Tundus nii tühi, sai mõni simple sessioni kleeps lisatud Varsti tellib rolleriklubi kleepse ka paar tükki. Ühel pildil näha olev monsteri kleeps on juba eemaldatud
See firma masina mõte pole üldsegi halb mingi kolme sotiga saad juba mingise kätte ja siis veits remondid ja ongi olemas
Ront firmakas ei ole kindlasti parem mõte kui korralik hiinakas. Parandamisele läheb kindlasti suurem summa kui hiinaka korrashoidmisele
Täiesti rahulik muidu, aga no mdea ntx mu rox.. Saab veelgi odavamalt teha kui enda oma tegin, aga no... Kui väidad et ei saa siis palju õnne
Ja oled sa hiinakat omanud pikemat aega, et oskad öelda palju selle hooldamiseks kulub? Kui hiinakat ilusti hooldada, siis kestab pea et sama edukalt kui firmakad.
Esmapilgul ma ront ei ütleks vähemalt selle kohta, mis mul silma hakkas.. aga ma ei julge enda omaga praegu kuhugi sõita, kardan, et midagi ikka laguneb laiali ja kardan ka, et õhkjahutus jääb lahjaks :-x
Mitu korda juba üks ja sama teema selle õhkjahutusega.. Ära jahutuse pärast muretse niikaua kui sul ribid silindri küljes olemas. Muidu ma võtaks ka pigem selle sri kui laoks raha hiinaka alla
Pärnus oli üks Street WWW või mis ta ongi, õhkjahutusega. Mhr Racing 70cc, R.H.Q vänt, 21mm karpa jne, asi käis jõhkralt tagal ja mk1 racinguga rox jäi natukene peale kiirenduses, nii et need AC-d ei ole midagi nii halvad.
Ega need ACd niisama.tehtud ole ju, kohe nad kotti küll ei jookse ju ma arvan et 50 km trippi võid vabalt ette võtta, isegi pikema
Noh Ütleme nii et kui siin niipalju soovitate siis ma olen vist ikka päris julge et ma peaaegu 90km+ tripi tegin edasi/tagasi
Miks peaks õhkjahutusega mootor 50 km järjest sõitmisel kokku jooksma? Kui sul rolleril kõik korras nii nagu peab, siis sõida kasvõi 1000km jutti.(iseasi, kas roller nii säästlik on, et ühe paagitäiega 1000km sõidab :lol: )
Suur tänu, et julgustate Aga mul masinal alati see jama olnud, et kahe inimesega absoluutselt ei liigu. Ja praegu nii, et läheb kohalt väga mehiselt ära, siis pöörded langevad ja hakkavad vaikselt uuesti tõusma. Taga kollane survekas, sees Malossi mustad sidurivedrud, aga ei erista nende toimet absoluutselt stock vedrudest Põhimõtteliselt mida teha, et ta kahekesi ka liiguks?
Mustad vedrud ongi pmst smad mis stock vedrud. Pane ostetud komplektist kollased vedrud külge ning vaata kas need on sinu jaoks mugavad. St kas kõrgemad pöörded (suurem müra) enne, kui masin liikuma hakkab ei häiri sind. Kui on häiriv pane valged, kui ei häiri jäta kollased. Kui hiinlasel tahhomeetrit pole, siis oleks vaja see muretseda, et mootori pöördeid näha - ilma on keerulisem timmida. Tee variaatori eespoolsele taldrikule rasvane joon alt üles markeriga. Pane kaan tagasi peale ning hoia pidurit peal ning anna gaasi mõned sekundid, et sidur haakuks, kuid masin ei liiguks. Võta nüüd kaan maha ja vaata kuhu maani markeri triip kulus (st kui kõrgele rihm tõusis). Rihm ei tohi praktiliselt üldse tõusta eest (kuni 10mm on OK, kuna rihm tõmmatakse pingule. Oleneb ka rihma kulumisastmest. Kulunud rihm tõuseb rohkem). Kui rihm on eest tõusnud rohkem on vaja kergemaid rulle või tugevamat survevedru. Survevedru tasub aga vahetada ainult siis, kui rihm libiseb, kuna tugevama survevedru puhul läheb ülekandesse rohkem jõudu kaduma. Stock 50cc ei võta just rihma libisema ka Kui siduri haakudes rihm ei tõuse tee triip uuesti ning tee väike tiir tippkiirusel. Nüüd peab triip olema kulunud pmst täiesti ülesse välja (ca 5mm võib olla kulumata. Oleneb jällegi sellest kui kitsaks rihm on kulunud). Kui triip ei ole lõpuni kulunud on rullid liiga kerged ning rullide tekitatud tsentrifuugaaljõud ei jaksa taldrikut lõpuni lükata. Sellisel juhul kaotad tippkiiruses ning kütuse kulu ka suurem. Kui need 2 asja enamvähem paigas, siis vaata sõites mis pööretevahemikus masinal hea minek on. Oletame, et 7500-9500rpm. Teed triibu uuesti ning hakkad sõitma, kuid üle 7500rpm pöördeid ei lase. Hoiad 7500 peal. Peale seda vaatad kuhu maani triip kulus. Tahad, et rihm ei oleks eest eriti tõusnud. max 1/3 peale. Kui on rohkem, siis rullikud kergemaks. Mida sa tahad saavutada on see, et rihm hakkaks ees rullikul tõusma siis, kui masinal powerband algab, kuid samas peab rihm täis pööretel lõppu välja jõudma. Karpa peab ka muidugi timmis olema. Kohapeal gaasi andes (või sõites) peab mootori reaktsioon olema terav/kiire ning gaasi lahti laskes peavad pöörded kukkuma ka kiiresti. Minekul ei tohi esineda poomist. Kui segu kuskil lahja, siis järsku gaasi keerates on see kuskilt asendist hästi tunda (hakkab pooma).
MA ütlen koheselt ära nüüd ühe asja. Ma pole siin foorumis küll nii tarka inimest näinud päris kaua! Respect 8)