Tere, On selline probleem et Aprilia sr Ditechil jookseb pritsungi pea juurest Mingist väikesest (u 5 mm) august tosooli välja. Paluks teie abi kallid foormulased. Ise ei mõista veel pritsungi raketiteadust.
Enne oli sett selline: Silinder - DR 50cc Evolution Summuti - Yasuni Z Rullikud - 7g Malossi Sidurivedrud - Rohelised Survevedru - Punane Väntvõll - Motoforce Väntvõlli laagrid - Top Peformance Simmerid - Top Peformance Nõellaager - Barikit Sidurikorv - Malossi Karburaator - Stock, 86 düüs Kütti võttis mingi 4-5l sajale, kõige paremini ta timmitud just ei olnud. Nüüd on plaanis panna 70cc Metrakiti silinder ning suurem karpa, 17,5-19mm. Küsimus siis selles, et kui palju bensukulu umbes suureneks kui üldse suureneb?
Selline küsimus, et kindlusmõttet saada, et kolb on sõitnud 500km sissesõitu vms. Et mõtlesin algul osta uus kolvikomplekt ja jätta tagavaraks see vms. Aga äkki osta lihtsalt uus kolvirõngas? Kriime ei ole kolvil aint pruuniks läind pildid:
500km pole kolvile mingi läbisõit korralikult häälestatud mootori juures. Mõni kraaps siin seal kolvil ei ole samuti mingiks probleemiks, sest siiski kolvirõngad ja silindri tööpinna seisukord on see, millele peab suuremat tähelepanu pöörama.
Sissesõitu oled väga sitasti teinud. Kolb on silndrisse kinni paisund. Pildilt on näha et kolvi küljel on pruun laik.
Pruun laik ei teki kinni paisumisest(ülekuumenemine). Kohe peaotsast ei mäleta nüüd öelda mis tekitas selle laigu, aga kui kinni paisub, tekivad sooned.
Ära aja lolli kuradi tuuner, silinder on tuttikas seest hooni j2ljed ja kõik. Aga juba sain targematelt teada et uus rõngas peale.!
500km ei ole mingi läbisõit kolvil. Katsu kvaliteetset(võimalusel täissünti) õli kasutada. Nigelama kvaliteediga õli puhul võivadki tekkida segupõlemisjääkide jäljed kolvile. Kolvi silindrisse kinnijooksutamist need ei näita. Võid 1200 vesiliivakaga rahumeeli need pruunid laigud maha nühkida.
selline küsimus, et kas võib karpa olla , kui masin tööle ei lähe , nagu ei saaks peale või midagi , vahepeal läks tööle ka , gaasi peale keerasin siis kohe jörrrr ja suri välja , eriti minna ei taha ka
Kui on küttesegu nn kättesaamisprobleemid, siis EI ole automaatselt süüdi karburaator. Ka enne karburaatorit võib juba süsteem umbes olla. Filter, voolikud, vaakumkraan mittekorras, paak sodi täis, halb bensiin.