Help@Chat

Discussion in 'Help!' started by Z0ne, Okt 5, 2011.

  1. KalaHari

    KalaHari New Member

    126
    0
    0
    Lase suruõhuga krap läbi, kuskil võib ka sitatükk ees olla.Väiksemat düüsi võid ka proovida
     
  2. tennu

    tennu Active Member

    1,561
    0
    36
    Tglt suruõhuga karpat puhastada on halb mõte. Teatud vahed tohib puhtaks lasta, kui osadel karpadel on ka mingid klapisüsteemid mis suruõhk võib perse keerata. Kõige lihtsam näide on ujukiklapp.
     
  3. Drone

    Drone Member

    353
    0
    16
    soovitage 6.3 g rullidega sobivaid survekat ja vedrusi sidurisse . et oleks norm kiirendus ja tipp
     
  4. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Alguses pannakse survekas paika, siis sidurivedrud, ja lõpuks alles rullid.
     
  5. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    kickga käivitamisel lõõb leeke silindrist välja (sumpat pole all ) , seda tavaliselt peale kolmandat lööki( see tähendab et kui oled kaks korda löönud siis kolmanda korraga lööb leeke , oleks kiirelt abi vaja sellega ;)
     
  6. Drone

    Drone Member

    353
    0
    16
    perse.
     
  7. Drone

    Drone Member

    353
    0
    16
    stock sidur :lol:
     
  8. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    help
     
  9. Saaremasin

    Saaremasin Active Member

    3,440
    0
    36
    Milles probleem siis on?
    Pane sumpa alla ja töötab?Ma nagu ei saa su probleemist aru
     
  10. ergoraig

    ergoraig New Member

    56
    0
    0
    Tere!

    Probleem Aprilia Sr50 DiTech-ga. Probleem selline, et peale kolvi vahetamist ei taha masin tööle minna straterist, aga kui panna tööle trelliga siis läheb kohe ja ei lase kaua tühjalt käia (sureb välja).

    Ettetänades,
    Ergo.
     
  11. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    ei tööta ,sumpaga nagu aevestab võinii , mis siin aru saada
     
  12. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Lisaõhk, madal komp vms.
    Kuidas hakkas?
     
  13. kermo144

    kermo144 Member

    336
    0
    16
    Võite pakkuda veel lahendusi mu eelmisele postitusele siin lehel, aga muidu peale karpa lahti tegemist hakkas paremini käima minema, nüüd külmalt juba 4 löögiga umbes.. Ja sõidupealt, kui kiirus suurem kui peaks, hakkab paukuma ja peale pauku mootor hetkeks välja surnud. Kui gaasiga veidi mängida saab tagasi elule ja võib uuele ringile minna. Süüde on reguleeritav ja peaks olema varasema peal praegu. Kas süüde vale seega?
     
  14. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Jätab vahele, kas siis säde kaob ära või mootor detoneerub.
     
  15. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    peale süüte juhtmete vahetamist.
     
  16. Saaremasin

    Saaremasin Active Member

    3,440
    0
    36
    Säde nõrk siis,pane massi juurde.
     
  17. peugeot1

    peugeot1 New Member

    304
    0
    0
    ma homme proovin ära :D
     
  18. ssanja

    ssanja New Member

    504
    0
    0
  19. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
  20. kermo144

    kermo144 Member

    336
    0
    16
    Eile ja täna sain siis uuesti sõita, kuni sain kasutajalt Caups korraliku rehvi 8). Millejärgi õelda, et detoneerub, kas on seda sõiduaeg kuulda? Ikka sama jama, keerasin süüte ka varasemaks aga see ei aidanud, tegi vaid hullemaks. Seega jah, sama värk ikka, et kõrgetel pööretel sureb välja ära ja kui hoog tsipa väiksem siis tagasi elutsemas. Kahtlane on see, et venna Neosest möödumine võtab aega ikka, kuna kui umbes poolelt gaasilt gaas põhja lükata siis venib mõnda aega ja siis ühel hetkel paneb nagu järgmise käigu ja liigub.. Kuni mootor lakkab töötamast :roll:. Suht kohvi pill ma arvan või siis valesti timmitud või vale düüs või ma ei tea mida iganes veel. Ega ma väga timmimist ei jaga väga neil.. :|
     

Jaga seda lehte