a midagi peab tegema kah, või panen aint peale ja sõidan?[/quote] natuke suurema düüs osta,kui õieti mäletan siis rullid ka veic kergemad.
natuke suurema düüs osta,kui õieti mäletan siis rullid ka veic kergemad.[/quote] Sissepritsega.. Väga metsa ei pane siis aju vahetus?
Sissepritsega.. Väga metsa ei pane siis aju vahetus?[/quote] ma ei lugenud mis eespool kirjutati :roll:
jojo kiiret abi vaja, mingi nuss piduritega roxil, vahetasin voolikud ära ja enam õli peale ei tule, panin uued seibid ka, pumbates tuleb õhku läbi küll aga õli tulema ei hakka, ükspuha kaua pumbata. mis viga olla võib ?
iouks rk. Keegi saab öelda kus on Aprilia Sr Ditechil pöörete piiraja. Saaks korralikult tippu juurde eemaldamisel. :roll:
millega rolleri tippkiirust tõsta saab ? rullid,vedrud või survekas ? hetkel 4g ja mingi 7g, valge survekas, punased vedrud.
Mul tekkis huvi küsida mis mul se suvi rolleriga oli , Jätsin rollut õhtul maja ette ööseks seisma hommikul kui rollu juurde l2ksin , oli suur õli loik rollu põhja all. vaatasin õlipumba juurde ja õlipaagi alla , kõik voolikud olid küll jumala ilusti kinni , ei tea miks ja kust se õli tuli ? masinaks siis keeway f-act .
ma kahtlen et se reduktori õli just oli , kui se õli mis mul all oli , oli t2pselt silku all . Reduktori õli ma pole n2ppinudgi ja pole veel vahetanudgi .
kle , se on mingi ime või ? vaatasin alla kõik oli jumala kuiv , prst sõitsin ka veel garaasi et t2psemalt vaadata , kõik oli jumala tipptopp kuskil ei lekkinud ega midagi , aind õlipumba juures oli nats õline ja kõik , ja sealt ma kahtlengi et üldse sealt tuli , sealt oli kõik korralikult kinni Ma ei usu ka et keegi teeks sellist nalja kallaks niisama õli vms Aga kobi msnni
Tervist. keegi tunneb elektriskeemi nata ?? oleks vaja ühendada süüde juhtmestikuga. 2 abistavat pilti kah http://www.upload.ee/image/2674708/IMGP3412.JPG http://www.upload.ee/image/2674710/IMGP3415.JPG need otsad mis eraldi(must ja sinine, need oskan ühendada). roheline, must ja valge vaja kuidagi ühendada. äkki keegi oskab kuhu need lähevad?? pistikud erinevad, niiet lõikan maha :roll:
Nii, väike küsimus siis, et millist varjo osta ning milline parim : Piaggio NRG MC3 AC-le siis 70cc Malossi sport all. Variator Kit Stage6 R/T Oversize Variator Malossi MHR 2008 Variator Polini Evolution SUPER SPEED 2010 Kas üldse sobib nii, et keri külge ja sõida ? E: Seda ka, et kuidas AC-d teha LC-ks ? piaggiol pidi olema sees see veepump vms ? Et õlipumba rihm liigutab ka veepumpa ? ... Et huvitabki see, kuidas teha ümber, mida täpselt vaja läheb.
pooldaks malossit . sa pead ikka timmima ka , et variaator lõpuni välja jookseks sul + kiirenduse ka paika saaksid . see pole nii et viskad peale ja korras , tuleb vaeva ka natuke näha .