Rääkige mis vahe on Stage6 Sport Pro ja Stage6 Racingu silindripeadel ? Kui osta Sport Pro ja peale panna Racingu pea, kas see annab miskit juurde ?
Udul oli racinguga sport pro pea, sõita sai aga täit jõudlust sealt vast ei saa. Eks Racingu peal on põlemiskamber väiksem(surveaste seega suurem), täpselt nagu racingul on lapiku peaga kolv, sport prol kumer.
Kurat, mõttetu oleks panna Racingu kolb ka sisse Sport Prole ning siis Modular pea otsa veel Kanalid siiski väiksemad ja kasu väga pole, väga väikse jõudluslisa saab sellest vist ? Ikka siis MHR
Milles võib viga olla, kui vändast läheb koheselt käima, kuid starterist ei luba ka? Starterit andes säde olemas. Rolleriks Aerox. Samal ajal tekkis ka selline probleem, et kohalt ära minnes pöördeid üles ei kogu (karpas 80 düüs) ja kiirus üle 10kmh ei lähe. Kui hoo sisse saab, siis liigub. Kui asendada 80 düüs 76 düüsiga, siis kiirendas normaalselt.
Aeroxil Leovince ZX peal...kas 72 düüs on norm?? Kuni 40km uimab siis hakkab alles minema... sidurivedrud ja survekas stock need vahetan lähiajal kollaste vastu...
Sellinne küssa et, masin liikus hästi aga kui sain teada, et süüte juures saab üks juhe massi ja siis jootekolbiga parandasin ära loomuliklt läks ta mõni mm lühemaks aga masinal hakkas mingi katkendlik säde olema või mulle vähemalt tundub nii kuna masin tõmbleb(gaas põhjas ja masin sõidab aeglaselt tõmmeldes) pöördesse ka just ei taha minna. Milles võiks asi oll?
a jaa tuli meelde et siis vaatasin seda magneetot ja sisi vaatasin et kuradi ketta ja anduri vahelt või kuskilt nagu lööks säde läbi, kuid see pole nagu metll metalli vastu vaid nagu küünla elektroodide vahelt, kahjuks ei oska öelda kas sama osi oli ka siis kui masin sõitis ilusti.
okei zone sa rohkem tark nendes silkudes,räägi mis high end silku sobiks nii alla et r1200 oleks et väga peale silku ei tahaks ära vahetada aga kui muud üle ei jää siis võib teise silku ka panna.
High-endide puhul tekib selline probleem, et ainult silindriga ei pääse kergelt. Odavalt läbi pigistades lõpetad masinaga mis kas ei liigu vastavalt või lased midagi pooleks. Ilma 85 kepsuga vändata jääb valida väga vähe highende, üks võimalus oleks MHR Racing, teine võimalus oleks panna midrace klassi S6 MkII Racing. Ise pigem valiks S6 racingu, tuleb kokkuvõttes odavam välja, ning vajab vähem hooldust.
Hetkel roxil all mingi s6 racing gianelli shot(läheb vahetusse r1200),polini speedcontrol ja veel juppe välja vahetatud,aga väntvõlli ei tea hetkel mis sees :/ Et kui RHQ 12mm et kas siis suurem valik?
Ükski highend pole 10 sõrmega, kuid kui jutt käib minarellist, siis leiab õrnalt rohkem. Probleem ikkagi selles et enamus vajab pika kepsuga väntvõlli. Aga kas siis tõesti s6r ei liiguta piisavalt? Ehk lihtsalt jubedalt timmist ära või mingi väike karpa?
Ei noo tahaks ikka midagi võimsamat kui s6 racing.Tahaks ühe korraliku high endi teha mis liiguks ka Aga ei tea mis silindrit valida just.Et võimalikult vähe peaks mootoris muutma.
Siis oleks vast ainus valik MHR Racing. Team silindrid, evolution silindrid ning taolised vajavad teist väntvõlli ning bloki avamist, muidu ei mahu silinder pealegi. Kui aga highendist midagi pigistada tahad, on vaja täis setup'i mis sobiks vastava silindriga. Ma ise parem laseks selle highendi raha eest s6r timmi panna, lasta ära portida jnejnejne, ehk siis viimast võtta. See kuidas näiteks ingvari aerox(nüüdseks jan.'i aerox) liikus s6r'iga oli ulmeline, kõik tänu timmipanekule.