Lihtsalt kulm lamp ja liiga tavaline. Pealegi Te vast aru saanud, et mulle ei meeldi lihtsama vastupanu teed minna ning üritan alati hallist massist erineda, vaadates kasvõi masinaid.
Aeg kulmu ja Streedi võre sisse ehitada. Olen kuulnud erinevaid viise, kuidas seda teha. Igal-ühel veits erinevad viisid. Mis on siiski kõige parem variant, kuidas jääb kvaliteet võimalikult hea ning et oleks suht lihtne teha? Kui keegi viitsib, siis võiksite mingi töö käigu mulle postkasti panna, kuidas teie oma gondlid ümber olete ehitanud ja mis vigu vältida
Fööniks on tõusmas tuhast. Vahepeal sai otsitud endale laiem dh. Nüüdsest alustasin esigondli ümberehitusega. Teen seda 1st korda, nii et vbl ei saa asja :-D . Pole kedagi võtta ka kes juhendaks. Igaljuhul sai kulmud paika rihitud, pind matistatud, papp koos kilega peale teibitud ning altpoolt esimene klaasriide kiht pandud.
Sellistel kulmudel pole küll pointi imo :roll: Oleksid võinud vähe kurjemaks juba siis teha või sri maskiga..
Kulmud tõesti vist veidi pisikesed :roll: Aga jõudu jaksu. Ehita streedi õhuvõtuavad ka omal kondlisse
Streedi võre tuleb. Kui rääkida kulmust, siis vaadake ntks Raini esigondlit ning võrrelge: Minu nurk on sisuliselt 1:1 sellega. Kui teil on vastuväiteid, et kulm peaks olema jõhkram, siis mina sellega ei nõustu. Meeldib just selline lahendus kõige rohkem- sai küll igatmoodi proovitud, aga see oli kõige hingelähedasem. Mdea, kas Teie maitse ei vasta minu omale või suutsite midagi väga valesti ette kujutada. Fakt on see, et nii kaua kui klaasriidekiht pole tasapinnal ülejäänuga tundub kulm poole mannetum ka.
Vahepeal sai siis kulm ette ehitatud süvenemata väga edasisse protsessi. Igaljuhul kokkuvõtvalt kaotasin oma kiti klaasriiet ning vaiku, hulga pahtlit ning kasu oli selle juures 0. Võtsin end kokku ning alustasin täna esigondli ümberehitust. Esimese asjana selgus, et kui tahan kasutada Streedi esiosa pean kulmu ja kõik muu, mis hoole ja armastusega tehtud, relakaga na**ui tõmbama. Nii siis tehtud ka sai. Täna sai siis lõigatud ja jamatud, järgmine nv peab veel veidi viimistlema ning saab edasi tegeleda. Ajaa, vahepeal tuli peale ka TunRi 81cm lenks.
Omalgi seisab Streedi esiosa installimine ees. Nüüd on üks hea näite projekt ees, millelt vigadest õppida :lol: Edu selle kondli pahteldamisel ja paikaajamisel!
Ajad nii kiired, et praegu on asi soiku jäänud. Ehk jõuan talvega asja ära lõpetada. Viimane kokkupuude masinaga, kui olin täis meelehärmi :lol: Praegu tegelen ühe Aeroxiga nii palju kui seda aega on, et eelarves olevaid auke lappida. Kel huvi, siis võtke ühendust ja räägin täpsemalt. Hind 800€, just hooldus tehtud. Sisimas nagu lootsin uuele leheküljele oma elus, aga reaalsus on see, et 5 rollerit vaatab veel garaazis vastu, aga küll see probleem ka lahendatud saab. :lol: