Jep peaks olema küll. Ja arvan et paremini kui ennem. tra ei tea mis selle margneetoga tehtud on muidu sittaks hooramist saanud aga muidu küsiks et mis masina magneetot veel sobivad boostale(igaks juhuks) Ja küsiks mis mõõtudega sidur boostale läheb? Roxi oma läheb? Kuna see sidur mis peal on koos selle sidurikorviga siis mul variokaan peale ei lähe.
Sul peaks olema siis cpi/keeway sidur seal peal, sest nendel on suuremad need kui originaal minarellidel. Sobib sulle roxi sidurisüsteem sinna ja vb isegi roxi magneeto, aga selles pole kindel.
Nii sai siis teine tagumine kondel ka lihvitud. Blokk sai puhastatud ja värvitud mustaks. Variokaant sai natuke 1000 liivakaga nühitud aga tahab veel natuke nühkimist ja siis võib ära poleerida. Mõned pildid ka siis:
Mis debiilsust sa korraldad? Tänapäeval värvitakse blokke juba seest kah? Auke täis ei osanud toppida?
kui sa mõtled väntvõlli ruumi,siis too oli teibitud aga seal läbipaistev teip. kui pilti tegin oli teip veel peal
Eiole mingit teipi seal, see oleks pildilt kohe näha, oleks võinud ikka bloki kokku panna ennem kui värvima hakkasid. Poleks sulle seda värvi sinna sisse läinud siis, muidu edu puhastamisel ja tjuunimisel.
okei eks näete reedel kui teibi ära võtan . ajaa küsiks kust reduktori õli saaks? Ja mis hinnaga need reduktori õlid on?
Miks kondlitelt kogu värvi pinna oled maha lihvinud ? nii jääb väga halvati uus kiht peale. ning reduktorisse võid panna tavalise 4t õli ka, ei juhtu midagi. pole mingi high end aparaat. Ning võid panna ka tavalise auto käigukasti õli. mida käepärast vedeleb seda topi.
Reduktori õli saad camexist. 4.50 + sendid on 250ml malossi 7.1 täissünt reduktoriõli. Saad sellest pudelist 2 korda täita.
Nii nädalavahetusel sai siis variokaan värvitud ja tagukondlid ka aga tagukondlid tuleb uuesti teha (nagu vanasõna ütleb mis sitasti see uuesti). Esimeses postis väike uuednus!! Aga hetkel võite pakkuda korralikku sidurit ja korraliku variot. Üks pilt siis tagukondlitest: Masin seisab nukralt nurgas: