ma tõin lihtsalt näite, kuidas need noored "mehhaanikud" enda rollereid "remondivad" ise samamoodi, et kõigepealt töölaud puhtaks ja alles siis lammutama, et mingit sitta mootorisse ei satuks võib öelda küll, et ma kogend mees just 4t valdkonnast, kuna olen remontinud korduvalt enda ja teiste sinsusid ja keegi ei ole tulnud pärast nurisema, et midagi oleks halvasti või valesti, vastupidi, kõigil töötavad rollud minuteada praeguseajani praegugi on 1 sinsu remondis minujures pluss endaoma tegemises. kunagi mingi 6-7 aastat tagasi sai küll enda deltat remonditud nii, et pohhuilt tekk garaažipõranda peale ja siis lahti, selle ei kestnudki mul see üldse, aga sellest on juba nii palju aega tagasi, ja kogemusi ja oskusi on selle ajaga tulnud juurde ikka vägevalt. Olen lammutanud umbes 10 automootorit ära ja 1 ka kokku pannud koos isaga ja praeguse ajani töötab, peale remonti on töötanud mingi 250k ja praegu on mul rallikaks tehtud ümber see auto ühesõnaga, kõik on alustanud nii, et kõigepealt keeravad käkki kokku ja hiljem saavad aru, kuidas tegelikult asja aetakse kogemusi peab kuskilt tulema ja ma ei panegi pahaks tegelikult, et need noored 13 aastased tahavad ennast arendada mootorite vallast esimene vasikas läheb alati aiataha, kuigi selle esimese vasika võiks kuskile mõne rohkem asjast jagava inimese kätte viia ilusat kevade algust teile 8)
Õige ja sullegi head kevade algust Ega polegi mu meelest kõige halvemat rollerit, on olemas halb omanik..
hiinakas ikka kõige halvemad oli ka endal freedo1 mootori kohapelt ei ütle ühtegi halba sõna parematel aegadel jooksis ikka spido põhja ära 80km/h pärast ainult 70 kahekesi sai ikka 65 välja pigistatud kuid plastik on nii krdi kusine seal peal ja läheb väga kergelt katki mul laguniesid kondlid nsm küljes laiali ei seisnud koos kolisesid jne ometigi mai sõitnud mingit offroadi ega teinud hüppeid jne ja nh nagu eelmistes postitustes tõesti jh bena kulu on üli väike ja mootor peab kaua vastu vähemalt 4t, 2t hiinakatega pole kogemusi olnud.
Baotian BT49QT-9 (Freedo 1) on tõenäoliselt üks paremaid või õnnestunumaid Hiina rollereid. CN-Parts'i poes käib palju inimesi kellel 15 000+ spidol ja tulevad alles esimest korda rihma ja rulle vahetama. Tuleb lihtsalt jälgida kasutusjuhendit. Osad ei vaheta kordagi õlisid. 4 taktiline mootor ei saagi kesta kui õli ei vaheta. Lisaks: Keeway toodab Benelli rollereid CFMoto toodab 125cc+ Piaggio mootoreid (mitte kõiki) Usun, et neid on veel.... Igatahes on kõik kinni hooldajas. Muidugi usun, et Aprilia ja Yamaha on kvaliteedi poolest kindlasti paremad. Isegi Benelli on parem kui Keeway kõik on lihtsalt kinni lihtsalt kvaliteedi kontrollis ja tööjõus. Tõsine roller 3000kW http://www.auto24.ee/used/851241
See masin on küll juba asi :O. Tegelt peaks ise kunagi oma teise sepia raamile el. mootori peale istutama
suht lahe võtta pikemaid reise ette 65 km/h liikuva masinaga.. 3000kw ka no mis veel elult tahta.. :lol:
tagaratta pill, mis teha. ja kui 65 sõita siis max 60 kilti, seega see ikka mõeldud ümber maailma reisimiseks :lol:
esimeselt lehelt juba lugedes : ei meeldi hiinakad jms ,koguaeg vinguvad et peldikud jnejnejne ,okei mõni asi nende juures ei meeldi aga kõiikkkk massiliselt hinnakate vastu , endal hiinakas täitsa korralik 74 cc ja läheb 70 välja jummala hea pill 8)
Vale. Rolleripede lakub ja hooldab oma masinat. Tihti on just rolleripedede masinad need mis pole hoorata saanud, ning kestavad veel kaua-kaua.
Rolleripede ei hoolda oma masinat vaid pedereerib oma masinat. St. topib oma junnile iga ilmakaare poole külge kõikvõimalikus värvuses leede ja tulukesi, kohustulikud on raudselt monsteri kleepsud, soovituslikud malossi-polini-kalossi, vabalhingav õhupuhasti PEAB vähemalt 20cm külje pealt välja ulatuma(et ikka kõik näeksid), ventiilikorgid peavad olema säravad, tagaporikas mahasaetud(et bike moodi kuidagi oma fööni kujutada)...jne.
Seega mina pole rolleri pede, koonuka saatsin minema, nüüd stock, leede olen korra peale pannud, aga kohe maha võtnud, malossi ja kalossi kleepse pole, monsterit ei kannata üldse kusagil, taga porika tegin veel pikemaks et vihmaste ilmadega või peale vihma sõita kannataks, isegi rõveda ratta pealse porika panin külge et mootorit kaitsta pori eest !!! 8) 8) 8) 8)
Ise mõtlesin üldse mingi kumm lõigata sinna underi ja selle osa vahele, (elastne) mis teeks põhimõtteliselt õhukindlaks ala, mis jääb silindri poole, iseasi mis sellest välja tuleb :roll: maal on korra rulli keerad ,siuke sitapatarei ja muda üle karpa tõestust leiate mu hyosungi teemast suht testisõit :lol:
Maitea meie küla parmudel (perekonna nimi Parm :lol: ) on mingi hiina juust mille isa kuskilt sebis. Summuti on mingi stage 6 kõige uuem vist. Auto leegitoru jupp leekariks. Teibiga ümber silindri tõmmatud, ja otsas on kilukarp, ka teibiga kinni tõmmatud, See vedeles neil kunagi tee peal ja sai visatud kohe vanarauaunnikusse :lol: . Niisiis gondlid mingi 100 värviga üle lastud ja lõngaga oli vist katkised kohad kinni tõmmatud. Esiratta laagrite aseme oli... no maitea misasi igaljuhul laagreid polnud ja kuidagi oli võll veljest lihtsalt läbi pandud, midagi vahele ka topitud, pidureid polnud, gaas oli kuidagi trossiga tiriti. No bussis rääkis üks parmu plika sõbrale, et ahh.. Eile sõitsin rolleriga, mingi 120 oli sees, järsku jooksis põder üle tee, panin mingi litti jms :lol: :lol: Kunagi sõitis üks teepeal, siis läksin korra pitiga kõrvale, siis nägingi seda rollut 1. kord. MAx kiirus li oma 25 või 30. Mingit õli või bena ka voolas Igaljuhul sellist rollut nad igakord koolibussis kiidavad ja räägivad kui korralik see on. Suht ulme tekst aga nii see päriselt ka on