Kui aus öelda, siis ma isegi ei vaadanud seda.. Teistel amortidel mul jah teistpidi olnud. Võimalik, et see kõrgendus on nii pikk, et liikumismaad edasi tagasi pole (see nukk on siis kõrge) Eks järgmine linnaluba vaatab, hetkel tahtsin näha kuidas välja näeb=) Kuid tänan viitamast tõsisele probleemile
Täna sai vähekene tegeletud masinaga. Suunad ära ühendatud ja uus relee vahele pandud, kuid suunad ikka põlevad, ei vilgu Huvitav, kas praak relee või siis mingi kamm ikka kuskil-.- Sai ka amort ja amordikõrgendus omavahel klappima pandud, enam ei teki nn murdumiseffekti, sai metallist jubin vahele leiutatud. Sai täna pöörded ära mõõdetud.. Väga ulme. 12000+ pööret stock varioga. Nüüd ka väike probleem. Sai Multivar peale pandud ja pöörded langesid 10000 peale ning variaatorikõrvad lendasid kohe ribadeks.. Milles asi on?? Kas tahab siis kõvasti kergemaid rulle, et saavutada samapalju pöördeid?(hetkel samad mis stock varioga ~5.5gr vms) Reaalselt proovida ka ei saa, sest igalpool veel lumi ja jää. Lisaks andis otsad ka vaakumklapp seega küte jäigi peale voolama, pidin paagi tühjaks laskma ja sellega päev lõppeski. Andke ideid, miks selline pöörete langus järsku, kuigi parem ja suurem variaator läks peale.
Teine kalle multivaril, tahab kergemaid rulle. Vaakumklapi saab korda teha suruõhuga, vaakumivoolikust lased survega õhku sisse, puhub klapi puhtaks mõneks ajaks(omal tuli viga tagasi paari nädalaga)
ZOne proovisin seda klapi asja ka Siis lõi selle membraani sealt vist minema.. Lõpp tulemus oli see, et imedes vaakumit imes ka kütuse otsast ja puhkudes puhus ka kütust välja Läks nässu kogu kupatus. Eks proovin siis millalgi kergemaid rulle. Kuid jah, see 12000 pööret oli väga väga ulme tulemus hiina 4t mootori kohta minu jaoks.. Saab need pisivead korda siis panen ka vähekene asjalikuma karpa.
Mehaaniline või elektrooniline relee? Mehaaniline siis võib rohkem pinget tahta ,et tööle hakkaks, pead võimsamad pirnid panema vms.
Ma millegipärast arvan, et elektrooniline, sest juhtmed lähevad sisse ja sees on tavaline elektriskeem. Vana relee põrises imelikult, kuid ei töötanud üldse..(proovisin), uus lihtsalt passib tühja ja tuled põlevad mitte ei vilgu
mul olemas sellele kenad tagugondlid orig kleepsudega ja jutud mustad ja hõbedased pane ps kui tahad odavalt
Plastikute vastu huvi pole=) Multivari kahjuks peale ei sobitanud. Pole malossi tagumsit taldrikut ja viskab vario kõrvad minema.. Seega stockiga. Sai esimesed tiirud ka tehtud, päris vägev(Y) Kui kellegil huvi masina vastu siis võib teha pakkumise, arvele võetud. Hinnast niipalju, et tahan niipalju ainult kui endal on kulunud ja see pole palju=) Müügipõhjuseks siis, et oman nelja masinat ja ei jõua füüsiliselt ja rahaliselt kõiki korda teha ja kõigiga sõita.
Räägi parem seda, kuidas sa seda lindi värki mõtled teha? Endal tuli ka mõte teha, et saaks talvel funnida...
Mobiili kaudu ja l2bi foorumi suht nigel seda teha, proovi guugeldada, v6i kui koduarvutisse saan siis kirjutan
Masin sai väikese uuenduse. Kergemad rullid, kollane survekas, valged sidurivedrud. Liigub paremini kui osad sportsumbutiga kahetaktilised. Suunad sai ka korda, viga oli tühjas akus-.- Ostan uue aku peale, siis kannatab ka starterist käivituda, otsin paar puuduolevat plastikut, ning masin on siis minusilmis valmis(kuni edasiste plaanideni)!=)
see lint leiutatud juba kasutaja martlmhk vms poolt, aga midagi rasket pole, vaja vaid linti väikest, lindi raami mis tekitaks mingi laiema toetuspinna maaga ja sinna raamikülge rulli mis hoiaks linti paigal ja veljele mõelda ka sellien asi mis hoiaks linti kinni
Re: JussPB Freedo2 63cc Seized! Suutsin hakkama saada asjaga, mida poleks elusees võimalikuks pidanud. Igatahes minu esimene kokkujooks ja väga huvitaval viisil. Vaadake pilte ja otsustage ise, mis seda võis põhjustada Algselt arvasin, et keps läks, sest silindripead maha võttes mootor käis ringi aga kolv oli paigal.. Igatahes 13 euriga saab tutika kolvikomplekti, tuleb mootor laiali võtta puhastada, uus õli sisse ja uuesti timmima hakata. Loodan, et uus kolb peab väändele rohkem vastu.=)
Re: JussPB Freedo2 63cc Seized! Mina iseenesest ainult timmisin. Mootor ise tegi nii. Ise arvan,et 12+k pööret liiga palju hiina mootorile. Vähemalt kolvile oli.