Hindrek, Volkswagen Vento GT, 85kW, 1993a.

Discussion in 'Lugejate autod' started by Hindrek-, Veebr 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rauno1

    Rauno1 New Member

    112
    0
    0
    (heal tasemel paigaldatud odav tehnika mängib kordades paremini kui asjatundmatult paigaldatud tipptasemel tehnika).vot see siis denveri subwooferi kohta, et kast loeb milline tal on!

    endale tahtsin ka vento gt-d osta, aga polnud kahjuks ühtegi huvipakkuvat eestis müügis (gt-sid ikka raske leida) ja sai üheteise auto kasuks otsustatud.sinu vento gt väga kena, jõudu ja jaksu sellega (ära mingeid läti junne siia ainult pane, gt orig spoilerring kõige ilusam ventol).
     
  2. hindrek

    hindrek New Member

    160
    0
    0
    Kui endalegi uut masinat otsisin, siis ei olnud eriti leida neid ventosid. Aga noh, nüüd on neid natuke rohkem ning natuke odavama hinna eest saada.
    Läti jama ei taha ma isegi auto juures näha. Mõttetu asi minumeelest. Orig.spoileriring on ka minumeelest üks paremini sobivaim asi üldse, niiet ei näe mõtetki seda mingi Läti kõvera p*sa vastu vahetada :D .

    Tänud. Jõudu läheb selle masinaga alati vaja! ;)
     
  3. Ghost

    Ghost New Member

    194
    0
    0
    Need läti spoilaringid pidid jah suhtkoht õrnad ja kõverad olema.
    Võin ka puusse panna, aga neile tuli vist ise kinnitused ka aretada mis ei ole kõige lõbusam töö.
     
  4. VW_Motors

    VW_Motors Super Moderaator Meeskonnaliige Super Moderaator

    1,756
    0
    36
    Tean seda kohta (olen mööda sõitnud), aga peaks mainima, et kui isaga seal sees käisin ja kvaliteeti nägin läksin samad teed tagasi. Hinnad pole just kõige odavamad. :?
     
  5. hindrek

    hindrek New Member

    160
    0
    0
    Mnjah, ei telli mina ühelegi oma masinale mingit "superhüperlahedat läti tjuuning" asja peale.
    Mõttetu masina rikkumine minumeelest.

    Aga nüüd on asjalood sealmail, et ventot võib näha Esmaspäevast alates liikumas mööda Eestit. Ja päris tihedalt, kuna nüüd load käes (esmaspäeval hakkavad kehtima, plastikud juba praegu rahakotivahel olemas). Niiet eks näeb, mis autoga saama hakkab.
    Kunagi lähiajal vaja rehvid, tagavedrud ning pidurid (nii kettad, kui ka klotsid) ära vahetada.
     
  6. Robskar

    Robskar New Member

    614
    0
    0
    Oiiiii ,veab sul. ise ei suuda ära oodata seda viimast aastat, nüüd võrri ka pole :D . endal ka juba woofer jms möll autos,aga vot ,tatilubadega enam sõitma ei kutsu.
    igastahes, päris kena on ta sul. aga imo oled ledidega veits üle pingutand. laes on veel okei,aga pagasiruumis, ja jalgade juurde hakkab juba veits porno poole küündima. see on minu mõttemaailm, ja see on foorum, ja lihtsalt räägin oma vaateväljast, ära pahaseks saa :) .
     
  7. hindrek

    hindrek New Member

    160
    0
    0
    Tean, jalgadejuures ja pagasiruumis olevad ledid on paidaldatud ajutiselt. Lihtsalt sai nad ära paigaldatud, kuna ei tahtnud midagi üle jätta. Eemaldamise vaev on praegu ainult. Kunagi teeb ümber, juba on mõte kuidas ja mida, eks näis kuidas see välja kukub. Minu silmis on mõttes olev lahendus parem, kui praegune.

    Piiratudlubadega üksinda sõitma enam eriti ennast ka ei kutsund lõpupoole. Lihtsalt trahvid on ulmeliselt suureks ära aetud juba ja ei tasu jamada.
     
  8. BikeWorld

    BikeWorld Member

    417
    0
    16
    No aga ära võttes jäävad augud ju :|
     
  9. hindrek

    hindrek New Member

    160
    0
    0
    Ei jää, kuna praegu on nad mul paigaldatud armatuuri ja keskkonsooli vahele lihtsalt.
    Laest ma neid ära ei võta.
     
