Re: Kert Yamaha Aerox ''ringrada 70cc racing'' Tra mida sa kaagutad lita Ei ole mingi aiku aiku käib üdlse kellegi teise juures ning veokitega tegeleb(vähemalt kevadel ol iveel nii). Malossil jap parimad, va silka ning summuti Kuule millal raha üldse ära maksad?
Re: Kert Yamaha Aerox ''ringrada 70cc racing'' ... Ning jätkub... Panen ka pildid, milline siis välja nägi see aasta nii algul kui hiljem(hilisemast seisust kahjuks korralike pilte pole): 2MP TELEFONI KAAMERA ÜTLEB KÕIK... (punane oli siis algul, kui ostsin) Leidsin ka paar pilti põhjagondli küljejala augu kinni panemisest: Plastikute pragude jms sulatades ma leian, et see vaid tänu sulatamisele hea ei saa. Klaasriie ka ikka tugevduseks taha Lisada väga midagi ei oska, kui midagi toimub, siis lisan pilte või juttu. Aaa uuriks veel ehk keegi Tallinnas teab mõnda mõistliku kohta, kuhu viia veljed pulbrisse? Teeksid ka liivapritsi enne ära.
Re: Kert Yamaha Aerox ''ringrada 70cc racing'' Streetrace.org kasutaja Ronni vist pritsib neid velgi Järvakandis. Praegu tehas kinni, aga jaanuarikuus peaks saama uuesti pritsida. Aga ta lihtsalt pritsib ja vägapalju ei küsi.
Re: Kert Yamaha Aerox ''ringrada 70cc racing'' Mul pole vast mõtet Järvakanti tuua neid vaid pritsi. Lihtsam ning ma arvan ,et tuleb ka soodsam, kui viia kuhugi linna ning teha mõlemad korraga ära :roll:
Re: Kert Yamaha Aerox ''ringrada 70cc racing'' Igatahes minu poolt hetkel vaid jutt ning tellimused, aega napib(töö võtab oma) ning nädalavahetused koguaeg kinni. Kuid tasapisi hakkan ka midagi tegema. Otsustasin, et reduktori ka siiski kap. remont laagrite ning simmeri näol siis. Laagrite jaoks tõmmitsat polnud ning sai siis improviseeritud selle pildi järgi(kui ma ei eksi, siis Põrguvärgi õpetus): Ning mõni päev tagasi sain ka SA-st paki: Põhi asi siin siis Stage6 mootori kiige. Lähipäevadel tahan Tallinnast ära osta siis laagrid(reduktori), üle kontrollida kas silinder ning blokk klapivad ilusti(silindri seelik) ning siis võib hakata mootorit kokku panema. Ahjaaa vända tõmmitsa üritan laenata ka Tallinnast. Igatahes nüüd üritan hakata end liigutama ning on ka oodata uuendusi koos piltidega minu poolt
Re: Kert Yamaha Aerox ''ringrada 70cc racing'' Pikka juttu polegi, täna lisandusid siis aeroxi esiratta laagrid(FAG 2tk), reduktori laagrid(SKF 2tk), tagurattalaager(SKF 1tk).
Re: Kert Yamaha Aerox ''ringrada 70cc racing'' Updaaate üle pika aja. Hakkavad ka mul asjad vaikselt liikuma Esiteks masin sai uue kodu sügisel ning siin toimuvad ka enamus tegevusi, mis masinaga seotud. Ruumi vähevõitu on, kuid mis teha. Tegemist keldriga siiski ju Ja nüüd tähtsam teema. Sai Tarmo käest väntvõlli tõmmitsad laenatud ning lõpuks lõpuks lõpuks... Üks väntvõlli pool siis sees juba ning kasutaja Siim123 kuumutab teist bloki poolt, et laager sisse panna. Ühesõnaga panime kokku asja ära. Väga lihtne ikka tõmmitsaga, vänt käib ilusti kohe ringi jne ei poo ega midagi. Jäin asjaga väga rahule kuni tuli simmerite install. Jätsime need viimaseks ning hakkasime variopoolsega pihta. Ei hakka midagi pikalt kirjutama. Igatahes läks simmer persse. Seal kus lõppeb nuut läheb järsult jämedamaks ning simmeri keskmineosa jäi sinna krae taha kinni ning tõmbas simmeri tagurpidi vms ühesõnaga sai simmer kannatada. Surkisin selle peppus simmeri välja ning asi sinna jäigi. Eile sebisin ruttu uued simmerid ning täna mõtlesin, et kas võtan laiali või mitte. Oli alust arvata, et võis sitta sisse minna ning mõtlesin, et sitta kah, et tõmban laiali igaksjuhuks ning puhastan laagrid ära. Sai eile veel Tarmo käest ühed tõmmitsad veel võetud(laagri ning bloki laiali tõmbamis tõmmitsad). Ühesõnaga täna õhtul siis... Tegevus toimub köögis laua peal Kuna siin mõnel inimesel usku polnud sellesse, et panna simmer kohe alguses pessa, kuid ma raiusin vastu, et nii just lihtsam, siis läksingi oma teed. Isalt sain ühe mõtte, et võiks olla koonus vms, mille pealt