Tere. Selline mure, et algul, kui masin värskelt käima pandud, jõudu jagub ja kiirendus metsik. Ühe korra saab kiirendust alates 30kmh pealt nautida kui gaasi anda. Kui teist korda proovima hakkad siis enam jõudu ja minekut pole ning maksimum ongi aint ca 30kmh ning kui gaasi põhja paned siis hakkab popsuma. Ise arvasin, et ülekuumenemine, aga olen karpat juba mõnusalt timminud, seega ei usu. Tegemist siis Aeroxiga, mis AC. Karpaks Dellorto 21mm. Muidu seda ka, et sõidupealt pani parempoolne (väike) simmer minema (laagrid said vändal vahetatud, aga simmerid mitte. Võtsin simmerid plokkidelt ära, kui kuumutasin ahjus). Kui minema pani, siis sai see kuivaks tehtud ja ajutiselt ette tagasi lükatud. Võib see ka midagi morjendada? Ettepanekuid?
Esiteks, kui sul stock masin ss kindlasti on 21mm karpa suur. Asi võib olla nii, et algul külmalt tahab rohkem bena, ning saab mõnusalt peale ja liigub ka, siis l2heb mootor soojaks ning tahab bena vähem, uputab üle ja ei liigu :roll:
Tegemist pole siiski stockiga, vaid: Stage 6 Racing AC, Malossi RHQ vänt, Dellorto 21mm, Polini Speedcontroll, valged vedrud jne.. Ma ise seda väga ei usu, sest enne laagrite vahetust oli sama jama ja siis simmer minema ei lennanud küll mitte. Aga vb tõesti, et saab hoopis pena palju peale, segukruvi kinni rohkem keerama prooviks siis. Ostan millalgi uued simmerid ka, kui rahaga paremad lood :roll:
on raske siis kuskilt 4 euri sebida ja uued simmerid osta ?? 2 euri oli tükk ja 3,5 euri oli C3. te lähete enda lolli mõistusega motopoodi ja ostate komplekti 20 euriga, kui laagripoest saaks poole odavamalt
Aidake palun , Probleem selline , et rollu ei taha tööle minna ja saab lisaõhku kuskilt , et mis läbi võib olla simmerid v midagi muu ?