ja enam ei taha nagu .. kuivantan küünla ära, ikka sama asi, segu põhjas ja nõela aste kõige üleval, viskab ikka küünalt märjaks, peksan tööle, aevastab, tossu tuleb, aga ei lähe ...
Ma ei oska enam mõelda ka midagi, korra käis läbi lisaõhk, aga eitea, kust .. ei ole nii professionaal ka veel, et öelda...
Ei saa kuidagi masinat timmi - karpa 17,5 Delorto düüsiga 80, nõel keskmises asendis, stock õhufilter, 70cc, sumpa s6 Pro replica. 80 düüsiga sai enam vähem pöördesse ja ka sõitma. 76 düüsiga tundus sega siiski lahja olevat. Timmi saamisega juba tükk aega mässanud ja ilmselt on probleem lisaõhus, kust seda lisaõhku imeb ei saa aru. Proovisin ka suuremat 86 düüsi, kuid sellega ei tahtnud üldse pöörde minna. Lahja segu nagu ei tundu olevat, sest summutist tuleb gaasi andes kerge suitsuvine. Sellel Dellorto karpal on õhukruvi ja seda välja keerates tundus suitsuvine suurenevat, kui gaasi anda. Kas õhukruvi sisse keerates ei oleks pidanud segu hoopis rikkamaks muutuma? Õhukruvi on 2,5ringi lahti.
Mees sa räägid vast segukruvist, sealt saad masinale kas rikkamat või ''vaesemat'' segu määrata. Mängi 80-nese düüsiga hoopis nõela astmega, pane madalamaks (ehk rohkem bena peale) Puhasta karpa ning vaata, et kusagilt lisaõhku ei saa.
oleks vaja ideid kuidas magneeto otsa saada,väntvõllil tuli see naga ära.äkki on olnud kellegil see probleem.
See "naga" on arvatavasti kiil, mis tulebki enamus masinatel ära, et saaks vajadusel vahetada seda. Pane tagasi pessa ja suru magneeto otsa.