Keeway. KTM sx125 MÜÜA !

Discussion in 'Lugejate mootorrattad' started by keeway., Juuli 17, 2009.

  1. nrgchris

    nrgchris Bännitud Bännitud

    805
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    Tegin pildid n2htavaks.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. keeway.

    keeway. New Member

    545
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    Ma küll kasutan koguaeg esikaid.
     
  3. mullikas

    mullikas New Member

    0
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    Mina ka, aastast 2005 alates ja pole siiamaani õnnestunud neid läbi kulutada.
     
  4. keeway.

    keeway. New Member

    545
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    Mis masinal ?
     
  5. mullikas

    mullikas New Member

    0
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    Hiinakal. 13k läbisõitu.
     
  6. manGO

    manGO New Member

    128
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    hea masin metsavahel sõitmiseks 8)
     
  7. nrgchris

    nrgchris Bännitud Bännitud

    805
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    Isegi minu l2ksid esipiduriklotsid läbi. Kui ls oli mingi 12k ?? ..
     
  8. keeway.

    keeway. New Member

    545
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    Krossikal on hoopis teised kiirused ja poole jõulisem pidurdus.
     
  9. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    esipiduri klotsid nüüd küll mingi näitaja ei ole kui palju masin sõitnud on, minu arust on täitsa püss asi sõitmiseks
     
  10. karlerik110

    karlerik110 Member

    339
    0
    16
    Re: Keeway. KTM sx125

    Tegelt loeb selline asi ka, et krossiratastel ja üldse võistlusratastel kasutatakse pehmema seguga piduriklotse. Näiteks üks mudakross ja piduriklotsid otsas.
     
  11. Henz

    Henz New Member

    1,477
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    no täisgaasil kustab se asi 50h. .Vbl se sitem aga phmtls peaks nii olema;) Kuulge ,ega need piduriklotid saiast pole, miks peaks mingid muda kettad kegemini kuluma?? Mudas kasutad esi pidureid???? Omg. se masin pole olnud kellegi spetsjalisti käes kes sellega rajal pähe annaks. :roll:
     
  12. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    Vähemalt on spetside rattad saanud head hooldust... Algajad tihtilugu koonerdavad või arvavad et neil kulub masin vähem kuna nad pole nii kõvad andjad. Võib-olla amordid ja rehvid kuluvad tõesti vähem... Aga kolvigrupp, sidur, käigukast, kett-hammakad jne - raudpolt, et kuluvad.

    Mudas, liivas, ükskõik kus - esipidur on ikka tähtis. Isegi jäärajal on esimene pidur tähtsam, kui tagumine - mis sest, et jää. Pidamisega lood nagu asfaldilgi.

    Kui mõni peaks veel arvama, et pehmema seguga klots pidurdab paremini kui kõvem, siis selle väite lükkan ma ka kohe ümber. See ei puutu pidurdamise efektiivsusesse absoluutselt.
     
  13. keeway.

    keeway. New Member

    545
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    Eile said esiamordid ära tehtud, tihendid vahetatud ja uus õli sisse. Sai ka veel tagarattalaagrid ära vahetatud.
    Nüüd amordid poole jäigemad kohe.
     
  14. s6r

    s6r Member

    126
    0
    16
    Re: Keeway. KTM sx125

    Wuššš,jää siiski rollerite juurde,krossiga sul vist mingit pistmist pole...isegi endurotades võtab mudas klotsid megakiiresti läbi..
    2taktise 125'ese kolb on manuali järgi 20sõidutundi,täie pasaga sõites üle selle ei kannata ka enam..Kolb teeb oma põhitöö esimese 4-5 sõidutunniga ära,peale seda on ei anna ta õiget ressurssi välja.20peal hakkab pole üldse mitte õige tunne enam...

    "Võib-olla amordid ja rehvid kuluvad tõesti vähem..."
    Vahet pole kes sõidab,kõik kulub,pigem isegi harrastajaga enam,kuna temal on pohlad millise kummiga millisel rajal ta käib(loe,kõva kummiga kõvale rajale minnes on sul punnid ribadeks"..amorte hooldab ka alles siis,kui õli enam sees ei ole :p

    "Mudas, liivas, ükskõik kus - esipidur on ikka tähtis. Isegi jäärajal on esimene pidur tähtsam, kui tagumine "
    just,esipiduri võta kiiremini hoo alla kui tagimine...btw kurvides hoitakse esipiduriga masinat soones...

    Säti race sag õigeks
     
  15. keeway.

    keeway. New Member

    545
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    Nii eelmine nädal sai hammastattad, kett, tagu piduriklotsid ja taha uus kumm ostetud. Aga nüüd peale paari sõidukorda on piduriklotsid täiesti ära kulunud. Keegi ütleks mis seda põhjustada võis. See vist eriti normaalne ei ole.
     
  16. nrgchris

    nrgchris Bännitud Bännitud

    805
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    pidurid äkki peale jäänud.
     
  17. keeway.

    keeway. New Member

    545
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    ei olnud.
     
  18. Andu123

    Andu123 New Member

    114
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    olen ise kah samat masinat omanud, väga püss asi ikka, edu sulle sellega ja paksu rahakotti ka ;)
     
  19. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    Kui pidraklotsidega kauem läbi tahad saada sebi kõvem (suurema metallisisaldusega) klots ja korras. Ei ole vaja karta et pidurdusjõud selle all kannatab, selle määrab hoopis klotsi hõõrdetegur.
     
  20. keeway.

    keeway. New Member

    545
    0
    0
    Re: Keeway. KTM sx125

    Ega vist jah. Peab ennem ikka uurima kui kõva klots on. See klots oli suht paks ka kui ostsin, võrreldes eriklotsiga, aga esiklots on poole paremini vastu pidanud. Erinevate firmade klotsid on.
     

Jaga seda lehte