Hindrek, Volkswagen Vento GT, 85kW, 1993a.

Discussion in 'Lugejate autod' started by Hindrek-, Veebr 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rainerros

    rainerros New Member

    795
    0
    0
    Jube,kus sa matad ikka raha sellise auto alla,ise isiklikult küll ei raatsiks panna.Aga no põhjalik hooldus saab siis tehtud vähemalt ja endalgi parem tunne sõita,seda muidugi.Uute velgedega juba välimus päris hea.
     
  2. massu

    massu Administraator Meeskonnaliige Administraator

    2,331
    0
    36
    Aga tead kui hea tunne on sõita korraliku autoga? ;)
     
  3. Sabakas

    Sabakas New Member

    228
    0
    0
    Vento on hea auto. Kui raha on ning asi seda väärt on, siis paneks sinna raha alla küll :)
     
  4. Hindrek-

    Hindrek- New Member

    7
    0
    0
    Kõik mis liigub see ka kulub. Ja mis kulub, see on vaja vahetada! Eriti niivõrd vanal autol, kui see on. Korras autoga on sõidumugavus hoopis teine, muidugi iseasi, mis mugavust seal jäiga auto juures tahta on, kuid tunneb ära küll, kas veermik on korras või läbi.

    Uuema auto ostule olen ka mõelnud, kuid samas selle jällegi maha matnud. Uut autot hakkaksin nagunii igast otsast putitama ja raha alla suunama.. niiet parem juba jätkan seda saagat selle masinaga. Nüüd igasuguseid detaile ka üle, mida vajadusel kasutada saab, kui miskit juhtuma peaks (mootor, sillad jms).
     
  5. RKsilver

    RKsilver New Member

    365
    0
    0
    Ja mõtle, sa matad sellest 2x veel rohkem pisividinatele, et korraliku masinaga sõita.

    alates väiksest kiginast viginast kuni elektroonilise veani välja millele järgneb diagnostika.

    aga kui masin on korras, saab ka muudele asjadele mõelda.
    mitte, et kohe kui tööpäev saab läbi tuleb esimene mõte-oh juudas, pean jälle hakkama seda sumpsi keevitama..

    elementaarne näide, teha 1 kord ja korralikult : )

    Silver
     
  6. Hindrek-

    Hindrek- New Member

    7
    0
    0
    Täna hommikul viisin auto elektriku juurde, kes lubas starteri korda teha.
    Vahetati ära harjad, pendiks ning mingi laager (täpsemalt aru ei saanud, kuna venekeele oskus on nii nagu on). Pendiks oli täiesti otsa lõppenud, harjad ka korralikult kulunud. Samuti too laager olevat läbi olnud.
    Nüüd starter korras vähemalt, töö oli kiire (2,5h) ning maksma läks see kasutatud starteri hinna.
    Järgmisena tuleb akut vaadata, see praegune ei taha vist hästi vajalikku voolu sees hoida, eriti just käivitamise ajal. Eks näis.
     
  7. Hindrek-

    Hindrek- New Member

    7
    0
    0
    Autole sai nädal tagasi alla visatud talverehvid, seda siis 15" GTI valuvelgedel. Talverehviks sel aastal Nokian HKPL1 naastud mõõdus 185/55/R15.

    Reedel hakkas jälle käigukast jamama ning kaotas ära teise ja neljanda käigu. R,1,3,5 alles õnneks, niiet mingilmääral saab sõita kuidagi. Eks näis, kaua ta sellise kombinatsiooniga vastu peab. Ühesõnaga siis otsin jälle uut käigukasti masinale.. järjekordselt planeerimata väljaminek.. Koos käigukastiga lähevad vahetusse ka mõlemad amordi ülemised tugilaagrid arvatavasti, kuna üks garaažis jamamine vähemalt.


    Ls. 268420km.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    0
    0
    0
    Kindel ,et käigukastis viga ?
    ventode ja golfide üks suur viga on käigukasti hoovastik minuteada :)
    tänu hoovastiku jamale , ei läind mul ükski käik korralikult sisse ja kõik väga mööda
    nüüd kõik korda timmitud.:)
    aga jah , muidugi eks sa ise tead paremini mis viga :)
     
  9. Hindrek-

    Hindrek- New Member

    7
    0
    0
    Vahepeal on nüüd kõvasti igasuguseid asju vahetatud jälle.

    Novembri alguses esinenud viga ei olnud tõesti käigukasti viga.
    Nimelt mootori padi oli lahti mille tulemusel mootor vajus tulemüüri poole ning see omakorda ajas hoovastiku pingesse.
    Mootor patjadel ilusti tagasi ning lisaks sellele ostsin uue käigukastihoovastiku ka Forsist. Sai need asjad kõik toimima vähemalt.
    Ls. 268600km.

    Kohe peale hoovastiku vahetust käisin ülevaatusel. Ülevaatus läbitud ning jälle aasta aega hooletu sellega.
    Mainiti vasakut tagumist pidurit, et võtab kuidagi kehvalt ning küsiti, miks summuti selline on. Ei oskand ma midagi selle kohta öelda ning lasti läbi siiski, kuna gaasid jms kõik oli korras.

    Vahetatud esimeste amortide tugipadjad ja -laagrid. Vanad olid ikka väga läbi.
    Ls. 269100km.


    Peale jõule läks autol mootor ühtäkki keema. Peale pikka jamamist kapotiall sai selgeks, et jahutusvedelik ning mootoriõli koos. Selge, kaane tihend läks parematele jahimaadele.
    Kuna kaanetihendi vahetusse läks masin nagunii, siis lasin ka muud asjad üle vaadata/vahetada.
    Arve - 11500.-
    Vahetusse läksid:
    - klapikambrikaane tihend
    - plokikaanetihend
    - plokikaas käis lihvimises
    - neli uut sisselaskeklappi
    - karterituulutus
    - hüdrotõukurid
    - genekarihm
    - karteritihend
    - õhufilter
    - mootoriõli + filter (õliks Mobil täissünt)
    - klapijuhtpuksid
    - klapisääretihendid
    - kolvirõngad (õlirõngad olid kinni kõik, sellepärast võttis ka sutsu rohkem õli, kui peaks)
    - plokikaane tikkpoldid
    - saaled (nii kepsu- kui ka raamsaaled)
    - termostaat
    - veepump
    - rihmapinguti
    - jahutusvedelik
    - süüteküünlad
    - roolivõimendirihm
    - roolivõimendiõli

    Midagi oli veel, esmapilgul ei mäletagi.
    Ls. 270900km.

    Avastati ka seda, et esisillas on õõtsapuksid läbi. Eks need ka kunagi vahetusse, kui aega saab.
    Kui õõtsapuksid vahetatud saavad, siis masin sillastendi, kuna peale mootoriremonti hoiab rool natuke viltu (mitte palju, kuid siiski).

    Praeguseks sissesõitu kogunenud ca. 1000km jagu. Jõudu on masinal märgatavalt rohkem, kui varem.

    Paar korda sai ka tuttava rajal sõitmas käidud. Jäiga masinaga on ikka sootuks teine seesugust sõitu harrastada, kui pehmema vedrustusega masinatega. Ainus asi, et liiga madal on, kuid kui mõistusega võtta ja mitte väga hullu panna, siis on kõik korras.

    Samuti tuleb kunagi uurida käsipiduri asja. Nimelt käsipidur praegu kehv, pidevalt jääb pidur peale.
    Eks tuleb jälle supportite rem. komplekt soetada ning uued tagumised klotsid, olgugi, et nad vahetatud said natuke üle aasta tagasi. Ka tuleks muretseda uued käsipiduri trossid.

    Eks näis, mis saab.
    Praegu jätkan sissesõitu.
     
  10. esha

    esha New Member

    268
    0
    0
    kui need azev veljed veel alles mis ostes sul olid kas ei ole plaan neid maha müüa??
    ja kas nad 16 või 17 tolli?
     
  11. kohilapoy

    kohilapoy Active Member

    1,233
    0
    36
    päris odavalt said tehtud minuarust mootori remondi.
    mõnus ja põhjalik hooldusraamat sul vist ikka. täiega hea.
    palju läbisõit oli kui põhjalikumalt autoga sõitma hakkasid ? ja millal see oli ?
     
  12. approx-

    approx- New Member

    816
    0
    0
    V8 kapoti all, hindrek lendas mntl üksp. sajakaheksakümne kuuega lääne poole
     
  13. Hindrek-

    Hindrek- New Member

    7
    0
    0
    16" ja müüa ei plaani, kuna pole miskit normaalset asemele võtta, mis meeldiksid.

    Mootoriremondi oleks saanud sellisele masinale tunduvalt odavamalt, aga seekord oli vaja kiirelt auto liikuma saada. Kasutati ka kvaliteetseid varuosasid, st. varuosad tulid kõik esindusest A-varuosana.
    Hooldusraamat, kui selline, on korralik. Kõik, mis vahetamist on vajanud, on ka vahetatud.
    Auto on liikunud regulaarselt ostmisest saati - ostes ls. 235kkm, praegu 274kkm.


    Vist isegi meenub midagi, kui taga sõitsite..


    Aga kui autost rääkida, siis jah, stangelisa sai küljest sõidetud, samuti ka parempoolne küljekarbi laiend. Ka kaotasin numbri eest - tänud sellele, kes ta politseisse viis.
    Igastahes lumi on autole veidi halvasti mõjunud - summuti lekib mitmest kohast, karter alt haljas.
    Vahepeal oli kütusekulu suur - viga oli katkises lambdas, mille arvatavasti jäätükid katki tõmbasid. Nüüd see korras.

    Sulaks lumi ära saaks uus lisa ette, laiend külge ja velg alla. Saaks ka natuke siit-sealt midagi parandada.
    Ls. 274200km.
     
  14. MartynE

    MartynE New Member

    87
    0
    0
    väga kena Vento.. väga ilus :p endal ka peres VW vento ja 2 G-d :D VW ikka põhiline.. jõudu ja jaksu Ventoga !
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte