Tglt suruõhuga karpat puhastada on halb mõte. Teatud vahed tohib puhtaks lasta, kui osadel karpadel on ka mingid klapisüsteemid mis suruõhk võib perse keerata. Kõige lihtsam näide on ujukiklapp.
kickga käivitamisel lõõb leeke silindrist välja (sumpat pole all ) , seda tavaliselt peale kolmandat lööki( see tähendab et kui oled kaks korda löönud siis kolmanda korraga lööb leeke , oleks kiirelt abi vaja sellega
Tere! Probleem Aprilia Sr50 DiTech-ga. Probleem selline, et peale kolvi vahetamist ei taha masin tööle minna straterist, aga kui panna tööle trelliga siis läheb kohe ja ei lase kaua tühjalt käia (sureb välja). Ettetänades, Ergo.
Võite pakkuda veel lahendusi mu eelmisele postitusele siin lehel, aga muidu peale karpa lahti tegemist hakkas paremini käima minema, nüüd külmalt juba 4 löögiga umbes.. Ja sõidupealt, kui kiirus suurem kui peaks, hakkab paukuma ja peale pauku mootor hetkeks välja surnud. Kui gaasiga veidi mängida saab tagasi elule ja võib uuele ringile minna. Süüde on reguleeritav ja peaks olema varasema peal praegu. Kas süüde vale seega?
Mis värk on , kui gaasi annad ss poob ja sumpast tulevad vahepeal imelikud hääled naq siin videos http://www.youtube.com/watch?v=pgol4UJ2 ... el&list=UL
Eile ja täna sain siis uuesti sõita, kuni sain kasutajalt Caups korraliku rehvi 8). Millejärgi õelda, et detoneerub, kas on seda sõiduaeg kuulda? Ikka sama jama, keerasin süüte ka varasemaks aga see ei aidanud, tegi vaid hullemaks. Seega jah, sama värk ikka, et kõrgetel pööretel sureb välja ära ja kui hoog tsipa väiksem siis tagasi elutsemas. Kahtlane on see, et venna Neosest möödumine võtab aega ikka, kuna kui umbes poolelt gaasilt gaas põhja lükata siis venib mõnda aega ja siis ühel hetkel paneb nagu järgmise käigu ja liigub.. Kuni mootor lakkab töötamast :roll:. Suht kohvi pill ma arvan või siis valesti timmitud või vale düüs või ma ei tea mida iganes veel. Ega ma väga timmimist ei jaga väga neil.. :|