Küsimus kolvi kohta. ((50cc to 70cc))

Discussion in 'Help!' started by SkyDream, Veebr 2, 2014.

  1. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Kahjuks ei, Airsal silindritel on nikasil-kiht nõrk ja rabe. Ometigi on olnud halb kogemus ainult Airsal Racing LC silindritega, Airsal T6 Racing AC silindrid on kannatanud pikki sõite ilma ühegi probleemita - täpselt nii nagu peakski.[/quote]

    Airsal nõuab väga täpset seadistust.Cpil oli ac ja roxil oli m racing mõlemad kestsid mega hästi.Mõlemat ratast timmisin vaat,et terve päev,et segu õige oleks.racinguga sõitsin läbi 15kilo nii,et silm ka ei pilkunud ja väga pikki otsi.Airsal on õrn ja kui ei oska seaditada ei soovitaks ise näppida.
     
  2. spirit

    spirit Member

    337
    0
    16
    Airsal nõuab väga täpset seadistust.Cpil oli ac ja roxil oli m racing mõlemad kestsid mega hästi.Mõlemat ratast timmisin vaat,et terve päev,et segu õige oleks.racinguga sõitsin läbi 15kilo nii,et silm ka ei pilkunud ja väga pikki otsi.Airsal on õrn ja kui ei oska seaditada ei soovitaks ise näppida.[/quote]
    Sul õigus, et Airsali puhul on eriti oluline täpne seadistamine. Pikk sõit ei ole probleemiks. Probleemiks on see, et kui silinder veidi vale seadistuse puhul kokku jookseb, siis "tänu" sellele, et Aisali silindri alumiinium on väga pehme, siis kinni paistetanud kolb surub seest alumiiniumi kokku ja sellepärast puruneb ka nikasili kiht ja silindri võib ära visata. Loodan, et see pika ja lohiseva lause mõte oli arusaadav.
     
  3. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Täiesti nõus selle jutuga .
     

Jaga seda lehte