simmer siis edasi lükata üle krae(ta muidugi soovitas hiljem simmer panna). Kuid soovituse peale tuli kohe meelde, et Malossi varioga kaasas väike puks ning kasutasin hoopis seda nii: Puks ise sama jäme kui väntvõlli krae ning asetseb see siis nuudi peal täiesti lõpus. Ühesõnaga kasutasin seda siis nii jamh. Tänu sellele liikus sujuvalt üle selle lolli väntvõlli serva/krae ning oligi asi hea Ning enda porditud blokk ka Aga krt ei meeldi mulle need malossi simmerid jah. Juhtus mul nii juba 2x. Samas installides nt rms või siis laagri komplektidega kaasa tuelvaid simmereid(S6 jne) on olnud kõik vinks vonks. Malossi simmer muidugi teise ehitusega ka veidi, kui need teised. Aga noh ikka juhtub, nüüd vähemalt tean kuidas endal kergem neid simmereid panna on ning just nimelt malossi omasid. Igatahes sai järiekordselt pikk jutt kokku pandud. Mõtlesin, et update-ks vähe teemat, muidu jääb see veel täiesti unarusse. Ahjaa kellel soovi S6 RT PWK 28mm karbussi järgi see võtku ühendust. Kui lähiajal ostjat pole kasutan ise! Hinnaks muidu 75 eur. Ning tänusõnad ka Tarmole, kes laenas tõmmitsaid
Kas mulle tundub või see ongi nii, et üks karteri pool on ühesugune ja teine natuke erinev. Kanaleid mõtlen.
Nojah muidu esmapilgul täiesti vinks vonks blokk, keermed jne korras va see väoke kild mis väljas on. Loodan, et kuskil mõrasid pole värvkatte all peidus Aga afro ma ei saanud su küsimusest aru :roll:
Eino vbla tõesti jh ei kurda ega muretse väga, sest siiski esimene oma tehtud blokk ning kui midagi ei tee, siis ei arene ka kuhugi. Igatahes hea, et sellise väikse asja üles leidsid
Kriban veel. Väga aega pole teha, kuid tänase seisuga panin ka uued laagrid reduktori ning uus simmer ka sinna. Mõtlesin, et lappan täiesti kokku asja, kuid tagaratta võllile tahaks sebida uue kummi tihendi: Mõtlesin, et panen ka squish paika siis üks õhtu. Keerasin tikkpoldid sisse ning oh imet tundub, et kõik 4tk keeravad üle . 100% kindlusega ma seda ei väida, vbla mingit paska seal ees või päris lõpuni ei keeranud eks näha ole. Igaljuhul kui jama ongi, siis Loctite kõige tugevamat keermeliimi vahele. Aga jah hetkeseisuga sai squish 0.46mm. Hiljem kui asi päris koos, siis teen igaksjuhuks uue mõõtmise. Ning oli ka mul väike mure siin mikromeetriga, et panna süüde paika. Mäletan, et mõni aeg tagasi isa rääkis, et ta omal ajal tegi mikromeetrile adaptri vanast küünlast. Puuris küünla läbi ning asi valmis oligi. Eile otsisin mikromeetrit garaazist siis ning leidsin lausa 3tk neid ning tundub, et üks neist ongi tema ajast: vasakut kasutan squish jaoks ning teine siis ongi süüte jaoks Plaanidest siis: tahaks leida ülekandele selle kummi rõnga ning lükata kokku ning teha ehk tulevasel nv-l esimene start ka. First start oleneb ka ilmast. Igatahes pildi materjali tulekul veel lähi päevil Järiekordselt pikk jutt sitt jutt
Jaaaaa NV oli väga töökas. Hullud plaanid olid paigas teha masinat. Huiatki, selle aja jooksul tegin bloki sobivaks Overrange jaoks ning aitasin üht sõpra(pani Boosterit kokku) ning teisel sõbral Sendat timmida. :lol: Aga karbuss läheb ära homme/ülehomme. Arvan, et uus omanik jääb asjaga rahule arvestades, et sai 30eur soodsamalt kui poes ning täiesti uue asja. Igatahes, kui kõik sujus ilusti, siis tellisin ka uue karbussi ära. Ehk siis kui asi käes, siis pildikest
Kuna kahjuks ilma pole, siis ma ei tea mis ajale see first start lükkub Eelmine nv oli aega, kuid kuna ma olin juba otsustanud, et panen masina tööle koos S6RT PWK karbussiga ning avastasin veel reede õhtul, et ohhooo ostja olemas, siis sinna paika see jäigi. Aitasin 2 sõpra masinate juures ning enda oma juurde ei jõudnudki, kuid see selleks. Karbussi müüsin maha ning loodan, et uut omanikku toimetab hästi. Igatahes täna sain oma kaua oodatud TUTIKA karbussi kätte Nagu näha, siis tegu originaal PWK tüüpi karbussiga ning 28mm Igatahes võtan hoogu, et lähipäevil ikka masinaga midagi korraldada.