Help@Chat

Discussion in 'Help!' started by Z0ne, Okt 5, 2011.

  1. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    Räägi lähemalt
     
  2. Karliito

    Karliito New Member

    69
    0
    0
    Tere,

    On selline probleem et Aprilia sr Ditechil jookseb pritsungi pea juurest Mingist väikesest (u 5 mm) august tosooli välja.
    Paluks teie abi kallid foormulased. Ise ei mõista veel pritsungi raketiteadust.
     
  3. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    Küsimus siis motoforce racingu kohta, et kas kellegil olnud ja kuda ta on võimsus/kvaliteet?
     
  4. DnB*

    DnB* Member

    274
    0
    16
    Enne oli sett selline:
    Silinder - DR 50cc Evolution
    Summuti - Yasuni Z
    Rullikud - 7g Malossi
    Sidurivedrud - Rohelised
    Survevedru - Punane
    Väntvõll - Motoforce
    Väntvõlli laagrid - Top Peformance
    Simmerid - Top Peformance
    Nõellaager - Barikit
    Sidurikorv - Malossi
    Karburaator - Stock, 86 düüs

    Kütti võttis mingi 4-5l sajale, kõige paremini ta timmitud just ei olnud. Nüüd on plaanis panna 70cc Metrakiti silinder ning suurem karpa, 17,5-19mm. Küsimus siis selles, et kui palju bensukulu umbes suureneks kui üldse suureneb?
     
  5. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    eks ta sinna kuue kanti võib tulla.
     
  6. oPpL22

    oPpL22 New Member

    370
    0
    0
    eks kõik oleneb sellest palju gaasi keerad, aga umbkaudu eks se keskmine kujuneb seal 6,7 kandis.
     
  7. JossuX-

    JossuX- New Member

    667
    0
    0
    +1
     
  8. StreetBuzz

    StreetBuzz New Member

    1,843
    0
    0
    Kõik oleneb sust endist, peenestad pidevalt on mingi 6-8l rahulikult peaks 4-6 olema 8)
     
  9. DnB*

    DnB* Member

    274
    0
    16
    Okei, tänud. :p
     
  10. stamper

    stamper Active Member

    1,083
    0
    36
    Selline küsimus, et kindlusmõttet saada, et kolb on sõitnud 500km sissesõitu vms. Et mõtlesin algul osta uus kolvikomplekt ja jätta tagavaraks see vms. Aga äkki osta lihtsalt uus kolvirõngas? Kriime ei ole kolvil aint pruuniks läind
    pildid:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Kolvi võid alles jätta, kuniks tõesti kriime ega midagi kahtlast ei ole.
     
  12. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0
    500km pole kolvile mingi läbisõit korralikult häälestatud mootori juures. Mõni kraaps siin seal kolvil ei ole samuti mingiks probleemiks, sest siiski kolvirõngad ja silindri tööpinna seisukord on see, millele peab suuremat tähelepanu pöörama.
     
  13. MaiceL

    MaiceL New Member

    812
    0
    0
    Sissesõitu oled väga sitasti teinud. Kolb on silndrisse kinni paisund. Pildilt on näha et kolvi küljel on pruun laik.
     
  14. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Pruun laik ei teki kinni paisumisest(ülekuumenemine). Kohe peaotsast ei mäleta nüüd öelda mis tekitas selle laigu, aga kui kinni paisub, tekivad sooned.
     
  15. stamper

    stamper Active Member

    1,083
    0
    36
    Ära aja lolli kuradi tuuner, silinder on tuttikas seest hooni j2ljed ja kõik. Aga juba sain targematelt teada et uus rõngas peale.!
     
  16. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0
    500km ei ole mingi läbisõit kolvil. Katsu kvaliteetset(võimalusel täissünti) õli kasutada. Nigelama kvaliteediga õli puhul võivadki tekkida segupõlemisjääkide jäljed kolvile. Kolvi silindrisse kinnijooksutamist need ei näita.
    Võid 1200 vesiliivakaga rahumeeli need pruunid laigud maha nühkida.
     
  17. Milpsta

    Milpsta New Member

    94
    0
    0
    selline küsimus, et kas võib karpa olla , kui masin tööle ei lähe , nagu ei saaks peale või midagi , vahepeal läks tööle ka , gaasi peale keerasin siis kohe jörrrr ja suri välja , eriti minna ei taha ka
     
  18. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Ongi karpa viga, midagi on umbes ja ei saa bensiini peale.
    Puhasta karpa ära.
     
  19. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0

    Kui on küttesegu nn kättesaamisprobleemid, siis EI ole automaatselt süüdi karburaator. Ka enne karburaatorit võib juba süsteem umbes olla. Filter, voolikud, vaakumkraan mittekorras, paak sodi täis, halb bensiin.
     
  20. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    no 80% juhtudest on ikka karpa viga, kui just meelega bena voolikusse mulda ei toppinud
     

Jaga seda lehte