Mul keeway f-act , oli peal stock rihm , kuni see lõhkes ja siis ostsin stage6 cpile mõldud rihma mis 16.5mm lai , ja tipp kiirus väiksem
mul malossi rihmaga oli tipp märgatavalt suurem kui stock rihmaga, stock on kitsam rihma vahetusega läks varjo sett ka paigast, stock rihmaga pidin raskemad rullid panema, kuna muidu käis mootor tühja
horiz plokk,stock silku,filter,sumpa karpa dellorto 17.5,düüs 17.5 kui tööle läheb pika peale,siis gaas ei mõjuta üldse pöördeid toorest tõmmates läheb pöörde,ja kui lahti lasta,lähevad pöörded alla,milles probleem?segu?
Tuttaval oli sama djeela, tal oli veepumba rihm katki läinud ja kuumenes pidevalt üle, kui maha jahtus siis töötas kaua kui kuum oli siis vähe... Äkki on selles asi :roll:
nii juhtus siis nii et suutsin oma sumpa poldi sisse keerata ja äkki pakute varjante kuidas see sealt välja saada )
Kui natukenegi väljas siis kas tangide/kullidega kinni ja keerad välja, kui täiesti sees siis freesida soon sisse, lapikpeaga välja keerata või välja puurida.
Aitab vist aind välja puurimine ? Nimelt, sumpa keris pidevalt lahti ennast silkuküljest ( ATV-l ), keerasin siis täiest jõust külmal mootoril kinni, läksin sõitma, paari päeva pärast kuulsin jälle kahtlaselt kõva häält nagu summuti oleks lahti. Tuli välja, et kuumaga oli seal see süsteema paisunud ning nüüd poldid sinna sisse ära murdunud Puurida väga ei tahaks, aga kui muud üle ei jää, siis jah -.-
Mul on nii et ss külmalt käib pm gaasiga tagale aga soojalt mitte, see näitab et soojalt on segu ss liiga rikas?
Pm segukruvi ei saa ma rohkem välja keerata mudu kukub ültse ära aga kui väiksema düüsi panen see aitab ss?
Tee parem karpaks see masin ss kui pekki läheb uuesti maksad räigelt et normaalselt tööle saada :roll:
pmt ongi plaanis prg nii, et see suvi tahaks tööle saada ja värki.. et koolis käia, talvel teeks karpaks ümber.