kui stock oli, siis ei lagunenud üldse, no välja arvatud varjorihm, mis läks kogu aeg kuumaks tänu stockis olevale väga sitale varjo jahutusele, ja otsustas tihti juppideks lennata, kuid nüüd seda probleemi enam ei ole aga praegu, kui on 90cc ja ära tehtud, läk suvega 2 väntvõlli:S ei pea ikka sellisele võimusele vänt vastu muidu on ikka veel sitaks vastupidav, va väntvõll, mis ei taha pidada, aga loodan, et nüüd peab kusjuures ma ei olegi kuulnud, et keegi oleks sinsul kepsulaagri hunnikusse ajanud, aga mul õnnestus see isegi 2hel korralkuigi kasutasin kogu aeg mobil1-he täissünt racing õli, mis pidavat olema kõige parem õli rollu mootori jaoks, seda muidugi võru kagu auto rolleri spetsialisti sõnul noh, kui juba 1l hind on üle 300 vanas rahas, siis peab ta hea ka olema
4t on stockis täitsa lõbus , mul oli 125 cpi oliver , peenestamist ei kannata mudu täitsa ok , ka mina suutsin ühest kepsulaagrist lahti saada. Rallitaja : sa elad nii kauuugel juu , aga äki suvel teeme rollertripppi
seda muidugi, kuid annab suurema kindlustunde, kui mingit odavamat õli sisse ajada igatahes seda mulle soovitati ja pudelil kirjas ka hea jutt olen neid juba ostnud mingi 3 potskut
Ja selleni pole su aju veel jõudnud, et tegemist on täiesti erineva asjaga? Hiina rollerid on projekteeritud, toodetud täielikult hiinlaste endi poolt. Aprilia aga näiteks on lihtsalt tootmise kokkuhoiu(odav tööjõud) mõttes viinud tootmise hiinasse(nagu ka enamus tuntud tootjaid). Jõudis kohale?
Kasutaja rasmus2 kirjutas : "Apriliad tulevad sealt mailt." Kasutaja Türamura seletas : "Apriliad Tehakse seal mail ." ära siis kohe nii äksi täis mine kui leiad jälle põhjust vinguda
mul vennal oli , 120 läks tuimalt, nokka rebis ka ikka jne , liikus ka normaalselt. Cpi-ga naljalt mööda ei sõida. vennalt lasti see rotti, 2 nädalat sai sõita ja lasti tuuri.