Re: Keeway. KTM sx125 esipiduri klotsid nüüd küll mingi näitaja ei ole kui palju masin sõitnud on, minu arust on täitsa püss asi sõitmiseks
Re: Keeway. KTM sx125 Tegelt loeb selline asi ka, et krossiratastel ja üldse võistlusratastel kasutatakse pehmema seguga piduriklotse. Näiteks üks mudakross ja piduriklotsid otsas.
Re: Keeway. KTM sx125 no täisgaasil kustab se asi 50h. .Vbl se sitem aga phmtls peaks nii olema Kuulge ,ega need piduriklotid saiast pole, miks peaks mingid muda kettad kegemini kuluma?? Mudas kasutad esi pidureid???? Omg. se masin pole olnud kellegi spetsjalisti käes kes sellega rajal pähe annaks. :roll:
Re: Keeway. KTM sx125 Vähemalt on spetside rattad saanud head hooldust... Algajad tihtilugu koonerdavad või arvavad et neil kulub masin vähem kuna nad pole nii kõvad andjad. Võib-olla amordid ja rehvid kuluvad tõesti vähem... Aga kolvigrupp, sidur, käigukast, kett-hammakad jne - raudpolt, et kuluvad. Mudas, liivas, ükskõik kus - esipidur on ikka tähtis. Isegi jäärajal on esimene pidur tähtsam, kui tagumine - mis sest, et jää. Pidamisega lood nagu asfaldilgi. Kui mõni peaks veel arvama, et pehmema seguga klots pidurdab paremini kui kõvem, siis selle väite lükkan ma ka kohe ümber. See ei puutu pidurdamise efektiivsusesse absoluutselt.
Re: Keeway. KTM sx125 Eile said esiamordid ära tehtud, tihendid vahetatud ja uus õli sisse. Sai ka veel tagarattalaagrid ära vahetatud. Nüüd amordid poole jäigemad kohe.
Re: Keeway. KTM sx125 Wuššš,jää siiski rollerite juurde,krossiga sul vist mingit pistmist pole...isegi endurotades võtab mudas klotsid megakiiresti läbi.. 2taktise 125'ese kolb on manuali järgi 20sõidutundi,täie pasaga sõites üle selle ei kannata ka enam..Kolb teeb oma põhitöö esimese 4-5 sõidutunniga ära,peale seda on ei anna ta õiget ressurssi välja.20peal hakkab pole üldse mitte õige tunne enam... "Võib-olla amordid ja rehvid kuluvad tõesti vähem..." Vahet pole kes sõidab,kõik kulub,pigem isegi harrastajaga enam,kuna temal on pohlad millise kummiga millisel rajal ta käib(loe,kõva kummiga kõvale rajale minnes on sul punnid ribadeks"..amorte hooldab ka alles siis,kui õli enam sees ei ole "Mudas, liivas, ükskõik kus - esipidur on ikka tähtis. Isegi jäärajal on esimene pidur tähtsam, kui tagumine " just,esipiduri võta kiiremini hoo alla kui tagimine...btw kurvides hoitakse esipiduriga masinat soones... Säti race sag õigeks
Re: Keeway. KTM sx125 Nii eelmine nädal sai hammastattad, kett, tagu piduriklotsid ja taha uus kumm ostetud. Aga nüüd peale paari sõidukorda on piduriklotsid täiesti ära kulunud. Keegi ütleks mis seda põhjustada võis. See vist eriti normaalne ei ole.
Re: Keeway. KTM sx125 olen ise kah samat masinat omanud, väga püss asi ikka, edu sulle sellega ja paksu rahakotti ka
Re: Keeway. KTM sx125 Kui pidraklotsidega kauem läbi tahad saada sebi kõvem (suurema metallisisaldusega) klots ja korras. Ei ole vaja karta et pidurdusjõud selle all kannatab, selle määrab hoopis klotsi hõõrdetegur.
Re: Keeway. KTM sx125 Ega vist jah. Peab ennem ikka uurima kui kõva klots on. See klots oli suht paks ka kui ostsin, võrreldes eriklotsiga, aga esiklots on poole paremini vastu pidanud. Erinevate firmade klotsid on.