K:Silinder

Discussion in 'Soovitused' started by heints, Okt 30, 2013.

  1. spirit

    spirit Member

    337
    0
    16
    Stage 6 Racing (vana mudel) oli Athena tehtud ja hea kvaliteediga. Kuna tegemist Midrace silindriga, siis kolbi väsimuse tõttu otseselt vahetama ei pea, aga kui lahti võtta, siis tasub silinder iga kord üle mõõta, et õiges mõõdus kolb sisse saaks. Neid olemas A,B,C,D mõõtudes.
    Airsali silindrid on oma hinna ja kvaliteedi suhtelt head. Kõik, väljaarvatud Airsali punast värvi Extreme silindrid, olenemata nende nimest on sportsilindrid. Airsali puhul peab arvestama sellega, et need on väga tundlikud täpsele bensiini - õhu vahekorrale. See tähendab, et vale düüsi pärast silindri kokku lastes, saab kogu silindri tavaliselt ära visata, sest nikasil saab siis põhjalikult vigastada. Malossi alumiiniumsilindritel piisab tavaliselt sel puhul ainult kolvi vahetusest. Hinna erinevus ka tuntav :).
    Malossi MHR-il ja eriti Teami puhul on ette nähtud kolbi vahetada iga 30 tunni järel. See tuleneb silindri väga kõrgest forseeringust ja sellest tulenevast kolvi väsimusest. Siin kehtib sama jutt, et kolvi vahetuse puhul tuleb silinder üle mõõta, et õiges mõõdus kolb sisse panna.
    Üldisele vastupidavusele mõjub korralik hooldus (õhufiltri puhastamine ja õlitamine) positiivselt, nagu ka siin mitmel korral varem mainitud. Samuti tuleb kasutada silindri klassile vastavat õli. See, et kasutada suvalist täissünteetilist õli ei tähenda veel, et kasutatud on paarimat võimalikku. Kahjuks on õli hind ja kvaliteet seotud. Racing klassi silindrile tuleks kasutada õli, mille tavahind on umbes 20€ liiter.
     

Jaga seda lehte