aga R6 istub kenasti kinnituste ja käimariga probleemideta kapoti alla ? , kas see R4 j R6 nüüd just päev ja öö on aga eks natuke paremini läheb ikka , pigem äki 1.8 is? (või siis uus auto))
Mina paneks juba V8,siis autokergeks,ränk madaldus,turvapuur ka sisse,nind driftima 8) ,Eitegelt,ma niisama tühja lasen,1,8is oleks vist ka hea valik.
2,0 on ikka kõvasti etem kui 1,8 , is-i ka suht lambine R6-l hääled ka mahedama. Freddy kui sa veel ei teadnud siis enamus autotootjaid üritavad kinnituskohtadepealt auto puhul erinevatel mootoritel sama joont hoida.
Ojal õigus,86 aasta sigaril,ning 2002 aasta A4 (dislad mõlemad),on isegi samasugused käigukasti kinnitused näiteks.
no vot, kui iseenesest mõistetav on see, et kui enne oli ridamootor ja kavatsed asendada selle V mootoriga, siis on tööd kõvasti mootori ja käigukasti kinnituste leiutamisega.
muides is-i 0-100 on 0,1 sek aeglasem kui 2,0 ja is-i aeg on kupee kerega autolt mis on raskem kui sedaan.2,0 on mõtetult uimane kh
Pigem tõsta juba siis 2,5 peale kui sellise töö ettevõtad. Aga R4'st R6 teha suht kepp, just see juhtmete osa, aga täiesti teostatav!
rääkige mis tahate tuleb 2.0 ja k6ik.aga muidugi ei keeela arvamuse avaldamisest,aga jh tuleb see 2.0 ja vpsjo,genekas andis täna otsad,katsub selle kähku korda saab normaalselt autot käivitada.
Kui kusagilt odavalt saad 2,0 siis parem ikka kui vanakooli 1.8. Aga kui ostad turuhinnaga siis tasuks siiski mõelda vast 2.5 peale, sest 2.0 pole eriti öko (näen seda enda auto pealt).
Kütusekuluga pole hullu, nvnaa enamuse ajast kütus tasuta käes. Tõnn trass autolammutusel on 1,8 pealt genekas pakkuda 92 aasta 45 euri ja alu motors pakkus 30-ga aga 1,6 3 ukselise pealt. Peaksid tegelikult ühesugused olema. Vaatab, ootab äkki tuleb veel pakkumisi.
jäu tilllid, genekas ja aku on uued, tagarehvidejärgi karjub see masin ainult. Keegi on need nii peeneks lasknud:S
täna männiku tee ja valdeku ristis polnud keegi selle bemmiga ? olin berlinksiga auto 2 eespool ja väga sarnane masin oli taga .
võisin olla kyll sellega.olin täna seal kandis Mõned pildid kah,kuigi auto suht sitane,ja hetkel varurehv all http://www.upload.ee/files/1361086/dsc0171p.jpg.html http://www.upload.ee/files/1361088/dsc0172tf.jpg.html http://www.upload.ee/files/1361091/dsc0173sq.jpg.html http://www.upload.ee/files/1361093/dsc0174p.jpg.html http://www.upload.ee/files/1361095/dsc0175lw.jpg.html http://www.upload.ee/files/1361097/dsc0176ym.jpg.html http://www.upload.ee/files/1361098/dsc0177zo.jpg.html
kõik striitreisseri auto tunnusmärgid olemas 8) plekid taga,spoiler tagaluugil ja korralik pihlakapüss
Osad asjad puudu ju, leegid ning inglirõngad! Kas plekkvelg on seaotud sellega, et auto on üheratta veoga? :roll:
ei plekkvelg tglt slprst et üks suvekas läks ribadeks suht,kuna sillastend tegemata peale pukside vahetust,prääguseks yltse taga talvekad kuna ka teine suverehv taga läks katki!