siuksed plaanid olidki suhteliselt aga jah ei old viitsimist ja rahast oleks ka kahju olnud, see lilla on tõesti häiriv.
Sain summuti kätte ja alla ka juba, aga mingi aeg nagu poob odavalt ära (5. ja 6. käik just). Nõel on eelviimases, homme panen suurema düüsi ja tõstan nõela ja vaatan mis siis saab. Üldiselt andis ikka sitaks juurde.
Veits sitad lood kuradi NGK B5(ilmselgelt liiga kuum küünal) sulas ära, silkupea täkkeid täis ja kolv samamoodi, ülejäänud jäi kõik terveks niiet arvatavasti saab veel midagi päästa. Küünlast kahjuks pilti ei ole. ahjaa 85 düüs läks ka sisse.
millal sumpa V6 jõuab siis ? Mis mootor sellel peal on ? Ma ostaks uue porika ja esimaski, oleks palju ilusam E: Oih See sumpaküsimus unusta ära
Mootor on EBS Sama mis näiteks kasutaja BlackOut drd-l, tal küll erinevad katted osad jne. kuni 2006 kui ma ei eksi oli EBS/EBE ja sealt edasi D50B0 (summuti paremal jne.) õhufiltripiiraja võtsin ka maha, potensiaali oleks rohkemaks aga noh see küünal tegi oma töö, väike kriim silkul, aga ajab asja ära. 8)
Kui sul täna koolis käies oli sportsummuti peal, siis hääl on küll tunduvalt parem, mitte nii võrri häälega kui muidu. Aga jah mineku kohta ei oska midagi öelda. Minu jaoks ikkagi vast lahja... :lol: . Aga EDU!
oli peal küll, madalatel pööretel ei liigu vabsjee, aga jah kx85 võib selle "lahjasuse" põhjus olla ma arvan
vahepeal ostsin uued suunad taha mis pärinevad ap mx 125lt, lõikasin tagaporika maha ja sebisin uue siduriheebli kuna vana oli katki kukutud. igatahes saatsin juba camexi kirja et tahaks arvet.. dr 70, c3, simmerid, tnt mootorikate vasak ja tnt õlipumba kate ahjaa stage 6 õlimõõtmis tops. ja ei, ma ei ole pekk2 ega pekk3
2050 ümardatult. igatahes vaja on veel: B9ES küünalt Käigukastiõli Tosooli täissünt seguõli 17.5 karpa peaks ka lähipäevil kätte saama. Carbon klapilehed peal juba.