see uus blokk tundub suht sitas seisus, miks tagakondleid pole?[/quote] Uus blokk jah sitas seisus,väntvõllil loks sees jne... Sõbral blokk olemas,ostan temalt ära. Tagukondleid pole naq mõtet panna,kuna tegemist veel küll 8)
Nii,teine blokk olemas ning läheb tegemiseks...pealegi läks jälle variorihm pooleks,millest see tingitud on?Kas liigse pinge all või mis?
Sai teine sidur panna ning siiamaani ei ole rihma ära söönud 8) Masin on ilusti koos ning täna sai paremale mootoripoolele silikoni vahele panna ning jäi kuivama... Puksid vast jälle uued vaja osta,kuna mootor kipub jälle veiits viltu kiskuma :-x
Hiinakatel läheb neid pukse nagu leiba , kui vahetad siis vaheta lääba omad kah ära ,siis kestab kauem . Microgrupist öeldakse nagunii ,et lääba pukse eraldi vahetada ei saa , aga saab küll.
Lähevad jah krt,lääba omad sai korra ka välja võetud nii,et saab jah vahetada. Ei tea jah mitmes puksipaar juba on :lol:
mu kunagine 110cc dirt sõi ka pukse, sai laagrid pandud pukside asemele, tulemus jäi hea ja vastupidav.
ma panin kiigepukside asemele laagrid, aga erilist vahet ei tohiks olla, kas kiigel või mootoril puksid laagritega asendada.
Annab isegi mõtlemisainet...mootoripukside asemele?[/quote] ma panin kiigepukside asemele laagrid, aga erilist vahet ei tohiks olla, kas kiigel või mootoril puksid laagritega asendada.[/quote] Tänan hea mõtte eest...
Aidake kähku hädast välja...Masin on gilera runner 125cc ning süütepoolist tuleb peale küünlajuhtme veel üks peenike must juhe.Oskate äkki öelda,mis juhe see on?
Selle masinaga sai asi ühelepoole.Enda oma sain ka täna tööle ning homme kooli ning kohe kalale 8) Puksid sai jälle vahetada kuna jätsin taguamordi lolli peaga lahti ning sinna need puksid läksid.Veel märkasin,et sõitsin ilma õlita kuna keegi oli mootori õlikorgi ära lihtsalt keeranud :-x Nüüd kork ees,õli sees ning asi timmis. Teisel masinal aga selline asi,et komp puudub peaaegu täielikult.Silindritihend paistab peale vaadates korras olevat aga seda nii palju lahti/kokku pandud,et kas peab uue tegema?