Re: Ivan'i Yamaha Neos '01 Mid-Race VALMIS Täna sai visatud uued Malossi Carbon klapilehed sisse, kuna vanadega paistis valgus läbi kolmnurga. Talvel tuleb siis angry look, lisaks saab esiporikas uue värvikatte ning esituli toonkihi. Siis peaks minusilmis masin olema täiesti valmis nagu ma seda oma vaimusilmas nägin. Võite rääkida ka oma visioonist..
Eile sai tehtud katse Overrange installimisel Taldriku tagumine rant oleks justkui vastu blokki käinud. Kas teil on enne nii juhtunud? Ja kicki enam ei saa kasutada kui MHR variaator ette läheb? Praegu paistab, et isegi jahutustaldriku tähik läheb väga-väga napilt nuuti, teab kas jääbki hoidma..
Taldrik ise mööda blokki küll ei lähe, kuid võib mööda reduktori kaant minna. Vario suhtes: Kick jääb, el starter kaob(juhul kui sul ikka see õige Overrange vario). Aga jah, el starteri jubinad korjasid ikka ära? Aga võid ka igaksjuhuks teha enda varisot siia pildid, siis näeb, kas tegu ikka õige varioga Aaa ning küsiks veel, et varioga said 2 puksi kaasa? Üks siis see vario pikk puks vms, ning teine on see, mis käib juba siis vario taldriku taha(vario ning väntvõlli vahele)(mõõdud: pikkus 9.5mm, sisemine läbimõõt 15mm, välimine läbimõõt 20mm)
Ahsoo, selles siis kogu see keiss.. Starter tuleb siis nahad saata ja puks teha Tänud puksi mõõdu eest, edastan treialile! Muidu, all on mul kunagine kevinopa blokk, mis overrange valmidusega.. Kui sai see alla installitud, kaan peale visatud ja proovima mindud selgus et ratas blokkis.. Võtsin uuesti kõik maha, niisama nagu käib taldrik seal sees ringi aga kui sidurikorviga ühendada siis enam mitte.. Vaadates taldriku tagumist keevitus/valujälge siis seal olid sattumis jäljed.. Samas, kui mingi seib taha aretada siis hakkab tihendit ju sööma?
Mmm taldrik ei tohiks kuhugi vastu joosta, va siis nagu ma ütlesin, et vaid reduktori kaas. Kui sa sidurikorvi peale panid, siis seibid sinna alla ikka panid? Mul küll uus overrange, kuid panen endale korra stock reduktori kaane peale ning vaatan mis teeb. Teen igaksjuhuks ka variost pildid sulle ning panen sulle siia üles, siis saad neid võrrelda. Ahjaa ning puksist ka
Väljast siis selline Ning see väike puks siis paikneb sinna hiljem, puksil muidu üks külg täiesti sile, ning üks pool sisse selle sissepoole süvendiga. Igaksjuhuks ütlen ka siis uuesti, et variol kasutuses 19*15.5 rullid, variol taga selle liugurite kaanel number peal ning selleks on 13056. Ning igaksjuhuks ka vario puksi mõõdud: pikkus 43.3mm, välimine läbimõõt 22mm. Proovisin ka Overrange(uue) taldrikuid stock reduktori kaanega, kuhugi vastu käima ei hakanud ega midagi(seibe alla ei pannud). Seda tean jah, et soovitatakse natuke reduktori kaant freesida(stocki). Aga kui siduri korvi kinni keerasid, siis taldrikud käisid vabalt ringi ?
Taldrikud käisid raskemalt. Ilmselt sidurikorvi kinni keeramine lükkas taldrikuid veidi taha poole ning tänu selle ka see anomaalia. Reduktori kaant on freesitud, selles asi ei ole. Reaalselt, sellel taldriku randil, mis kõige taha jääb, sellel olid mingisugused sattumisjäljed, mis sai näpuga maha lükata..
Kuna sul malossi sidur ning korv? nagu õigesit lugeisn su pea lehelt, siis oleks vaja ka panna seibe sidurikorvi alla, muidu kinni keeramisel poob selle kogu krempli kinni. Nt taldrikutega tulebki juba kaasa 2 seibi, üks õhem ning teine tiba paksem ning need ongi mõeldud sidurikorvi alla panemiseks. Nt mul endal oli ka algul, et kinni keeramisel poos seal asjad kinni ning ei käinud vabalt ringi. Panin nii kaua seibe alla, kui asi hakkas vabalt ringi käima. Mõõtsin üle ning endal mul on 3.7mm jagu seal seibe(2 seibi, üks õhuke, teine paks)
Overrangega poole jätkuvalt jõudnud veel tegeleda. Küll aga sai ostetud vahepeal uus RMS bensiinikraan ning see peale pandud, kuna vana otsustas töödata vahelduvad eduga. Hooaja lõpetamisel sai ka kõige kiirema masina tiitel napsatud.
Midagi vahelduseks: Pimedas kerge bling-bling: Ja kerge garage puhastus uueks projeks Masin läheb ilmselt talveunne ning saab oma viimased parandused!