Help@Chat

Discussion in 'Help!' started by Z0ne, Okt 5, 2011.

  1. rrrauno

    rrrauno New Member

    486
    0
    0
    4t hiinakale pole sissesõitu vaja,aga esimene õlivahetus tee 300km pealt ja siis 1000km pealt(mul oli hooldusraamatus vms nii märgitud) ning seejärel võib teha suurtemate vahemaade tagant
     
  2. martinolen

    martinolen New Member

    389
    0
    0

    Jah, oligi pmt, panin seibi tagasi, nüüd parem, kuid vahepeal ikka alguses jamab, ehk on timmimise asi, kuid ikka, tippu sain aint 70, kuid varem olin 85 saanud, milles nüüd viga?
     
  3. sparc0

    sparc0 New Member

    796
    0
    0
    tagukumm tühjaks läinud ?
     
  4. martinolen

    martinolen New Member

    389
    0
    0
    kontrollisin üle, tagakumm täitsa täis
     
  5. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Tra naljamehed :lol: :lol: :lol:
     
  6. Rhonnister

    Rhonnister New Member

    42
    0
    0
    Kontrolli igaks juhuks esimest ka.
     
  7. ennokas

    ennokas New Member

    431
    0
    0
    +1 :D:D:D:D :lol:
     
  8. martinolen

    martinolen New Member

    389
    0
    0
    [​IMG]

    Kummid on täis, viga ple nendes.Saan uued taldrikud kätte ss proovin uuesti, vaatan, timmin jms
     
  9. joss13

    joss13 New Member

    2,817
    0
    0
    Mis võib põhjustada sääärast prooblemi et võrr vahel (mitte igakord) lampi külmast peast sureb välja peale natukest töötamist ja enam käima ei lähe, enne veel viskab naq korra pöörded ka üles, sooja peaga jnii töötab ilusti. Tavaliselt on lahenduseks aint otse kollest sisse laskmine. Vaakum töötab ilusti ja küünlal ning sädemel pole ka miskit häda.

    Teiseks on see, et masin hakkas üle pika-pika aja täiesti lampi undama, kas põhjus võib olla mõnes kulunud laagripesas??
     
  10. sparc0

    sparc0 New Member

    796
    0
    0
    2kki võtsid juurde =? :roll:
     
  11. martinolen

    martinolen New Member

    389
    0
    0
    Kindlasti. 2 päevaga 50 kilo.
    2 päeva tagasi sain 85 gpsi.

    labane nali, poiss
     
  12. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Kui asi läheb sama pöörde praegu, kui too kord kui 85 said, on asi variaatoris kinni - midagi libiseb või rihm ei käi lõppu välja. Eest ehk tähik või jahutustaldriku pesa läbi, tagutaldrikud võivad ka läbi olla.
     
  13. martinolen

    martinolen New Member

    389
    0
    0
    Selge, suured tänud.
    eks ma hakkan uurima, proovima
     
  14. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    kui külmalt tõmbab pöörded üles on lahja segu .

    teise kohta ei oska midagi õelda :D
     
  15. ssanja

    ssanja New Member

    504
    0
    0
    kas aeroxi stock vänvõll peab polini corsa vastu ?
     
  16. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Mingi aja kindlasti. Vahetada tuleks laagrid C3 / c4 vastu :)
     
  17. ssanja

    ssanja New Member

    504
    0
    0
    vahetan laagrid ära ja kõik ?
     
  18. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Noo soovitatav oleks ka uus vänt osta... Samas mõnikord stockid tugevamad isegi kui mingid uued vändad. Kuid iial ei tea millal stock otsad annab :)
     
  19. Possible

    Possible Active Member

    1,411
    0
    36
    ole vait ka vahepeal
    uus võib ka stock olla, oleneb millise poest ostad :D
     
  20. Neos16

    Neos16 New Member

    386
    0
    0
    Soovitaks igaks juhuks osta uus vänt, sest endal on valusad kogemused... Mul oli stock vänvõll ja laagrid ning silku oli mallossi sport pro 70cc ning mingi aeg otsustas keps pooleks murduda ja karterist läbi. Kusjuures laagrid on väga korralikud (enam ei kasuta neid igaksjuhuks). Masinaks on peugeot speedfight 2 LC
    Ei ole küll sama masin aga põhimõte on sama.
     

Jaga seda lehte