  10. BikeWorld

    BikeWorld Member

    417
    0
    16
    Siis on normal. Ma mõtlesin et jalgade omad panid ka auku.
    Oled mõne g3 gti 85kw ga "joonestanud" ka? Kui suur see liikumise vahe on samade mootoritega aga teise kerega.
     
  11. hindrek

    hindrek New Member

    160
    0
    0
    Veebruaris sai tuttavaga joonele aetud Raadil jah (g3 gti 2,0 85kW ehk sama mootoriga mis minulgi). Oli küll libe, kuid esimese sõidu tegin mina ära, teises sõidus sain poole auto pikkusega ära. http://www.youtube.com/watch?v=1ugOa_f9G4A - esimene sõit siis, lõpus tegin kahe auto pikkusega ära.
    Märtsi lõpul sai uuesti proovitud, siis oli rada kuiv. Jällegi jäi sama seis, aga siis tegi algul tema mulle ära ning seejärel mina talle :D Samas tal olid coiloverid ja head rehvid, mul aga mingid kulund lamellid ning stock vedrustus.
     
  12. BikeWorld

    BikeWorld Member

    417
    0
    16
    Nojah, sõltubki vedrustusest ja rehvidest ja paljutki ka juhist, aga eks need enam-vähem samahästi ka edasi astuvad.
     
  13. Rauno1

    Rauno1 New Member

    112
    0
    0
    golf gti 85kw 0-100km/h 10,4s ja vento gt 85kw 0-100km/h 10,6s (vento on mõned kilod raskem ka kui golf).
     
  14. BikeWorld

    BikeWorld Member

    417
    0
    16
    Ainult mõned kilod? Kas pagasnik rohkem ei kaalu?
     
  15. hindrek

    hindrek New Member

    160
    0
    0
    Vento tühimass 1160kg, G3 gti'l 1110kg ehk siis kaaluvahe on 50kg. Antud ventol on see kaaluvahe g3-ga ehk miski 70kg, kuna pagasiruumi sai natuke ehitatud ning woofrid jms asjad kaaluvad ka.
     
  16. BikeWorld

    BikeWorld Member

    417
    0
    16
    Seda küll aga pleks uskunud, et neil kaaluvahe nii väike on. Vento suurem kõvasti ju.
     
  17. RKsilver

    RKsilver New Member

    365
    0
    0
    Ma vwvortex-ist ksuagil lugesin, kui g3-mel ja ventol eemaldada ka heliisolatsioon ja need *liivavaibad* mis põhjas on, on vento g3-mega ütleme, et ühe ja sama kaaluga +/- kusagil 5-9kg :D
     
  18. Rauno1

    Rauno1 New Member

    112
    0
    0
    kust otsast vento kõvasti suurem?ainult tagaots on veidi pikkemaks venitatud ja kõik, vento ju golfi sedaan varjant ikkagi!
     
  19. BikeWorld

    BikeWorld Member

    417
    0
    16
    Noh ongi, ega ei arva ju et pagasniku osa mingi 5kg kaalub.
     
  20. hindrek

    hindrek New Member

    160
    0
    0
    Sai masinal rehvid ära vahetatud. Ette läksid 195/45/16 ning taha 215/40/16. Samal päeval kui vahetasin, suutsin ühe esimese ka juba ära lõhkuda. Nüüd neljapäeval või kunagi lähen uusi rehve ette otsima (samas mõõdus).
    Aga vähemalt nüüd ei käi enam rehv koopasse. Oligi lihtsalt rehvi viga, nagu arvasin, sest kõik muu olen ära vahetanud. Nüüd tuleb kunagi septembris-oktoobris ette võtta siduri (korv, ketas, survelaager) vahetus ning pidurite (kettad, klotsid) ja rattalaagrite vahetus. Siis on kõik veermikuga enamvähem korras.

    Ahjaa, tagumised veljed on natuke kõverad. Talvel kunagi viin nad sirutamisesse kuskile. Tunda eriti ei anna vähemalt praegu.
    Täna uurin vasakpoolset tagumist ust. Proovin selle el.akna ikka toimima kuidagi saada. Ja siis ühtlasi väiksem salongipuhastus äkki ka vist ;)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte